Sattui niin, että eräs henkilö (miespuolinen) kulki ohitse ja näki millä palstalla olen. Hän kommentoi, "ei väliä, minä suvaitsen kaikkia, homoja, mustalaisia ja feministejä". Mitähän tästäkin pitäisi ajatella...
hupaisaa
9
493
Vastaukset
- ....
että mies ei taida oikein tietää asioista
- Nari_Säre
...tuon voisi ottaa ihan, että sattui siinä suvaitsevainen mies kulkemaan ohi?
et kai ollut paukuilla ensin Olavin Krouvissa ja kuulit ufo-juttuja?
- Sanelman
minun Olkku-ystäväni on nyt kolme viikkoa Intiassa. Nyyh, ikävä... Oletko kuullut portsan Pubista :D
Sanelman kirjoitti:
minun Olkku-ystäväni on nyt kolme viikkoa Intiassa. Nyyh, ikävä... Oletko kuullut portsan Pubista :D
eikös siellä ole myös sauna ja jouluna on ollut pappi tekemässä sielunhoitotyötä.
Kunnioitan pappia joka menee kansan pariin kuten isä Camillo.
Pepposista ei niin suurta lukua kannata pitää.- Sanelma*
epikuros kirjoitti:
eikös siellä ole myös sauna ja jouluna on ollut pappi tekemässä sielunhoitotyötä.
Kunnioitan pappia joka menee kansan pariin kuten isä Camillo.
Pepposista ei niin suurta lukua kannata pitää.Jouluaaton messu on päässyt oikein uutisiin tänä vuonna, monille se on "pakollinen" joulutraditio. Portsan pubi oli ensimmäisiä paikkoja, jotka ovat auki suurina hysteriapäivinä, kuten joulu ja juhannus. Nykyisinhän näitä paikkoja on jo enemmän, ei tarvitse koko juhannustakaan istua neljän seinän sisällä :) Pikku vinkki, siellä alkavat karaoke-kilpailut, korvatulpat matkaan ja menoksi....
- noitten ed. kanssa..
Ihan fiksun kuuloista ja kertoo moniarvoisesta elämänasenteesta. Olisi siinä monella esimerkin paikka!
- Mi-yes
Minulla oli pari vuotta sitten kamppakaverina musta nainen New Yorkista. Tai samassa asunnossa eraassa maassa, eraassa projektissa, oli tosin eri huoneet, mutta yhteistiloissa oli tietokone. Selasin aina valilla tata pyoritysta. Eraana paivana katselin kun han tuli kirja kadessaan jonka nimi oli "Black American Women Feminism" tms. Kuukauden siina asuttiin, ei pahemmin miehia hanen ymparillaan pyorineet, porkkanalantioineen kaikkineen, ja uskon hanen olleen lesbo. Feministiksi muutenkin sopiva. Varmaan oli ihmetellyt mita kirjoittelin tasta vakivaltaideologiasta, ja kaiketi jos olisi osannut lukea Suomea niin olisi myrkyttanyt minut siina sukupuolisodassaan. Katse oli tosin myrkyllinen muutenkin.
Toisen kerran menin eraassa Pohjoismaassa kirjaston kautta ja avasin palstan, ja se olikin jo valimuistissa. Sita en tieda oliko se antifeministi vai feministi siina kaynyt, mutta otaen huomioon etta naistutkijat paasevat monesti kirjastonhoitajiksi - jos ei irtoa paikkaa tutkijana tai muunlaisiin moolokin kitaan verrattavissa oleviin massaileviin yksipuolisiin vakivaltaprojekteihin - niin arvaisin feministia.
Kolmannen kerran menin taas eraassa kolmannessa maassa internetkahvilaan, ja siina pyori joku yskiva pentu takana. Avasin sitten jonkun avauksen jonka otsikko oli jotain "pedofiliasta" tms, ja se pentu alkoi parkumaan siina takana "pedofilia, pedofilia".
Eli kokemuksia muillakin.
?: - eikä mies
Normaali"heteroa",miestä yhteiskunnan lois eläjät yököttää.Mielistelijät panevat pääpainon mielistelylle ja pisteiden keruulle.Tämä lyhykäisyydessään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62968
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel113860Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla294850- 59769
- 55683
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k95599Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46581- 57580
- 23576
- 79564