...tilasin tuolta Norjan cdon.comista toisen tuotantokauden ensimmäisen osan, näytti olevan Suomessa ikäraja 18 kun se muissa Pohjoismaissa on 15. Mikähän siihen mahtaa olla syynä?
Näytetäänkö toinen tuotantokausi muuten Suomen telkussa heti ekan perään?
Tuotantokausi 2 ja ikäraja
5
1616
Vastaukset
- Jaakko Rellu
..että tästä kierroksesta tulee vuoden -95 toisinto, eli vain 14 osaa näytetään. Muistan nimittäin lukeneeni jostain, että sarja kestäisi huhtikuuhun saakka eli ei millään kerkeä näyttää enempää..
- semmonen
ite tossa ehin kattoa toisen tuotantokauden 2 ekaa jaksoa ni jo kerkes tulla pupu pöksyyn. muutama aika vavisuttava kohta, en ihmettele tota K-18 ikärajaa.
semmonen kirjoitti:
ite tossa ehin kattoa toisen tuotantokauden 2 ekaa jaksoa ni jo kerkes tulla pupu pöksyyn. muutama aika vavisuttava kohta, en ihmettele tota K-18 ikärajaa.
sitten ruveta katsomaankaan. :S Olen minä ne joskus nähnyt, mutta silloin olin nuorempi enkä näin jänishousu.
- Jack Peugeot
14. jakson raaka väkivalta lienee syynä ikärajaan. Muutenhan sarja on suunnilleen yhtä pelottava kuin MacGyver.
- Jack Peugeotia
Heh, olet selvästikin jäänyt jostain olennaisesta paitsi, ehkä kaikkein olennaisimmasta Twin Peaksissa..
Valitettavasti täytyy myöntää, etten enää itsekään pääse siihen aivan kiinni. Toisaalta en sitä haluaisikaan, se nimittäin vaati sellaista mielentilaa, että mieluummin jätän väliin tällä hetkellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426