Huomen

MikaelOne

eilen olin masennuksissa,myös tänään pikkuse synkält näyttää. tosi kavereit ne,jotka ei tämänkään purkauksen jälkeen miuta hylkää..muistan aina syvämmesssäin..

11

510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja kaikkea hyvää tähän päivään;)

• MikaelOne

...kuin myös siulle...eiköhän tää täst jotekii...))

• MikaelOne kirjoitti:

...kuin myös siulle...eiköhän tää täst jotekii...))

jotenki, asioilla on taipumus järjestyä;)

Vaan tuon ku aina muistais niin ei turhia murehtisi...;)

• Ajankulu

kaveria jätetä vaikeiden aikojen ja tilanteiden vuoks. Raukkamaista sillon kääntää selkä kun huomaa et jollekkin sattuu ja käy kipeesti.Niin, olipas unohtua, oikein hyvää maanantaita.

• MikaelOne

..siulle..lumisateista maanantaita myös sinnepäin. joistain asijoist etelleen oon sitä mieltä,joista eilen kirjootin,,mut ois sen kyl voinu siistimminkin esittää..(((

• MikaelOne kirjoitti:

..siulle..lumisateista maanantaita myös sinnepäin. joistain asijoist etelleen oon sitä mieltä,joista eilen kirjootin,,mut ois sen kyl voinu siistimminkin esittää..(((

asiaahan sä puhuit... ja kyllä asiat pitää voida sanoa niinku tuntuu;)

• Ajankulu
        MikaelOne kirjoitti:

eihän aina voi vetää sataa joka kurviin! Jos tuntuu et risoo oikein perusteellissesti, niin kaikee sattuu. Mut tulipas se selväks et sun on paha olla, mut toivottavasti helpottaa, toivon sitä todella kaikin voimin.

• aliisa

ja mukavampaa tätä päivää...kyllä se siitä :)

• MikaelOne

...torttui siullekin,aliisa...)))) päätaloo lainataksein: "ei nin huonost mee,ettei jotenkin mee"...))))

• Alien-8

Sinulla on täällä paljon ystäviä,jotkut eivät vain löydä sanoja kertoakseen sitä..

Olen jo parisen vuotta seurannut kirjoitteluasi,ja vaikutat mukavalta ja herkältä mieheltä:)Nuo naisongelmat ovat hyvin yleisiä poikamiesten keskuudessa,ja etenkin silloin,jos etsii pitempiaikaista suhdetta,kuten mä luulen sinusta.

Ei mullakaan SY:n kanssa tapaaminen ollut ensimmäisenä mielessä,vaan puolisen vuotta ensin meseiltiin ja soiteltiin toisillemme.Siinä sitä oppi sitten pikkuhiljaa tuntemaan,ovatko ns.kemiat kohdallaan,ja mitä kaikkea yhteistä onkaan.

Ensimmäinen tapaaminen on se,joka ratkaisee mahdollisen seurustelun ja sielunkumppanuuden kahden ihmisen välillä.

Ikävää,että sinut petettiin,mutta toivotan sinulle auringonpaisteista talvenjatkoa.Uskon,että sinullekin löytyy "se oikea",mutta siihen voi mennä joskus vuosiakin.

Lintalle terveisiä:)

• mikaeli, et sitte löytäny pimmeessä sitä vahvaa oksaa, mut parempi on kun istut tukevasti oksalla ja alat pikku hiljaa toipuun siitä kolahduksesta. Niitä tullee tässä vaelluksen aikana, vältellä ei voi, mut ku sisuu löytyy johan p....le painaa kovan kovaa vasten ja puskee ittes takasin meidän pöhköjen joukon jatkoksi...näi on näreet.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      921
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      36
      846
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      819
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      714
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      50
      711
    6. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      701
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      31
      684
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      187
      660
    9. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      656
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      136
      655
    Aihe