Mitä yhteistä

on...

Maddyllä ja Halkotädillä?

Vissiin käyvät samalla optikolla.

14

1236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • look and life

      Joo mä kattelin ihan samaa. Voi herranjestas, Maddykin vetävän näkönen pakkaus ja sit ne puolen pärstän lasit. Onko ne oikeasti ollut hyvän näköset silloin joskus?

      • puhuva halko

        hyvännäköset prillit silloinkaan, eikä todellakaan muotia. Sheryl Leestä on haluttu tehdä vähän erityylinen kuin Laurasta, vaikka samannäköisyys paistaa lävitse.

        Harvoin näkee kasvoille noin huonosti sopivia laseja, paitsi tietysti Twin Peaksissa.


      • muistanko väärin?

        Sarjan edetessä Maddy ei enää käytä niitä laseja vaan on ilman. En tiedä haluttiinko sarjan loppuvaiheessa tuoda sitten yhdennäköisyyttä Lauraan enemmän esille. James muistaakseni on jossakin vaiheessa hieman ihastunut Maddyyn niin kuin oli Lauraankin. Mutta loppujen lopuksi, miksi Maddy murhattiin?


      • puhuva halko
        muistanko väärin? kirjoitti:

        Sarjan edetessä Maddy ei enää käytä niitä laseja vaan on ilman. En tiedä haluttiinko sarjan loppuvaiheessa tuoda sitten yhdennäköisyyttä Lauraan enemmän esille. James muistaakseni on jossakin vaiheessa hieman ihastunut Maddyyn niin kuin oli Lauraankin. Mutta loppujen lopuksi, miksi Maddy murhattiin?

        Madde hätkähdytti Jamesia jo ensi tapaamisella. James seuraa häntä intensiivisellä katseella kaiken aikaa. Kuten eilen Double R:ssa.

        Hassut silmälasit on valittu varmaan juuri siksi, että yhdennäköisyyttä Lauraan voitaisi peittää tai korostaa haluttaessa. Jamesin ja Donnankin ilmeet olivat hämmästyneitä aina kun henkilöstä oikein säteili Laura ulos. Nähtäväksi jää muiden reaktiot jatkossa.

        "Mutta loppujen lopuksi, miksi Maddy murhattiin?"

        Yhdennäköisyys Lauran kanssa? Herätti erään muistot ja vanhan intohimon, sama alkoi uudelleen. It's happening again...


      • puhuva halko
        puhuva halko kirjoitti:

        Madde hätkähdytti Jamesia jo ensi tapaamisella. James seuraa häntä intensiivisellä katseella kaiken aikaa. Kuten eilen Double R:ssa.

        Hassut silmälasit on valittu varmaan juuri siksi, että yhdennäköisyyttä Lauraan voitaisi peittää tai korostaa haluttaessa. Jamesin ja Donnankin ilmeet olivat hämmästyneitä aina kun henkilöstä oikein säteili Laura ulos. Nähtäväksi jää muiden reaktiot jatkossa.

        "Mutta loppujen lopuksi, miksi Maddy murhattiin?"

        Yhdennäköisyys Lauran kanssa? Herätti erään muistot ja vanhan intohimon, sama alkoi uudelleen. It's happening again...

        hetkittäin kokevat Madden Laurana - James, Donna, sittemmin LelandBob...


      • halkotäti
        muistanko väärin? kirjoitti:

        Sarjan edetessä Maddy ei enää käytä niitä laseja vaan on ilman. En tiedä haluttiinko sarjan loppuvaiheessa tuoda sitten yhdennäköisyyttä Lauraan enemmän esille. James muistaakseni on jossakin vaiheessa hieman ihastunut Maddyyn niin kuin oli Lauraankin. Mutta loppujen lopuksi, miksi Maddy murhattiin?

        Mitä pirua, Maddykin murhataan?


    • the red room

      Entäs sitten psykiatri Lawrence Jacobyn rillit sinipunaisine linssineen...
      Kuvittelisin, että psykiatrin vastaanottohuoneessa yleensä olisi tasapainoittavia elementtejä ja rauhoittavia värejä, niin tri Jacobyn huoneessa ei todellakaan. Sinivihreää väritystä, karmeita puunaamioita seinillä ja itse irvokas psykiatri...huh huh.
      Mutta jotenkin huvittava oli se eilinen kohtaus, missä Bobby vanhempineen olivat vastaanotolla. Vanhemmat istuivat selkä suorina ja vakavina, Bobby makoili sohvalla ja tri Jakoby löhöili tuolissaan...

      • puhuva halko

        Erikoista ammattietiikkaa Jacobylla. Heti kärkeen kysytään Lauran ja Bobbyn välisestä seksistä, mistä Laura puhunut aikoinaan... ;-)

        No saihan tuo Bobbyn ainakin heti otolliseen järkkyneeseen tilaan, kertomaan lisää. Aika yllättävää, että Laura se olikin nöyryyttänyt Bobbya suhteessa!

        Tyypillistä Twin Peaksiä - kaikki käy samalla psykiatrilla, joka on täysin metsästä reväisty...


      • the red room
        puhuva halko kirjoitti:

        Erikoista ammattietiikkaa Jacobylla. Heti kärkeen kysytään Lauran ja Bobbyn välisestä seksistä, mistä Laura puhunut aikoinaan... ;-)

        No saihan tuo Bobbyn ainakin heti otolliseen järkkyneeseen tilaan, kertomaan lisää. Aika yllättävää, että Laura se olikin nöyryyttänyt Bobbya suhteessa!

        Tyypillistä Twin Peaksiä - kaikki käy samalla psykiatrilla, joka on täysin metsästä reväisty...

        Miksi Laura nauroi Bobbylle heidän harrastaessaan seksiä 1.kerran...vastaus selviää Laura Palmerin salaisesta päiväkirjasta. Tässä pätkä:
        " Minun oli pakko nauraa hänelle.Tylysti.Nauraa, kunnes hänen silmiensä loisto himmeni. Minun oli teilattava hänet,en voinut antaa hänen vedota siihen nuoreen Lauraan,jonka BOB haluaa....Toipuukohan Bobby,,huomaako hän, etten tarkoittanut sitä?Vai onko minut narrattu pilaamaan romanssi,joka olisi saattanut suojella minua ainakin päiväsaikaan?"
        ( lainaus Jennifer Lynch: Laura Palmerin salainen päiväkirja)


      • puhuva halko
        the red room kirjoitti:

        Miksi Laura nauroi Bobbylle heidän harrastaessaan seksiä 1.kerran...vastaus selviää Laura Palmerin salaisesta päiväkirjasta. Tässä pätkä:
        " Minun oli pakko nauraa hänelle.Tylysti.Nauraa, kunnes hänen silmiensä loisto himmeni. Minun oli teilattava hänet,en voinut antaa hänen vedota siihen nuoreen Lauraan,jonka BOB haluaa....Toipuukohan Bobby,,huomaako hän, etten tarkoittanut sitä?Vai onko minut narrattu pilaamaan romanssi,joka olisi saattanut suojella minua ainakin päiväsaikaan?"
        ( lainaus Jennifer Lynch: Laura Palmerin salainen päiväkirja)

        eli Laura halusi suojella Bobbya... Bobilta?


      • the red room
        puhuva halko kirjoitti:

        eli Laura halusi suojella Bobbya... Bobilta?

        Vaikea vastata....
        En ole lukenut pitkään aikaan koko kirjaa, mutta muistaakseni Laura pelkäsi jotenkin itsekin olevansa paha, ja vetävänsä BOBia puoleensa..niin, ja halusi suojella lähimmäisiään BOBilta....
        Jotenkin näin.


    • halkotäti

      Oli muuten hauskaa eilen, se Log Lady OLI jotenkin samanlainen kuin minä.

      Sellainen pikkusievä teehetki; samaa tyylisuuntausta jolla kerroin hoivaavani puhuvaa halkoa. Niin ja teetäkin oli halolle tarjoamassa.

      Hmmm... onko Twin Peaksissa ketään, jolla on silmälasit mutta ne EIVÄT olisi samanlaiset teelautaset kuin näillä kahdella?

      Ja se kauhea 80-luku on tulossa takaisin vaatekauppoihin.

      • puhuva halko

        Mä en muistanutkaan, että Cooper menisi Log Ladyn luokse teelle. Hyvin tehty. Halkokin pitää teestä.

        Heti alkuun Log Lady sanoi jotakin, mikä oli otettu hänen motokseen tuossa nettitestissä: "Shut Your Eyes And You'll Burst Into Flames." :)


      • halkotäti
        puhuva halko kirjoitti:

        Mä en muistanutkaan, että Cooper menisi Log Ladyn luokse teelle. Hyvin tehty. Halkokin pitää teestä.

        Heti alkuun Log Lady sanoi jotakin, mikä oli otettu hänen motokseen tuossa nettitestissä: "Shut Your Eyes And You'll Burst Into Flames." :)

        Mä en oikeen tykänny herran nihkeästä suhtautumisesta. Väkisin saa kaikki selittää.

        Hehheh, Log Lady läimäytti sitä käteen kun se yritti syödä pikkuleipiä ENNEN teetä. Voi kyllä se muistuttaa mua oikeesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe