Tuotantokausi 2 ja ikäraja

Ursa

...tilasin tuolta Norjan cdon.comista toisen tuotantokauden ensimmäisen osan, näytti olevan Suomessa ikäraja 18 kun se muissa Pohjoismaissa on 15. Mikähän siihen mahtaa olla syynä?

Näytetäänkö toinen tuotantokausi muuten Suomen telkussa heti ekan perään?

5

1640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaakko Rellu

..että tästä kierroksesta tulee vuoden -95 toisinto, eli vain 14 osaa näytetään. Muistan nimittäin lukeneeni jostain, että sarja kestäisi huhtikuuhun saakka eli ei millään kerkeä näyttää enempää..

• semmonen

ite tossa ehin kattoa toisen tuotantokauden 2 ekaa jaksoa ni jo kerkes tulla pupu pöksyyn. muutama aika vavisuttava kohta, en ihmettele tota K-18 ikärajaa.

• semmonen kirjoitti:

ite tossa ehin kattoa toisen tuotantokauden 2 ekaa jaksoa ni jo kerkes tulla pupu pöksyyn. muutama aika vavisuttava kohta, en ihmettele tota K-18 ikärajaa.

sitten ruveta katsomaankaan. :S Olen minä ne joskus nähnyt, mutta silloin olin nuorempi enkä näin jänishousu.

• Jack Peugeot

14. jakson raaka väkivalta lienee syynä ikärajaan. Muutenhan sarja on suunnilleen yhtä pelottava kuin MacGyver.

• Jack Peugeotia

Heh, olet selvästikin jäänyt jostain olennaisesta paitsi, ehkä kaikkein olennaisimmasta Twin Peaksissa..

Valitettavasti täytyy myöntää, etten enää itsekään pääse siihen aivan kiinni. Toisaalta en sitä haluaisikaan, se nimittäin vaati sellaista mielentilaa, että mieluummin jätän väliin tällä hetkellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      108
      5541
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      96
      4819
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      139
      4762
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      367
      2199
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      117
      2041
    6. 106
      1790
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1567
    8. 371
      1308
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1141
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      218
      1112
    Aihe