voiko kaksi vuotiaalla olla kasvukipuja?ja onko kenenkään lapsella ollu niitä vain toisen jalan polvitaipeessa?mun lapsella oli niin kova kipu polvitaipeessa ettei pystyny kävelemään ja itki miltei tunnin,eikä ollut eka kerta.vanhemmalla lapsella kasvukipuja,jotka ilmenee molemmissa jaloissa(säärissä ja nilkoissa) nukkumaan mennessä ja hieronta auttaa.mistäköhän on kyse täl 2-vuotiaalla?
polvitaipeen kipu
4
2105
Vastaukset
- tyttö5 v
oireili myös polvia, luonollisesti pidin kasvukipuina.
Sitten ohi mennen mainitsin lääkärille siitä, joka löysi jonkin patin siitä jalasta. Nyt on otettu kuvat jalasta ja tuloksia odotellaan. 2 vuotiaalla ei yleensä vielä k.kipuja ole. Käy läkärissä, saat ainakin mielenrauhan:)- minun lapsellani
kasvukivut alkoivat kaksivuotiaana tai niiksi lääkärit niitä ainakin sanoivat. Mutta, koskaan niitä ei ollut polvitaipeissa vaan muualla jaloissa sekä selässä. Joten käytä lasta lääkärissä.
- joku
Että voisiko olla ns. Bakerin kysta eli polven nivelkalvon pullistuma. Voi olla synnynnäinen ja häviää monesti lapsuudessa itsekseen. Aiheuttaa just kipua polvitaipeeseen, etenkin rasituksen jälkeen.
- adrianina
en usko et on bakerin kysta,koska siinä ei ole mitään pattia.mulla nimittäin itellä on just toi bakerin kysta.pitää nyt viel seurata millaisis tilanteissa jalka kipeytyy,saattaa olla että on puutunut tai jotain.kipu vaa toisinaan vaikuttaa niin voimakkaalta,että siks mietityttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749