eilen olin masennuksissa,myös tänään pikkuse synkält näyttää. tosi kavereit ne,jotka ei tämänkään purkauksen jälkeen miuta hylkää..muistan aina syvämmesssäin..
Huomen
11
499
Vastaukset
ja kaikkea hyvää tähän päivään;)
- MikaelOne
...kuin myös siulle...eiköhän tää täst jotekii...))
MikaelOne kirjoitti:
...kuin myös siulle...eiköhän tää täst jotekii...))
jotenki, asioilla on taipumus järjestyä;)
Vaan tuon ku aina muistais niin ei turhia murehtisi...;)
- Ajankulu
kaveria jätetä vaikeiden aikojen ja tilanteiden vuoks. Raukkamaista sillon kääntää selkä kun huomaa et jollekkin sattuu ja käy kipeesti.Niin, olipas unohtua, oikein hyvää maanantaita.
- MikaelOne
..siulle..lumisateista maanantaita myös sinnepäin. joistain asijoist etelleen oon sitä mieltä,joista eilen kirjootin,,mut ois sen kyl voinu siistimminkin esittää..(((
MikaelOne kirjoitti:
..siulle..lumisateista maanantaita myös sinnepäin. joistain asijoist etelleen oon sitä mieltä,joista eilen kirjootin,,mut ois sen kyl voinu siistimminkin esittää..(((
asiaahan sä puhuit... ja kyllä asiat pitää voida sanoa niinku tuntuu;)
- Ajankulu
MikaelOne kirjoitti:
eihän aina voi vetää sataa joka kurviin! Jos tuntuu et risoo oikein perusteellissesti, niin kaikee sattuu. Mut tulipas se selväks et sun on paha olla, mut toivottavasti helpottaa, toivon sitä todella kaikin voimin.
- aliisa
ja mukavampaa tätä päivää...kyllä se siitä :)
- MikaelOne
...torttui siullekin,aliisa...)))) päätaloo lainataksein: "ei nin huonost mee,ettei jotenkin mee"...))))
- Alien-8
Sinulla on täällä paljon ystäviä,jotkut eivät vain löydä sanoja kertoakseen sitä..
Olen jo parisen vuotta seurannut kirjoitteluasi,ja vaikutat mukavalta ja herkältä mieheltä:)Nuo naisongelmat ovat hyvin yleisiä poikamiesten keskuudessa,ja etenkin silloin,jos etsii pitempiaikaista suhdetta,kuten mä luulen sinusta.
Ei mullakaan SY:n kanssa tapaaminen ollut ensimmäisenä mielessä,vaan puolisen vuotta ensin meseiltiin ja soiteltiin toisillemme.Siinä sitä oppi sitten pikkuhiljaa tuntemaan,ovatko ns.kemiat kohdallaan,ja mitä kaikkea yhteistä onkaan.
Ensimmäinen tapaaminen on se,joka ratkaisee mahdollisen seurustelun ja sielunkumppanuuden kahden ihmisen välillä.
Ikävää,että sinut petettiin,mutta toivotan sinulle auringonpaisteista talvenjatkoa.Uskon,että sinullekin löytyy "se oikea",mutta siihen voi mennä joskus vuosiakin.
Lintalle terveisiä:) mikaeli, et sitte löytäny pimmeessä sitä vahvaa oksaa, mut parempi on kun istut tukevasti oksalla ja alat pikku hiljaa toipuun siitä kolahduksesta. Niitä tullee tässä vaelluksen aikana, vältellä ei voi, mut ku sisuu löytyy johan p....le painaa kovan kovaa vasten ja puskee ittes takasin meidän pöhköjen joukon jatkoksi...näi on näreet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706