Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

olen suudellut

olen suudellut 130:n miehen ja 10:n naisen kanssa.
104784
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

tänään naista ja haluan sitä.

Äänestä

entäpä siittä saikko jonkun ihottuman,minäkin ranskassa olessani suutelin varmaan jotain 500 äijää ja jotain 1000 muijaa,en saanut mitään tauteja mutta ei mun myöskään tarvitse sitä täällä ilmoitella

Äänestä
  • Katsoinpa että suutelu-palsta että heitänpä tällaisen lauseen tänne(tännehän se kuului)
    ja katsotaan mitä täällä vastaillaan.Älä ota liian vakavasti.

Äänestä

samaan malliin

Äänestä

Mäkin oon suudellu kymmenen naisen kanssa. En kuitenkaan yhdenkään miehen.

Kaksi tapauksista on jäänyt erityisen vahvasti mieleen; ensimmäinen niistä oli yks punatukkainen, itseäni 5-10 vuotta vanhempi kaunotar. Imutettiin kuin pahaiset teinit taukoamatta minuutin verran kerrallaan, mikä toistui muutaman kerran illan aikana. Lopuksi avasimme suumme ihan ammolleen, liitimme huulemme yhteen ja nuolaisin suutelukumppanini ylähampaita pikaisesti, mutta muuten annoin vain hänen pyöritellä kieltään suussani.

Jälkimmäisessä tapauksista oli kyseessä itseäni 10 vuotta nuorempi nainen, jolla oli mustat hiukset. Ilman, että tuntisin tarvetta sen graafisemmin asiaa kuvaillla: se oli jotakin. Siihen sisältyi todella suuri lataus tunnetta. Vielä tänäkin päivänä minun on vaikea saada niitä herkkiä hetkiä mielestäni. Toisaalta: miksi haluaisinkaan unohtaa?

Äänestä

Sama täällä.. suudellut varmasti 100 yli nainen ja yli 50 harrastettu seksiä kanssa. Aika nopsa kun mulle oli tyttöystävä ja sama aika 3-4 panokaverit.

Äänestä

H­­ei! Ku­­tsum­­me sinut kä­ym­ään u­­ude­­ss­­­a cha­­­tissa! Mei­­tä on yl­­­i mil­­jo­­ona! 👉 http://orgagulipet.ml/H/En3D 👈

Äänestä

Niin mitä sitten?? Jotenki tärkeätä??

Äänestä

Siinäpä sitä onkin virukset ja bakteeritkin vaihtaneet omistajaa, hyi.

Äänestä

Ja ketä edes kiinnostaa

Äänestä

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

kökököö kirjoitti:

olen suudellut 130:n miehen ja 10:n naisen kanssa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu