aivojen ja sormien välillä on kunnossa.Muuten tulee aivan päättömiä viesteja;kuten tämäkin!
varmistakaa että yhteys
14
986
Vastaukset
"venyttelee" jaa että aamu testi...
- mikhaildenisov
joo,ei sitä tarvi joka aamu tehdä,kuhan sillon tällöin
mikhaildenisov kirjoitti:
joo,ei sitä tarvi joka aamu tehdä,kuhan sillon tällöin
joka aamu ois viittinykkään liian raskasta ..meen keittää kaffeen hidasta etenemistä "isot" aamutossut jalassa joista koira on vieny tupsut...*virn* juoks sä...
- mikhaildenisov
ilottu kirjoitti:
joka aamu ois viittinykkään liian raskasta ..meen keittää kaffeen hidasta etenemistä "isot" aamutossut jalassa joista koira on vieny tupsut...*virn* juoks sä...
toinen mukillinen ei ois pahaks!
toinen mukillinen ei ois pahaks!
eteenpäin voi harmi kun nukuttaa outoa muuten kun aattelee ihmiset kysyy miten heräsit joskus aikaseen vaikka ohan se selvä et vastaan ain "avasin silmät" mä haen sitä kaffetta
- mikhaildenisov
ilottu kirjoitti:
eteenpäin voi harmi kun nukuttaa outoa muuten kun aattelee ihmiset kysyy miten heräsit joskus aikaseen vaikka ohan se selvä et vastaan ain "avasin silmät" mä haen sitä kaffetta
mä join 10 aikaan ison mukin!
- mikhaildenisov
ruottalaisilla vaikuttaa menevän MM-kisat pipariks......kolmas päivä jo ku kaikki peruutetaan....
- mikhaildenisov
tänne alas niin jatketaa!
tänne alas niin jatketaa!
nyt heittelee! no jos vähän aikaa sitten vielä...
- mikhaildenisov
iinamari kirjoitti:
nyt heittelee! no jos vähän aikaa sitten vielä...
liian täyttä tuolla ylhäällä,aivan hetken aion itekki jatkaa,pitäis yhtä sun toista tehdä!
liian täyttä tuolla ylhäällä,aivan hetken aion itekki jatkaa,pitäis yhtä sun toista tehdä!
hyvä niin! tartee mennä vissiin, kuuluu se kuuluisa live tuolla huutelevan...myöhemmin taas joskus, jossain...
- mikhaildenisov
iinamari kirjoitti:
hyvä niin! tartee mennä vissiin, kuuluu se kuuluisa live tuolla huutelevan...myöhemmin taas joskus, jossain...
päivän jatkoa!
hui hai, niitäkös sattuu alinomaan, yhteyden katkoksia, millon ylä, millon alapäässä. Vaivaavat toisinaan, onneksi välillä yhteys toimii jotenkuten, yhtä kaikki, kyllä on kiva välillä sätätä.
- mikhaildenisov
helpoin olla...........ei tuu turhia "jarrutuksia",täysvauhti päälle vain!
Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1461228Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli39993Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48880Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170858Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73850Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36805- 54741
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy191715Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42706Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali140703