Eli tässä ois uusittu versio Pelimiehestä (Ei se oikea Pelimies, vaan se, jonka olen tehnyt samannimisenä, mutta lyriikat ovat erilaiset), mutta nyt nimenä on Ässämies ja lyriikat ovat siis osittain uusittu.
Ja apua olen saanut yhteen lauseeseen muualta, mutta siinä on yksi sanan tavu lisätty. :D
Ja voihan se jossain olla tässäkin muodossa se lause, mutta mitä minä olen kuullut niin siitä puuttuu se yksi tavu.
Mutta itse asiaan:
"Nanananaanananannannaa
nanananaananananannananaa
nanananaanananannannaa
Tänä iltana olen voittaja!
Teen mitä vaan
veivaan veskarin ja maalin saan
jos niin mä saan Ässät voiton kantaan!
Teen sulle sen hienon maalin vanhanaikaisen
oon Ässämies kovakuntoinen
Tahdon taklata
kiekost' taistella
voittaa matseja
Tuu mun kanssani!
Tule niin vien moken kahville
ja kebabkioskille jatkoille
matsin jälkeen Winstonille
tänä iltana olen voittaja
Nanananaanananannannaa
nanananaanananannannaa
On joku muu
joka jäähyboksiin kompastuu
oon Ässämies lähden uuteen nousuun
Nyt välähtää
veivaan kentän mokke yksin jää
näin jälleen jää Lukko itkemään
Tahdon taklata
kiekost' taistella
voittaa matseja
Tuu mun kanssani!
Nanananaanananannannaa
nanananaanananannannaa
Tänä iltana olen voittaja
kun Ässät on vahva niin Lukko on heikkona
taistelee Ässät kuin verkonsoittajat
näin tänä iltana juhlii voittajat
Tänä iltana aion toimia
näyttää upeen Patapumpun voimia
ihanaa Ässät ja ihanaa Leijonat
Näin tänä iltana juhlii voittajat!
Tahdon taklata
kiekost' taistella
voittaa matseja
Tuu mun kanssani!
Nanananaanananannannaa
nanananaanananannannaa
Tänä iltana olen voittaja!"
Ässämies - uusittu versio
7
371
Vastaukset
- todella säälittävää
Menisit hallille jodlaamaan äläkä täällä meuhkaa. Toki on ikävää yksin hallissa huutaa.
Laita oma versios ja tee se 10 minuutin kuluessa. Tuskin saat mitään parempaa aikaiseksi.
T. Uus Juice
P.S. Sen pitäis olla Veivaan veskarin ja maalin PAAN.Patapaita kirjoitti:
Laita oma versios ja tee se 10 minuutin kuluessa. Tuskin saat mitään parempaa aikaiseksi.
T. Uus Juice
P.S. Sen pitäis olla Veivaan veskarin ja maalin PAAN....kaikille lopuille haukkujille tiedoksi, että kestän kyllä arvostelua, mutta en tajua niitä arvostelijoita, jotka tekstistä päätellen eivät ole edes lukeneet sanoja.
P.S. En osaa jodlata. Olen kyllä yrittänyt.- nyt ja ikuisesti
Patapaita kirjoitti:
...kaikille lopuille haukkujille tiedoksi, että kestän kyllä arvostelua, mutta en tajua niitä arvostelijoita, jotka tekstistä päätellen eivät ole edes lukeneet sanoja.
P.S. En osaa jodlata. Olen kyllä yrittänyt.Ja arvaa kuinka montaa kiinnostaa....
- Sydän padassa
nyt ja ikuisesti kirjoitti:
Ja arvaa kuinka montaa kiinnostaa....
täällä Ässien sivuilla, pysyisit siellä Lukon sivuilla, ei tänne Raumalaisia kaivata. Pysy pois.
- nyt ja ikuisesti!
Sydän padassa kirjoitti:
täällä Ässien sivuilla, pysyisit siellä Lukon sivuilla, ei tänne Raumalaisia kaivata. Pysy pois.
Oi voi... osuiko arkaan paikkaan pikkuista? No minkäs minä voin sille, että Ässät palasi tuurihopean jälkeen omalle tasolleen pohjasakaksi. Joukkue on kuin kuva borilaisista. Mitään sanomattomia räkyttäjiä, jotka eivät osaa kuin tapella. Ja kun omia sattuu, niin itketään kuin akat.
- Ässät
Laita toi youtubeen ----------------------------)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136