Oletteko panneet merkille seuraavan seikan Huutonetissä.Jos myynnissä on esim. kumisaappaat.Myyjän lähtöhinta 10€ ja pienin huutokorotus 1€.Normaalin huutokauppatavan mukaan ensmmäinen huutaja lupaa maksaa lähtöhinnan ja "kateelliset" jatkaa.Mutta huutonetin tietokone ohjelma ei hyväksy ensimmäiseksi huudoksi tässä esimerkki tapauksessa 10€ vaan pitää heti korottaa siihen 11€.Asiaan saadaan varmaan parannus kun oikein porukalla lähetetään kysymyksiä Huutonetin "konttorille".Minä olen jo osuuteni hoitanut. Tämä tarina on tosi,sanoisi Tapio Rautavaara.
Huutonetin hinnankorotus.
5
1379
Vastaukset
- pesämuna
Meneekö se yli sun käsityskyvyn?
- Huutaja
Vaimo haluaisi ostaa erään tuotteen jonka lähtöhinta on 500 € Korotus on määritelty 50 € suuruiseksi.Jos ei ole toisia huutajia hän joutuu maksamaan 550 € saadakseen haluamansa ostoksen. Mietippä näinkö se menee normaali kaupassakin.Siellä on yleensä vain yksi ostaja kerrallaan. Jos myyjä sanookin että "aprilliä" hinta onkin 50 € korkeampi mitä hintalapussa on,tässä tapauksessa 10 % suurempi. Joko hoksasit mistä on kysymys.
- hoh hoh
Huutaja kirjoitti:
Vaimo haluaisi ostaa erään tuotteen jonka lähtöhinta on 500 € Korotus on määritelty 50 € suuruiseksi.Jos ei ole toisia huutajia hän joutuu maksamaan 550 € saadakseen haluamansa ostoksen. Mietippä näinkö se menee normaali kaupassakin.Siellä on yleensä vain yksi ostaja kerrallaan. Jos myyjä sanookin että "aprilliä" hinta onkin 50 € korkeampi mitä hintalapussa on,tässä tapauksessa 10 % suurempi. Joko hoksasit mistä on kysymys.
laittaisivat tuotteidensa hinnaksi sen nykyisen pohjahinnan plus ensimmäisen korotuksen. Eli niiden kumppareiden lähtöhinta olisi 11e ja vaimosi haluaman tuotteen hinta 550e.
- tömisoja
niin se on ,ei voi ostaa lähtöhinnalla,vaikkei kukaan korottais
- joka tapauksessa
Jos haluan saada tavarasta 10 euroa vähintään, niin panen lähtöhinnaksi 9 euroa ja 1 e korotus. Eli siis myyjä ottaa tuon huutonetin systeemin huomioon. Mitä ongelmaa tuossa on? Mielestäni ei mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222697Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671689Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A81677Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1141613Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.481549Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell921484Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681376Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311147En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521106