Vaimostani on tullu vuosien saatossa todella vastenmielinen ihminen. Hän tutkii puhelimeni viesti ja soitetut puhelut (muka salaa, pöh) Tietenki poistan sieltä sellaiset mitkä ei ole tarkotettu muitten selattavaksi.
Joka tapauksessa miten noin epäluuloisen ihmisen kanssa vois jatkaa suhdetta, kun kaljamahakin on hänellä jo alkanu kasvaan..
Olenkin jo deittaillu muutaman nätin naisen kanssa netissä, tosin vielä ei ole oikein kolahtanu.
Mutta heti kun se oikea löytyy niin on kai parasta että siirryn suhteessani eteenpäin ja jätän rehdisti sen vanhan kotkan.
Siirryn suhteessa eteenpäin.
9
450
Vastaukset
- Onnitteluni!
Välitä vaimollesi onnitteluni hänen elämänsä parhaasta tapahtumasta, kun sen aika on.
Noilla nettideittailuillahan on erittäin lupaava indikaatio, kuten viime kuukausina iltapäivälehdistä on saatu lukea - ja kohta myös kirjasta. Mutta siitä vaan, antaa palaa! Teet ainakin vaimosi onnelliseksi.- Nari_Säre
...kaino, joskin samansuuntainen, epäilys asiasta, jota en tohtinut kuitenkaan tuoda esiin, ennen kuin toit ikään kuin samansuuntaista tulkintaa osaltasi debattiin.
Meillä bisneksessähän tätä sanottaisiin nykykielellä jopa ns. "win-win" -tilanteeksi, luulisin. - PuhuvaPää.
Tosiaan, hänhän saattaa vain ilahtua uutisesta.
Teit kertomisen helpommaksi, minun ei tarvitse tuntea syyllisyyttä.
Kerron kumminki vasta sitten kun olen uuden löytäny.
- jorojukka-kukka
Toivon että vaimosi vihdoin herää, paitsi jos olet varakas ja tarjoat vaimollesi ylellisen omakotitalon uima-altaineen, upeine tontteineen, sisäkön ja talonmiehen (komean uroon!) kera.
ostan puolisolleni minkkiturkin,töpöhäntäisen koira, chincillan lantaa kukille ja pistän ruotsin kurssille.
Sen jälkeen elämämme on täydellistä.- jorojukka-kukka
epikuros kirjoitti:
ostan puolisolleni minkkiturkin,töpöhäntäisen koira, chincillan lantaa kukille ja pistän ruotsin kurssille.
Sen jälkeen elämämme on täydellistä.Mihinhän tämä liittyi?
- PuhuvaPää.
Varakkuuteni tosin ei ole yksin minun ansiota, itseasiassa varakkuuteni on peräisin kokonaan appivanhempien perinnöstä.
Uima-allas tietty talostamme löytyy ja tontti on kieltämättä upea, mutta talonmiehen tehtäviä hoidan minä koska talonmies olen koulutukseltani.
Noh puoleksihan omaisuutemme menee kun erotaan, mutta enköhän saa kelpo asunnon hankittua kun pistetään ensin appiukon sukutila myyntiin.
- yksinkertainen
pitäisi kiinnostaa koska....?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3981156- 641086
- 61842
- 59772
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k99698Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,15670Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49661- 26643
- 68640
- 58613