nippailee...
olenko kenties kiristänyt pinnaani liiaksi?
en ole kyllä himannut tehneeni niin... voiko ihminen tietämättään kiristellä pinnaansa nippaus-asteelle?
ohimolohkossani
5
705
Vastaukset
siinäs näette... nippailu vaikuttaa jo kirjoitukseenikin pahemmin kuin ennen...
himannut..... se on uusi suomenkielinen sana, muunnettu sanasta huomannut
olen tekemässä uudistuksia suomenkieleen... ettäs tiedätte!- Rune Berg
Laitetaan Int siihen alkuun niin saadaan intohimolohko. Miltä kuulostaa? Meneekö himaan?
vaan, kuulostaa tosi hyvälle... intohimolohkoani nippailee.... ja kiristää..hymmm
paljon parempi kuin ohimolohko
- Ana Lyyzi
on todettu aiheuttavan uskonnollisia profetioita eli näkyjä.
Mitä siel teil näkyy? Nips-bumstsi-bum-piip? Jos näin on, syyllinen luutavimmin on sähkökäyttöinen herätyskello, joka on pääsi viereessä koko yön.
Siirry analogiseen ja vaivasi paranee.sähkökäyttöistä herätyskelloa! syylinen ei ole se!
näkyjä en ainakaan myönnä nähneeni!!
nippailu ohimolohkossa kuulostaa jo yksinään pahalta
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701499
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361126- 47961
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html180837- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530605- 116588
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541