Luterilaisen Joulun aattona kaikkein typerimmällä nettifoorumilla Suomessa oli puhjennut vakavalta tuntuva väittely. Minä itse en välitä niistä ihmisistä, jotka ovat rohjenneet asettaa väitteeni ja toimeni epäilyksen alaisiksi, koska en katso tarpeelliseksi sortua siihen, että osallistuisin pikkumaisiin selvityksiin ja selittelyihin.
Valitettavaa on, että eräät muut ovat alkaneet menetellä toisin. He ovat rohjenneet keskustella sallimattomassa sävyssä toista kansallisuutta olevan heille tuntemattoman ihmisen kanssa, solvata häntä ja väitellä. Eräs heistä on jättänyt hävyttömiä ja perustelemattomia lausumia valokuvastooni. Luuletteko, että Antti olisi mielissään saatuaan tietää, minkälaisia ovat hänen uskolliset ihailijattarensa todellisuudessa? Hyvät tytöt, tehän häpäisette kansakuntaanne ja maatanne. Nähdessään teitä voi kuka tahansa toki tulla siihen ajatukseen, että suomalaiset, etenkin nuoret, ovat ilkeitä, typeriä, töykeitä, sivistymättömiä ja henkistämättömiä ihmisiä. Te nauratte minusta etta en tietaa suomea, mutta minun en taytyy tietaa suomea. Minun oma kieli on venäläinen. Mutta te itse puhutte slangilla. Te osatte vain heittaa stringit lavalle (Vigin Oil, 01.02).
Teidän rakkautenne Anttia kohtaan ei ole muuta kuin vain alhaista himoa. Jäsennätte valokuvissanne hänen kehonsa aivan kuin vainajan ruumiin. Pylly, nännit, maha... Onko se todella rakkauttanne? Te luotte tyhmiä nettiyhteisöjä - Tuisku on TÖRKEEN SEKSIKÄS, Antti Tuiskulla on KYMPIN peppu, antti tuiskulla on luksus perse, Antti Tuiskulla on hyvä perse ja se on tosi söpö. Ette pidä niistä Antin lauluista, jotka todella ansaitsevat rakkautta – Sydameeni joulun teen, Vieraat kasvot.
Teitä kiihdyttää laiha lapsenkeho, ajattelette vain seksiä. Puhumattakaan kyseisillä foorum-sivuilla sellaisten aiheiden olemassaolosta, kuten Mikä antissa ärsyttaa ja muiden luonteenpiirteistä saavat teidät ärtymään. Sehän on epäkunnioitusta Anttia kohtaan laulajana ja persoonana. Mutta ketä yleensä te rakastatte ja pidätte arvossa, kun valokuvastoissanne ei ole edes vanhempienne kuvia. Pidätte tietysti eläimistä, mutta ihmisiin nähden teillä on ongelmia.
Ette pidä hyvistä Anttia kuvaavista kirjoituksista, joissa toimittajat esittelevät häntä persoonana. Teille on tärkeää vain kuvien mukanaolo lehdessä ja itse lehden hinta. Onko euromäärä rakkauden mittapuuna?
Onneksi tragedia ”paita pois” on jo menneisyyttä. Olette edelleen käsittämättä, että Antti harjoittaa sitä pakon edessä vastoin omaa tahtoaan, ja tämä ei ole tuottanut hänelle mielihyvää. Olette huonompia kuin ne tyhmyrit, jotka kutsuvat Anttia homoksi, koska vain kateelliset nuoret voivat kutsua häntä näin, mutta te sittenkin kuvittelette itseänne aikuisiksi. Joku teistä on lausunut olevani sairas, vaikka todellisuudessa sairaita olette te itse. Kyllä olette naurettavia. ”Mika antissa ihanita? – Peppu!” Missa te nähdatte peppu? Miksi ei kuulutte ääneä? Se on sivistymättömästi.
Ette ole yrittäneetkään syventyä Antin sisäiseen maailmaan, koska se ei ole teille tarpeen. Ette edes tarvitse hänen musiikkiaan ja hänen lahjakkuuttaan. Kiittäkää Jumalaa, että Antti rakastaa teitä edelleenkin, koska hän on hyväntahtoinen ja jalomielinen ihminen. Mutta voi tapahtua joskus niinkin, kuten suuri venäläinen runoilija Lermontov oli kirjoittanut:
”Heräätkö sinä profeetta, jolle oli naurettu,
Vaiko koskaan koston ääntä kuullessasi
Et vetäise kultahuotrasta esiin terääsi,
Jonka pinta on halveksunnan ruosteessa”.
Maailmalle olet vaan joku, jollekin koko maailma
alondra
2
627
Vastaukset
- Jaretc.....
Kiitos äärimmäisen hyvästä ja terävästä kannanotosta. Toivon, että 20.2 Galaksita olis paremmpi meiniki. Ja että sieltä olis parempaa kerottavaa.
T: Jaretc - Susku-81
Kuka sinä oikein olet..? Luulin, että tekstisi sisältö aukesi minulle, muttei ehkä sittenkään. En jaksa kirjoittaa mitä mieleeni tuli, mutta sen sanon, että jokin ongelma täytyy ihmisellä olla, jos tuollaista kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019