Olen itse SaiPa fani mutta sanon nyt mielipiteeni Levokarista: Lähes kaksimetrinen pakki ensin ärsyttää ja ronkkii ilveksen n.180 senttistä laituria Radek Dudaa ja olisi valmis tappelemaan tämän kanssa. Pullistelee pitkään kuin mikäkin kukkopoika ja sitten kun Marko Anttila tulee hätiin joka ei levokaria juuri isompi ole niin Levokari heittää hanskat jääähän mutta sitten hoksaa että hän ei olisi pärjännyt Dudallekkaan ja alkaa huutamaan linjureita apuun. Mies on muutenkin löysä paska joka ei kunnolla osaa taklata hän menee taklaukseen yhtä hellästi ja sennäköisesti kuin olisi menossa naisen päälle. Joten jos naisten SM-sarjassa on kiinnostusta niin myytävänä on tälläinen paska.
Pauli Pauli...
3
1472
Vastaukset
- jkl
5senttiä on ehkä korkein hinta tuollaisesta ämmästä.
- Neitikiekon vihaaja
joo... ei ehk niinkään paljo
- Pauliinaboy
Voi kunpa joku lisäisi tämän jutun Wikipediaan, joka mairittelee Pauliinaa, kovana äijänä. Olin itse aikanaan kyseisessä pelissä Hakametsässä ja oli pojat hauskaa. Iso mies pelaa, kuten Mikki Hiirenä tunnettu valmentajansa. Oli opit varmasti mennyt perille. Levokarin jäähyminuutit kertovat vain siitä, että pelata kyseinen kaveri ei osannut. Suutansa soitti kovasti ja luisteli itseänsä pienempiä karkuun, kun tosipaikka koitti. Sen minkä taidossa ja älyssä hävisi, niin tyhmyydessä ja raukkamaisuudessa voitti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486288Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694265- 463649
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213226- 1972970
- 402662
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132529törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202502- 1531536
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251498