Mistä johtuu väljyys naisen alapäässä? Itse sanoisin omistavani vähintäänkin keskikoisen peniksen ja toiset naiset tuntuvat hyvinkin tiukoilta ja toisten kanssa taas on vähän niinkuin suolla kävelisi. Sen olen pannut merkille, että mitä enemmän naisella on seksikumppaneita ollut, sen väljempi on alapää. Onko niin, että naisen paikat väljähtyvät tämän seurustellessa sellaisen miehen kanssa, jolla on poikkeuksellisen suuri penis?
Naisen väljyys
54
33795
Vastaukset
- Letkumulkku
luulen myös synnytysten väljentävän vittuja, siitä on minulla kokemusta, jos myös poikkeuksia. Muuan nuori tyttö oli tiukin mitä olen kokenut, mutta myös eräs viiden lapsen äiti, naimisissa vielä oleva, on myös ihmeen ahdas, väittää sen johtuvan vilkkaasta seksielämästään. Sen pillu tosiaan tuntuu olevan kuin turvoksissa aina. Suhteemme jatkuu. Olen ihan normaalikullinen mies, mutta olen kohdannut kyllä niin isoja ja väljiä vittuja, että olisin voinut työntää munan kaksinkerroin pesään. Olen muutaman kerran ujuttanut sellaisiin läpiin koko kourani, ja ei kuin vähän vikinää, sinne menee vaikka 1,5 litran limupullo, jota en kyllä le kokeillut, olutpullolla kylläkin. Että kyllä niitä on monikokoisia vittuja, uskokaa pois.
- keppi
olen tullut alan tutkimuksissa saman suuntaisiin tuloksiin!
- päinvastoin...
...käytössä tavara paranee ... muutama kesä sitten seurustelin punatukan (70v) kanssa ja
sillä oli kaikkea - mitä vain halusi.
Alussa kostea suo ja sitten tunnin höyläämisen
jälkeen kun se halusi ruiskeen tulevan se puristi
juuresta ja kieputti kohdunnapukkaa terskaa vasten. . . .
- ei ole
asia yhteyttä ns.väljään vittuun.Omalla vaimollani on yhtä kiree,kuin ennen kahta poikaamme.Luulisin ,että toiset syntyy isovittuisiksi aivan,kuin toiset syntyy isomunaisiksi.Itse en kuulu jälkimmäiseen klaaniin.Eli luuulen tietäväni mistä puhun.kaksi kertaa synnytyksen"kärsinyt"pillu tuntuu edelleen todella tiukalta.
- Iskä ja 10 lasta
suuri merkitys kuinka monta lasta on synnyttänyt ja miten on synnytyksen jälkeen jumpannut vaikka kuulia käyttäen.
- erikokoisia
löytyy luonnostaan, mutta näin naisena sanoisin, että vaikka ei muuten kuntoilisikaan, niin lantionpohjanlihaksia, eli ns. rakkauslihaksia, kannattaa treenata säännöllisesti!
- se on
Tämä nainen on todella oikeassa. Pillun lihaksien treenaaminen ja niiden käyttäminen naidessa tekevät kaiken sen vaikutelman, mikä tässä on puheena. Jos alapään lihakset ovat veltot tai niitä ei osaa käyttää, millainen tavara tahansa tuntuu löysältä. Treenattu pillu taas puristaa mehut miehestä kuin miehestä vaikka olisi synnyttänyt viisitoista lasta.
Tämä on ihan sama miehillä ja naisilla. Jos käyttöönsä uskottua värkkiä ei osaa käyttää, tulos on heikko. Pätee mihin tahansa, miksi ei siis seksiin?
- Lakanpoimija
Jospa saisikin sellaista pillua, kuin hetteinen suo, joka suorastaan imaisee itseensä. Jokainen lakkasuolla käynyt tietää, miten saapasta joskus ei meinaa saada ylös suosta, kun suo ikäänkuin imee saappaan. Jos pillu imee kullia samalla tavoin, tuntisin olevani taivaassa.
- pimuillu
Ihailemasi naistyyppi on ns. imupillu, kun taas hetteisen suon kaltainen nainen on sellainen, jonka tavarassa ei pysty erottamaan, tai tuntemaan sen kummemmin reunoja kuin pohjaakaan. Kaikki on vaan yhtä ja samaa uppoamista, että humps humps vaan. Vähän niinkuin kävelisi paksussa hangessa ilman lumikenkiä.
- erikokoisia
kyllä se on niin että pillut ovat kuten kyrvätkin erikokoisia,itsellä on myös sellaisia kokemuksia että on niin tiukka ettei meinaa kalua saada mahtumaan pilluun,toiselle taas mahtuis vaikka kaksinkerroin.synnytysten määrällä ei ole vaikutusta pillun kokoon.
- samuraiski
Kyllä se vaan johtuu siitä, että naisen paikat alkaa veltosumaan kun ikää tulee. Varsinkin jos ei harrasta sellaista liikuntaa mikä pitää alapään lihakset timmissä kunnossa.
- neitokainen
Luuletko että kaikilla naisilla on saman kokoinen pillu?
Kyllähän miestenkin peniksissä löytyy huimiakin eroja. Sama se naisilla. Ei se ole sen ihmeellisempää.- sopiva`
Kai se sitten on niin, että naiset toivovat mieheltä mahdollisimman isoa ja miehet taas naiselta mahdollisimman pientä (kireätä).
- Gynis
Klassista pienimulukkusen puhetta.Se on joidenkin miesten ihan oma ongelma eli esim. sinun.
- setä 2
Ole Onnellinen.
SITÄ SANOTAAN MINUN IÄSSÄNI 60v. MULUKUN HUUHTELUKSI.
Se on NAISEN TAITO.
JP - tosimies82
olen huomannut et hyvin kapealantioisilla naisilla on löysempi kuin normaalilantioisilla.
ja kyllä se niinkin on et mitä timmimpi perse sitä kireempi pillu?
LIHASmassa pillun ympärillä vaikuttaa kiristävästi!
läski ei juuri kiristä.
Perseestä kyl voi jo vähän päätellä, et millanen pillu.
toki perimäkin vaikuttaa, toisilla kudokset ovat tiiviimpiä kuin toisilla. mut tuon asian just näkee perseestä.
kokemus mun mielest jopa tiukentaa, ku alapää lihaksistoa käytetään ne kehittyy. mut ei sil suurta merkitystä ku seksi on kumminkin aika harvoin. ni tuskin se kalu sitä suurentais.
kiihottuneisuus vaikuttaa paljon.
MITÄ KIIHOTTUNEEMPI, SITÄ LÖYSEMPI. tuosta voi olla erimieltä, mut mun mielest se on juuri näin.
et sil on iso ero onko nainen vaa nautiskelemassa, vai et onko se hulluna halusta. eli kun nainen itse kiihottuu on kiihottuneisuus syvempää kuin se että nainen kiihoitetaan.
mulla on myös sellainenkin näkemys et jos naisella on hyvin paljon kumppaneita, niin useasti tuollainen nainen on löysäperseinenkin. onnenonkija.
paremmannäköiset ja timmimmät ei ehkä niin joka miehen mukaan lähde ja niil itsetunto ja arvostus korkeempi ja ei niille sit niitä seksikumppaneitakaan kerry niin herkästi.
mut poikkeuksia tietty tuossakin.
mun ensimmäinen tyttöystävä oli neitsyt ja se oli kyl aivan kuin suolla olisi kävellyt. jotenkin jopa onton tuntuinen ja ihan ok timmi perse et siinei kyl mun diagnoosi täysin toiminut,mut silti ykspoikkeus ei muuta sääntöä.
mulla on kai keskikokoinen kalu ja kyl sil joskus oon onnistunut täyttämään naisen peräseinään asti. niin et tunsin ku kalu venytti pillun pohjaa. mut pääosin on niin et naisen pillu on niin venyväinen et hetken lämmittelyn jälkeen kaluni pumppaa helposti eikä pohjasta tietoakaan. sivuillehan se antaa aika tolkuttomasti periksi.- havainto
naisilla mitä parempi pylly sitä surkeempi naama ja päinvastoin. seuratkaapas. harvoin molemmat ovat hyvännäköisiä!
- Tiukkapilluinen nainen..
Nyt täytyy kyllä kertoa, etteivät nuo sinun aivoituksesi pidä paikkaansa. Ensinnäkin:
Minulla on harvinaisen tiukka pillu, yksi sormi on jo siellä aivan puristuksissa, kalusta puhumattakaan, jos se sinne mahtuu. Olen myös helposti kostuva ja kireä, vaikkakin liukas.
Minulla on ollut paljon seksikumppaneita =määrä ei ole vaikuttanut asiaan. Olen yli 30vuotias ja harrastanut seksiä teinistä lähtien.
Harrastan liikuntaa hyvin satunnaisesti, eikä minulla ole timmi takamus, vaan siinä on kyllä läskiä ja kokoakin. En ole koskaan treenannut minkäänlaisisilla geishakuulilla tms. vaan pilluni on luonnostaan näin tiukka.
Pillun kokoa et voi päätellä takamuksen koosta tai mistään muustakaan päälle päin näkyvästä.
Että näin:)
- frage
on kun sulla on niin pieni kikkeli
- srtjdtyj
Väljähtyminen on riettailun rangaistus! Sekä miehelle että naiselle. Naiset saa entistä vähemmän ku miehiä ei enää kiinnosta kitkaton onkalo.
- ahmed abdullah
Mina nainvalo, se pilusta tuli. valo tiukka on. mita isompi valo, sita parempi pilu naisel. musta naine paras pilu, vähä valo!
- saamat
ahmed abdullah kirjoitti:
Mina nainvalo, se pilusta tuli. valo tiukka on. mita isompi valo, sita parempi pilu naisel. musta naine paras pilu, vähä valo!
pilut umparileikattuja on. niista ei valo tule. pelkkka musta reika vaan. eika tunu mitaan.
- on yksiselitteisesti:
Synnyttäneillä (ainakin alateitse synnyttäneillä) on löysimmät. Sad but true.
- pieni vehje
eli yksinkertaisesti rakkaat oppilaat:
kun nainen lihoo niin samalla pillu kiristyy. Koska läskihän kasvaa ulospäin niin samalla joka reikä kasvaa yhä enemmän umpeen. Miettikäähän urhot sitä!- on OK!!
Kyllä synnytysten määräällä on SUURI merkitys pillun kireyteen.. Jos nainen on LIHAVA ei pillu ole silloin kireä vaan jää läskien peitoon ja on ikävän hajuinen ja vaikea löydettävä eikä kiihota yhtään.. Synnyttömätön nainen omistaa luonnostaa kireen pillun kun kakarat ei oo levittäneet sitä..
- Nainen_
on OK!! kirjoitti:
Kyllä synnytysten määräällä on SUURI merkitys pillun kireyteen.. Jos nainen on LIHAVA ei pillu ole silloin kireä vaan jää läskien peitoon ja on ikävän hajuinen ja vaikea löydettävä eikä kiihota yhtään.. Synnyttömätön nainen omistaa luonnostaa kireen pillun kun kakarat ei oo levittäneet sitä..
Mä uskallan kyllä väittää, että nainen joka ei treenaa lantionpohjan lihaksiaan ei voi olla niin tiukka kuin sellainen joka treenaa. Oli sitten synnyttänyt tai ei. Neitsyeet ja vastaavat on sitten eri asia.
Mitä tulee tuohon kireyteen tai niiden lihasten käyttöön... Kyllä se riippuu paljolti miehestäkin, että viitsiikö (onko riittävän mukana itse touhussa eli kiihottunut) nähdä vaivaa... ;)
Eli väitän, että sama nainen voi tuntua erille kahden eri miehen kanssa (jos oletetaan että miesten varustus olisi samaa koko luokkaa).
Mitä paremman tuntuinen mulkku niin sitä himokkaammin sitä lypsää pillullaan. Simppeli juttu! Onhan toki kalun koolla koolla väliä ;)
Tosin ihan "normaalikokoinen" muna ajaa asian, kunhan jonkin verran paksuudessa löytyy.
Toisaalta koko pillun löysyys juttu on mun mielestä kyllä hyvin paljon siitä keskinäisestä kiihkosta ja sen sellaisesta kiinni ainakin mulla.
Jos fiilis on sellainen, että hohhoijaaa niin ei kai ihme että tuntuu löysälle... (monet naiset ilmeisesti alistuvat vaan makaamaan alla ja odottamaan että mies on duunailunsa hoitonut.)
Ja ehkä niinkään niissä mulkuissa ei niin suurta ero vaan siinä miten sitä osaa käyttää ja miten saa naisen messiin koko touhuun ;)
Mun mielestä ei oo mitään niin kiihottavaa kuin se, että mies osaa näyttää haluavansa naista ja on jopa jonkin verran röyhkeä kuitenkin kunnioittaen naista. Mikki hiiret eivät vaan mua sytytä. Mä haluan tuntea olevani nainen enkä äiti! Ja teille, jotka odottavat naisesta aktiivista, niin voin luvata, että kyllä sitäkin on luvassa. Ensin kannattaa näyttää, että kyseessä on mies jolta oikeasti saa kunnon munaa :) Tällaista miestä on ihana helliä ja kiusotella...
Oups, meni vähän aiheen vierestä... heh :)
- asiat muka
ehkä sulla on vaan pieni. tai siis liian pieni
- auto
mitä enemmän ajaa sen äkimmin perä lörtsähtää....
niin ja jos tuntuu että tavara on pikkuisen väljä niin koita laittaa naisen jalat ristiin pitäisi pikkuisen auttaa.... - väljää
on vastaan tullut. Ääritapaukset ovat seuraavanlaisia. Tiukka oli kapealanteisella ei alatiesynnyttäneellä. Hän oli lihaksistoltaan tiukka, vaikkei sen erikoisemmin treenannut, mutta treenasi mitä ilmeisimmin lantiopohjan lihaksiaan. Hänellä oli pieni suu, ja oli hyvä suutelija ja suudeltava. Tiukkuus oli toisinaan "kiusallista", kun meinasi laueta, vaika olisi halunnut herkutella. Löysä taasen oli hyväkuntoinen alatiesynnyttäjä, joka treenasi monipuolisesti. Suu oli myös suuri ja huulet löysät, eikä suutelu tuntunut oikein miltään. Löysyyttä voisi kuvata ritsa suulla ja seuraava tuntokohta löytyi pohjalta, ja vaikka kuinka heppiä pyöritteli, niin seinäkontaktia ei tuntunut löytyvän.
Muut ovat olleet näiden välimuotoja. Mun teoria on, että pilluja on karkeasti kolmea tyyppiä, putkipillu, pullopillu ja pallopillu, väljeten tuossa järjestyksessä.
Ja mitä mulla itellä on lykätä noihin pilluihin, pikkupiliä 17 cm pitkää ja 13-14cm ympärysmitaltaan. Muuta en voi sanoa kuin että liian pieni pili tolle löysälle. - keskikoko
Sanotaan, että jokaiselle miehelle löytyy oikean kokoinen pillu. Mutta pystyykö mistään etukäteen (ennen sänkyyn menemistä) päättelemään, millainen pillu kenelläkin naisella on? Meinaan vaan, että ei turhaan tarvitsisi hakata päätä seinään. Jotkut sanovat, että naisen huulista ainakin voi päätellä, millaiset häpyhuulet ovat.
- testuri
Häpyhuulten ja muutenkin pillun muodon voi aika hyvin päätellä naisen suusta. Ne tosiaankin ovat hämmästyttävästi toistensa kaltaisia. Sen sijaan pillun kireys/väljyys on testattava käytännössä.
- voi myös väljentää
Voimistelijoilla,esim.joogan harrastajilla,voi myös olla erittäin väljä,koska liikkeet sisältävät paljon lantion aluetta venyttäviä liikkeitä. Nuorilla voimistelijatyöillä voi esimerkiksi kalvot olla repeytyneet jo ennen seksielämän aloittamista. Hoikat naiset voi olla väljempiä kuin pullukat. Seksielämän vilkkaus ei ole välttämättä syynä,mutta itse uskon säännöllisen seksin kyllä väljentävän, mutta ei välttämättä "löystyttävän". Olen itse nainen ja joskus 6kk yli selibaatin jäleen mies on ollut vaikeuksissa edes päästä sisään.
- Tia;0)
voi myös väljentää kirjoitti:
Voimistelijoilla,esim.joogan harrastajilla,voi myös olla erittäin väljä,koska liikkeet sisältävät paljon lantion aluetta venyttäviä liikkeitä. Nuorilla voimistelijatyöillä voi esimerkiksi kalvot olla repeytyneet jo ennen seksielämän aloittamista. Hoikat naiset voi olla väljempiä kuin pullukat. Seksielämän vilkkaus ei ole välttämättä syynä,mutta itse uskon säännöllisen seksin kyllä väljentävän, mutta ei välttämättä "löystyttävän". Olen itse nainen ja joskus 6kk yli selibaatin jäleen mies on ollut vaikeuksissa edes päästä sisään.
On totta että seksielämä väljentää :) mutta omalla lihasharjoittelulla kuitenkin pysytään kunnossa... ja rakastelu käy harjoituksesta (itseäni toistaakseni) :)
Minun kokemukseni mukaan 1.5 kuukautta on jo sellainen aika, jolloin olen "muurautunut umpeen". Se on muuten aikuisikäni pisin selibaatti (tai en kyllä omasta tahdostani kieltäytynyt seksistä). Sen jälkeen oli samanlaiset tunnelmat kuin neitsyellä... jännitti ja teki tiukkaa. Ja voi sitä nautintoa kun sisään oli päästy :D parasta ikuna...
- järjellinen
Kummallisilla kuvitelmia teillä miehillä. Ettekö muka tiedä lantiopohjan lihaksista? Niitähän ei millään urheilulla edes treenata, kun ovat sama lihaksisto, joka esim. pidättelee virtsaa.
Ottakaa selvää ihmisanatomiasta älkääkä esitelkö täällä vain typeriä arvauksianne.- Nainen_
Jos olet nainen ja ihmellet tällaista. Kyllä minä ainakin saan puristettua tietoisestikin lujaa itseni mulkun ympärille. Joskus jos on liian märkä voi oma tuntuma olla heikompi :( Ja mitä enemmän haluttaa sitä lujempaa purista. Auttaa myös oman orkun saamisessa...
- Nainen_
Nainen_ kirjoitti:
Jos olet nainen ja ihmellet tällaista. Kyllä minä ainakin saan puristettua tietoisestikin lujaa itseni mulkun ympärille. Joskus jos on liian märkä voi oma tuntuma olla heikompi :( Ja mitä enemmän haluttaa sitä lujempaa purista. Auttaa myös oman orkun saamisessa...
Niin jäi kommentoimatta edelliseen, että mihinhän luulet niitä geishakuulia käytettävän, jos ei nimenomaan lantiopohjan lihasten treenaamiseen? :)
- Miäs
Nainen_ kirjoitti:
Mä olen aina ihmetellyt tätä "mulkun ympärille puristautumista" jota naiset hehkuttavat kilpaa kuin miehet nettisenttejä ikään. Vaan enpä ole koskaan kokenut, että yksikään nainen olisi pystynyt pimpsaansa puristamaan niin että sitä oikeasti olisi tuntenut pippelissä millään tavalla.
Viimeisin selitys oli, että ohuempia kaluja kyllä pystyy puristamaan, mutta halkaisijaltaan yli 5 senttistä ei muka enää pysty. Ihme höpöpuheita. No harvapa nainen on silti löysältä tuntunut, joten en ymmärrä tätä ainaista tappelua tiukkuudesta. - Nainen_
Miäs kirjoitti:
Mä olen aina ihmetellyt tätä "mulkun ympärille puristautumista" jota naiset hehkuttavat kilpaa kuin miehet nettisenttejä ikään. Vaan enpä ole koskaan kokenut, että yksikään nainen olisi pystynyt pimpsaansa puristamaan niin että sitä oikeasti olisi tuntenut pippelissä millään tavalla.
Viimeisin selitys oli, että ohuempia kaluja kyllä pystyy puristamaan, mutta halkaisijaltaan yli 5 senttistä ei muka enää pysty. Ihme höpöpuheita. No harvapa nainen on silti löysältä tuntunut, joten en ymmärrä tätä ainaista tappelua tiukkuudesta.kun sen osaa ;)
Multa ainakin on kysytty asiasta, koska tuntuu hyvälle... Että en mä sitten tiedä onko kyseessä vähän sama asia, kuin se että kaikilla miehillä on kyrpä, mutta kaikki eivät todellakaan osaa sitä naisen mieleen käyttää :)
Ja mun mielestä nimenomaan mitä paksumpi sitä parempi;) Tai no ei hirveesti yli ton 5cm tarvis mennä... Toisaalta mun ei ainakaan ton paksuista kalua hirveesti tarvi puristaa kun se tuntuu aika täyttävälle muutenkin... :)
Mietihän jotain kaveria jolla on 3cm tai alle sen paksuutta niin kyllähän sen mielestä voi olla vähän löysemmän tuntuista... - Tia;0)
Miäs kirjoitti:
Viimeisin selitys oli, että ohuempia kaluja kyllä pystyy puristamaan, mutta halkaisijaltaan yli 5 senttistä ei muka enää pysty. Ihme höpöpuheita. No harvapa nainen on silti löysältä tuntunut, joten en ymmärrä tätä ainaista tappelua tiukkuudesta.ei vain ole sattunut kohdallesi...
Kyllä alapäällä pystyy puristamaan itsensä "mulkun ympärille". Alapäässä on lihaksia, kuten kaikkialla muuallakin elimistössä. Tietysti olen joskus kokeillut itseäni, että olenko vielä kunnossa ja pystyn puristamaan omaa etusormeani niin että tunnen puristuksen. Enkä ole mikään nakkisormi :) enkä HK: sininen :)
Näitä lihaksia pystyy harjoittamaan monella eri tavalla. Luonnollisinta on akti itse... ja tämä puhuttu mulkun ympärille puristautuminen. Lihakset vahvistuvat kun niitä käyttää. Sitten on geishakuulia, smartballseja. Voinhan tietysti puristella tässä kirjoittaessanikin :) (pumppaa, pumppaa, pumppaa :) )
Miehen koko vaikuttaa minulla asiaan niin, että ohuempaa on helpompi puristaa kuin paksumpaa. Paksun kanssa olen pari kertaa hieman "ratkennut" puristaessani hieman virheelliseen aikaan. Verta siis tullut puristuksen seurauksena jonkin verran. En sanoisi että halkaisijaltaan yli 5senttistä ei pysty puristamaan, mutta vaatii se harkjoitusta ja mokia sattuu edelleen.
Tiedän että miehet tuntevat puristuksen selvästi. Nykyinen jää toisinaan paikoilleen päälleni makoilemaan... ja odottelemaan että minä "imen mehut hänestä". Huokailee puristusten tahtiin ja viettää laatuaikaa... ja koittaa päästä todella helpolla. Minun piti sanoa, että voisi liikkuakin, niin jatkoi liikettä. Eksän joskus "laukaisin tahallani", kun en oikein ollut tuulella... no sitä etten syty hommaan tapahtui pari kertaa piiitkän suhteemme aikana. Ja silloinkaan en sanonut ei... olin vain hieman tehokkaampi :)
Se on muuten myös niin, että rakastelu ottaa naisen voimille aivan toisella tavalla jos puristelee alapäällä. Muutoinhan mies tekee kaiken työn asennosta riippuen. Minulla on ainakin rakastelun jälkeen hiki ja olen väsynyt mutta onnellinen. Näin on aina... vaikka oltaisiin lähetyssaarnaajassa tms. se johtuu vain alapäätreenistä. - vaimon mies
Tia;0) kirjoitti:
ei vain ole sattunut kohdallesi...
Kyllä alapäällä pystyy puristamaan itsensä "mulkun ympärille". Alapäässä on lihaksia, kuten kaikkialla muuallakin elimistössä. Tietysti olen joskus kokeillut itseäni, että olenko vielä kunnossa ja pystyn puristamaan omaa etusormeani niin että tunnen puristuksen. Enkä ole mikään nakkisormi :) enkä HK: sininen :)
Näitä lihaksia pystyy harjoittamaan monella eri tavalla. Luonnollisinta on akti itse... ja tämä puhuttu mulkun ympärille puristautuminen. Lihakset vahvistuvat kun niitä käyttää. Sitten on geishakuulia, smartballseja. Voinhan tietysti puristella tässä kirjoittaessanikin :) (pumppaa, pumppaa, pumppaa :) )
Miehen koko vaikuttaa minulla asiaan niin, että ohuempaa on helpompi puristaa kuin paksumpaa. Paksun kanssa olen pari kertaa hieman "ratkennut" puristaessani hieman virheelliseen aikaan. Verta siis tullut puristuksen seurauksena jonkin verran. En sanoisi että halkaisijaltaan yli 5senttistä ei pysty puristamaan, mutta vaatii se harkjoitusta ja mokia sattuu edelleen.
Tiedän että miehet tuntevat puristuksen selvästi. Nykyinen jää toisinaan paikoilleen päälleni makoilemaan... ja odottelemaan että minä "imen mehut hänestä". Huokailee puristusten tahtiin ja viettää laatuaikaa... ja koittaa päästä todella helpolla. Minun piti sanoa, että voisi liikkuakin, niin jatkoi liikettä. Eksän joskus "laukaisin tahallani", kun en oikein ollut tuulella... no sitä etten syty hommaan tapahtui pari kertaa piiitkän suhteemme aikana. Ja silloinkaan en sanonut ei... olin vain hieman tehokkaampi :)
Se on muuten myös niin, että rakastelu ottaa naisen voimille aivan toisella tavalla jos puristelee alapäällä. Muutoinhan mies tekee kaiken työn asennosta riippuen. Minulla on ainakin rakastelun jälkeen hiki ja olen väsynyt mutta onnellinen. Näin on aina... vaikka oltaisiin lähetyssaarnaajassa tms. se johtuu vain alapäätreenistä.Vaimo aloitti ensimmäisen synnytyksen jälkeen treenauksen geishakuulia käyttäen. Tulokset alkoivat tuntua muutamassa kuukaudessa, ja nyt 5 vuotta asiaa tehneenä hänellä on oikea superpimpsa. Se puristelu ja lypsäminen sujuu vaikka kovemmassakin rakastelun vauhdissa. Nam!
- tosi upeeta
Tia;0) kirjoitti:
ei vain ole sattunut kohdallesi...
Se on muuten myös niin, että rakastelu ottaa naisen voimille aivan toisella tavalla jos puristelee alapäällä. Muutoinhan mies tekee kaiken työn asennosta riippuen. Minulla on ainakin rakastelun jälkeen hiki ja olen väsynyt mutta onnellinen. Näin on aina... vaikka oltaisiin lähetyssaarnaajassa tms. se johtuu vain alapäätreenistä.Upeeta todeta, että vielä on olemassa ainakin yksi nainen, joka todella haluaa miellyttää miestä sängyssä. Olet paneutunut asiaan selvittämällä, mikä miehestä tuntuu hyvältä ja edelleenkin haluat kehittää itseäsi. Kokemuksellasi pystyt heti päättelemään, millainen puristelu on parasta minkäkin kokoiselle miehelle. Vaikuttaa siltä, että olet kehittänyt rakastelusta todellisen taiteen.
Kirjoitustasi lukiessa tunnen kateutta mieskumppaniasi kohtaan. Yleensähän naiset ovat sänkyhommissa varsinaisia lahnukoita, jotka vaan odottavat miehen hoitavan kaiken. - Tia;0)
tosi upeeta kirjoitti:
Upeeta todeta, että vielä on olemassa ainakin yksi nainen, joka todella haluaa miellyttää miestä sängyssä. Olet paneutunut asiaan selvittämällä, mikä miehestä tuntuu hyvältä ja edelleenkin haluat kehittää itseäsi. Kokemuksellasi pystyt heti päättelemään, millainen puristelu on parasta minkäkin kokoiselle miehelle. Vaikuttaa siltä, että olet kehittänyt rakastelusta todellisen taiteen.
Kirjoitustasi lukiessa tunnen kateutta mieskumppaniasi kohtaan. Yleensähän naiset ovat sänkyhommissa varsinaisia lahnukoita, jotka vaan odottavat miehen hoitavan kaiken.miellyttää molempia :)
Ensisijainen mieltymys on miellyttää miestä :) mutta on siitä hyötyä itsellenikin monella tapaa...
Orgasmit voimistuvat, kun alapään lihaksisto on kunnossa. Orgasmin tunne tulee sykkeestä, kun lihakset pumppaavat verta takaisin muun elimistön käyttöön. Jos lihakset ovat heikot... luonnollisesti pumppauskin on heikompaa. Sykkeen/ pumppauksen tuntee jos on sisällä... ja näkee jos on ulkona :) Värinän pillulihaksissa tuntee, joskus vielä puolen tunnin jälkeenkin. Se on melkein kuin puolituntinen orgasmi :) Sitä ennen on pitänyt tehdä voimakas lihasharjoittelu.
Toinen syy siihen "että on oma lehmä ojassa":
Se että olen kehittänyt "rakastelusta todellisen taiteen"... edellisessä viestissä näin liioitellaan :) Sen olen tehnyt siksi, että pysyn seksuaalisesti kiihottavana ja tyydyttävänä. Tämähän on kahden kauppaa :) Minä tarvitsen paljon seksiä... ja kun se on niin kivaa kanssani, silloin saan sitä riittäviä määriä ;) ainakin yleensä... hmmm.
On siinä ehkä jokin vallantunne kysymyskin :) Entiseni kohdalla kun onnistui "imeä hänet kuiviin" ja se oli aika helppoa. Jotenkin se, että minä olen oman nautintoni seppä... ja miehenkin - se on hienoa. Mikäli en saa orgasmia, se on kyllä mielestäni aivan omaa syytäni (vaikka ei haittaa mitään). Onkohan tosiaan niin, että naiset ovat lahnukoita... ja liiaksi jäävät odottamaan miehen tekaisevan orgasmin. Sitten ollaan orgasmittomia. Miksette tee itse? Itsetutkiskelua se vaatii, mutta onnistuu kyllä.
Syyt ovat moninaisia... ja ehkä se jonkinmoista taidetta on. Rakkauden taidetta :) sitähän sen täytyy olla... - Nainen_
tosi upeeta kirjoitti:
Upeeta todeta, että vielä on olemassa ainakin yksi nainen, joka todella haluaa miellyttää miestä sängyssä. Olet paneutunut asiaan selvittämällä, mikä miehestä tuntuu hyvältä ja edelleenkin haluat kehittää itseäsi. Kokemuksellasi pystyt heti päättelemään, millainen puristelu on parasta minkäkin kokoiselle miehelle. Vaikuttaa siltä, että olet kehittänyt rakastelusta todellisen taiteen.
Kirjoitustasi lukiessa tunnen kateutta mieskumppaniasi kohtaan. Yleensähän naiset ovat sänkyhommissa varsinaisia lahnukoita, jotka vaan odottavat miehen hoitavan kaiken.Mutta tosiaan jos mies ei ihan hirveesti sytytä eli on vain jyystämässä niin ei hirveesti huvita tehdä ekstraa. Eikä vaan huvita vaan en syty enkä kiihotu niin...
Kyllä aktiivisia naisia on ja myös vapailla markkinoilla (kuten minä). Ja vapaana sitä onkin sitten tarkka ettei mikätahansa mies kelpaakaan. Respect! :)
Parhaimmillaan homma toimii niin, että molemmat haluavat olla toisille hyviä ja laittavat toisen tyydyttämisen oman nautinnon edelle. Se on aivan mahtavaa. Ja heti kun tulee vastaan sellainen mies, joka tuon oivaltaa ja muuten natsaa, olen valmis asettumaan. Ja tämän miehen kanssa en todellakaan aijo itseäni sängyssä pihistellä... Miksi tyytyä vähempään, kun kerran loistavaakin seksiä on olemassa ;)
- ilmeisestikin
keskitiukka pillu, kun olen saanut kommenttia sekä löysästä, että tiukasta. Löysäksi minua sanoi mies, joka ei kiihottanut minua yhtään ja sanoinkin, että jos haluaisin häntä, olisi veri pakkautunut ja paikat turvonneet. Hänellä oli pieni (sitä en toki sanonut) eikä tosiaan tullut kummoista kosketuskontaktia alapäähän.
Se, joka sanoi minua tiukaksi, lämmitteli tosi ihanasti ja olin kyllä ihan himona. Hänellä oli aika iso, joten yritin olla ihan rentona, ettei minuun sattuisi.
Aika paha rasti lueskella näitä joidenkin naisten juttuja, että treenaavat ja hoitelevat miehiä. Tuntee itsensä ihan luuseriksi. Siis pitääkö minun ihan tosi alkaa joka aamu työntää pesulla käydessäni sormi sisään ja puristella sitä niin että sormessa tuntuu? Mistä minä sitten tiedän, jos opin pimppaa käyttämään, että pidänkö itseni kovana koko seksin ajan vai puristanko vain sekunnin murto-osan ajan kun mies tulee sisään vai siinä kohtaa kun hän tulee ulospäin? Täh? Valaiskaa nyt please!- Naisten sairaaloissa
Ainakin Helsingissä Naistenklinikalla lantionpohjalihasten treenamistekniikan.
- Tia;0)
Ei ole syytä tuntea itseään luuseriksi :)
Luonnollisin tapa harjoitella lihaksia on edelleen rakastelu :) Sen verran voi tehdä "tuttavuutta" pillun kanssa, että tiedät kuinka puristelu toimii. Työnnä sormi ja purista, jos ei tunnu mitään lisää toinen sormi...
Kun oppii puristelemaan sitä voi tehdä vaikka paikallaan istuen. Ei niitä lihaksia ole vaikeaa harjoittaa. Minä en kärsi siitä, että pidän lihakseni kunnossa. Mukavampaa kuin mikä tahansa muu treenaaminen :)
Niin ja ei puristeta koko ajan. Kaikessa rakastelussa on vaihtelu ja eri variaatiot tärkeitä. Tuntuu parhaalle kun on monipuolista :) kuitenkin pumpaten ei kokoajan täysiä puristaen. - puristelu
Tia;0) kirjoitti:
Ei ole syytä tuntea itseään luuseriksi :)
Luonnollisin tapa harjoitella lihaksia on edelleen rakastelu :) Sen verran voi tehdä "tuttavuutta" pillun kanssa, että tiedät kuinka puristelu toimii. Työnnä sormi ja purista, jos ei tunnu mitään lisää toinen sormi...
Kun oppii puristelemaan sitä voi tehdä vaikka paikallaan istuen. Ei niitä lihaksia ole vaikeaa harjoittaa. Minä en kärsi siitä, että pidän lihakseni kunnossa. Mukavampaa kuin mikä tahansa muu treenaaminen :)
Niin ja ei puristeta koko ajan. Kaikessa rakastelussa on vaihtelu ja eri variaatiot tärkeitä. Tuntuu parhaalle kun on monipuolista :) kuitenkin pumpaten ei kokoajan täysiä puristaen.miehistä paremmalta silleen, että niinku työntää pois vai vaan puristaa?
(kun mä nyt laitoin sormen pimppaan ja puristin niin kuin oisin pidättäny pissaa, niin se tuntuu sormea litistävältä. Sit kun niinku työntää sormea ulos, niin se tuntuu just siltä, vastaan työnnöltä)
Niin ja onko oikeesti mahdollista myös oppia "imemään"? En mä osaa sormelleni tehdä niin, että se tuntuisi siinä vetona/imuna.
Mut siis aivan mahtava sivusto tää suoli24 :)
täältähän löytyy elämään ohjeita jos jonkinmoisia - Tia;0)
puristelu kirjoitti:
miehistä paremmalta silleen, että niinku työntää pois vai vaan puristaa?
(kun mä nyt laitoin sormen pimppaan ja puristin niin kuin oisin pidättäny pissaa, niin se tuntuu sormea litistävältä. Sit kun niinku työntää sormea ulos, niin se tuntuu just siltä, vastaan työnnöltä)
Niin ja onko oikeesti mahdollista myös oppia "imemään"? En mä osaa sormelleni tehdä niin, että se tuntuisi siinä vetona/imuna.
Mut siis aivan mahtava sivusto tää suoli24 :)
täältähän löytyy elämään ohjeita jos jonkinmoisiase oli hyvin sanottu :) *nauraa*
Jotkut jutut on kyllä ihan suolesta, mutta onneksi on jotain asiaakin joukossa.
Imuvaikutus saataneen aikaan siten, että puristetaan silloin kun mies lähtee vetäytymään ulospäin :) jotain tyhjiöjuttuja vissiin ;) Mies kyllä sanoo, että tuntuu imuna... joten uskotaan häntä. Sitten puristelu tuntuu vain puristeluna...
- ei johdu
- seksikumppanin kullin koosta
- lasten synnytyksestä
- seksin määrästä
Naisen pillu on just kuin miehen kalukin, geenien mukaan tullu juttu.
Pikkukikkelit oppii käyttämään omaansa, väljävitut oppii treenaamaan lihaksia, jos jaksaa ja välittää.
Ennen orkkua moni vittu menee "palloksi", kun tuo kohdunsuuta tyrkylle. On myös luonnostaan palloja naisia. Ja sit on putkiloita jne. Sellaista väljää, joka ei tuntuisi miltään, en ole kohdannut.
Kun nainen synnyttää, vauvan pää venyttää ja ratkaiseekin joskus lihaa. Ratkenneet tulee tiukemmiksi kuin olivat ennen synnytystä, koska arpikudos on tiukempi kuin tavallinen poimutus.
Jos venyy, niin venyy. Ei tarkoita sitä, ettei palautuisi ennalleen. Mulla on ollut kaksi vaimoa. Kumpikaan ei mennyt pilalle lasten jälkeen, toiselle tosiaan kävi noin päin, että tiukkeni. - 4kymppinen
Täysin perätön väite. Ainoa asia, joka voi oikeasti väljentää pillua on synnytys. Muuten siihen pätee sama kuin kaikkeen muuhunkin treenaamiseen, mitä enemmän käyttää sitä tiukempi. Vagina on hyvin joustava, ei mikäään suora putki vaan H-kirjaimen muotoisesti laskostunut ja periaatteessa kalun koolla ei ole suurta merkitystä. Kaksi muuta asiaa metrkitsee enemmän. Naisen halukkuus on tärkeää. Sen kyllä huomaa kun nainen on halukas. Vittu oikein imee kyrpää. Mies haukkuu naista löysäksi vaikka vika on oikeastaan miehessä kun nainen ei oikein ole jutussa mukana. Toinen tiukkuutta ohjaava asia on alapään lihasten kunto ja käyttö rakastelussa. Lantiopohjan lihaksia pystyy treenaamaan, mutta normaali rakastelutiheyskin pitää ne luonnostaan kunnossa.
- Tia;0)
nainen haukkuu miestä pieneksi, vaikka itsellä olisi keinot toimia yhteiseksi eduksi :) selityksiä kaikki :)
- aiheesta
Olen myös ihmetellyt eroja ja ihmetellyt myös miksi asia ei tunnu kiinnostavan naisia itseään kuten peniksen koko miehiä.
Se miksi helposti antavat naiset ovat väljiä (useinmiten) johtuu yksinkertaisesti siitä, että he yrittävät kompensoida puutteitaan ja keräämällä vain kokemuksia. Ei järkyttävän isopilluista tietenkään myös oteta vakkariksi kuten pienipilluista niin helposti. Pienipilluiset tiukkikset ovat miehille mieleen ja mies on silloin luontaisesti sitoutumishaluisempi. Pillun väljyys kertoo yleisestä fyysisestä kunnosta, joka taas jonkin evoluutiopsykologian kannalta on hyvä valinta tulevaa äitiyttä silmälläpitäen.
Sama juttu on liian lihavien ja laihojen naisten kelpaamisessa. Pohjimmiltaan mies katselee lastensa tulevaa äitiä, joka ei saa olla läski tai liian laiha. Ahdas pillu mielletään hyväkuntoisuuden merkiksi ja kait myös synnyttämättömyyden merkiksi. Voihan nainen olla synnyttänyt mutta salaa sen uudelta mieheltä. Väljä pillu herättää epäilykset tai ainakin mielletään siksi negatiiviseksi jutuksi.- piukk`aahh!
Niin kyllä varmaan isopilluiset naiset antavat vähän joka pojalle juuri sen vuoksi, että haluavat tuntea itsensä suosituiksi. Suosio ei kuitenkaan yleensä kestä pitkään, koska yleensä tuollaiset naiset ovat miehille vain yhden yön juttuja. Siitä seuraa se, että nainen tarjoaa taas itseään uudelle miehelle ja kierre jatkuu. Nuo ns. isopillut eivät innosta varsinkaan miehiä, joilla itsellään on normaali, tai normaalia pienempi penis. Eihän kukaan mies halua väen väkisin itseään pitempään suhteeseen, jossa tuntisi itsensä riitämättömäksi.
Siispä ainakin vähän normaalikokoista pienemmän peniksen omistavat miehet viihtyvät paremmin tiukkojen naisten seurassa, koska kokevat itsensä riittäviksi, mikä taas ei kalva itsetuntoa. Usein myös tiukkapilluinen nainen kokee ison peniksen omaavan miehen pelottavaksi suuren kokoeron vuoksi. Kysymys kuuluukin, mistä löytää se oikea. Ilmeiseti sen löytää vain hakemalla ja kokeilemalla.
- riippuu
täysin lantionpohjan lihaksista.
4 ipanaa olen synnyttänyt, kolmonen oli omaan kokooni nähden tod. iso 4,5 kiloa. Jumppasin paikat kuntoon ja tiukkutta kyllä löytyy. Mutta eipä karkaile pissatkaan alle, tosin naisen ejakulaatio on tosiasiaa. Eli nautinto on täydellinen!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi423057Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452877100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502495Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo472317Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks302081Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451759
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä381600- 461525
- 261361