Huomen

MikaelOne

eilen olin masennuksissa,myös tänään pikkuse synkält näyttää. tosi kavereit ne,jotka ei tämänkään purkauksen jälkeen miuta hylkää..muistan aina syvämmesssäin..

11

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja kaikkea hyvää tähän päivään;)

• MikaelOne

...kuin myös siulle...eiköhän tää täst jotekii...))

• MikaelOne kirjoitti:

...kuin myös siulle...eiköhän tää täst jotekii...))

jotenki, asioilla on taipumus järjestyä;)

Vaan tuon ku aina muistais niin ei turhia murehtisi...;)

• Ajankulu

kaveria jätetä vaikeiden aikojen ja tilanteiden vuoks. Raukkamaista sillon kääntää selkä kun huomaa et jollekkin sattuu ja käy kipeesti.Niin, olipas unohtua, oikein hyvää maanantaita.

• MikaelOne

..siulle..lumisateista maanantaita myös sinnepäin. joistain asijoist etelleen oon sitä mieltä,joista eilen kirjootin,,mut ois sen kyl voinu siistimminkin esittää..(((

• MikaelOne kirjoitti:

..siulle..lumisateista maanantaita myös sinnepäin. joistain asijoist etelleen oon sitä mieltä,joista eilen kirjootin,,mut ois sen kyl voinu siistimminkin esittää..(((

asiaahan sä puhuit... ja kyllä asiat pitää voida sanoa niinku tuntuu;)

• Ajankulu
        MikaelOne kirjoitti:

eihän aina voi vetää sataa joka kurviin! Jos tuntuu et risoo oikein perusteellissesti, niin kaikee sattuu. Mut tulipas se selväks et sun on paha olla, mut toivottavasti helpottaa, toivon sitä todella kaikin voimin.

• aliisa

ja mukavampaa tätä päivää...kyllä se siitä :)

• MikaelOne

...torttui siullekin,aliisa...)))) päätaloo lainataksein: "ei nin huonost mee,ettei jotenkin mee"...))))

• Alien-8

Sinulla on täällä paljon ystäviä,jotkut eivät vain löydä sanoja kertoakseen sitä..

Olen jo parisen vuotta seurannut kirjoitteluasi,ja vaikutat mukavalta ja herkältä mieheltä:)Nuo naisongelmat ovat hyvin yleisiä poikamiesten keskuudessa,ja etenkin silloin,jos etsii pitempiaikaista suhdetta,kuten mä luulen sinusta.

Ei mullakaan SY:n kanssa tapaaminen ollut ensimmäisenä mielessä,vaan puolisen vuotta ensin meseiltiin ja soiteltiin toisillemme.Siinä sitä oppi sitten pikkuhiljaa tuntemaan,ovatko ns.kemiat kohdallaan,ja mitä kaikkea yhteistä onkaan.

Ensimmäinen tapaaminen on se,joka ratkaisee mahdollisen seurustelun ja sielunkumppanuuden kahden ihmisen välillä.

Ikävää,että sinut petettiin,mutta toivotan sinulle auringonpaisteista talvenjatkoa.Uskon,että sinullekin löytyy "se oikea",mutta siihen voi mennä joskus vuosiakin.

Lintalle terveisiä:)

• mikaeli, et sitte löytäny pimmeessä sitä vahvaa oksaa, mut parempi on kun istut tukevasti oksalla ja alat pikku hiljaa toipuun siitä kolahduksesta. Niitä tullee tässä vaelluksen aikana, vältellä ei voi, mut ku sisuu löytyy johan p....le painaa kovan kovaa vasten ja puskee ittes takasin meidän pöhköjen joukon jatkoksi...näi on näreet.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      178
      7315
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      234
      4065
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      70
      3362
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      83
      2947
    5. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      13
      2221
    6. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2085
    7. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      3
      1872
    8. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      35
      1551
    9. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      46
      1456
    10. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      47
      1401
    Aihe