Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ketä kiinnostais lukea

opritar

Ketä siis kiinnostais lukea jonkun yli 70 v päiväkirjaa? Siis minun, ei varmaan ketään,mutta neuvokaa minua nettipäiväkirjasivulle. Onko sellaisia, jota ei olis kaikkien luettavissa. Joo , tiedän että sanotte, että kirjoita mummu vaan johonkin ruutuvihkoon, mutta kun haluaisin kirjoittaa nettipäiväkirjaa kuitenkin.

2

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinäinen ja ikääntyvä

      Mitä tarkallensa ottaen, toivoisit päiväkirjasi ominaisuuksilta.

      Eli haluaisitko jonkun lukevan ja kommentoivan, tai keskustella päiväkirjassasi lukioiden kanssa, vai keroa muistoja ja arkipäivääsi?

      Itsekin olen miettinyt; olisi kiva, kun olisi joku Netti Aamukorva: jossa yleinen jutustelu osio, ja sitten voisi olla juuri päiväkirja osio, johon halukkaat voisivat kirjoittaa päiväkirjaa; ja saada kommentteja lukioilta.

      Tein jo kerran kokeen netti sivun avaamisesta, mutta en siinä ihan onnistunut. http://www.kotisivukone.fi/
      Eli harjoitelmani oli ilmaiskokeilu ja en osannut laittaa siihen palstoja / eri osioita. (Vaikka neuvokaa jos osaatte tietokoneen käytössä) http://sano.se/suomeksi/ ja niin poispäin.

      http://www.createforum.com/phpbb/iidesranta.html
      Tuossa on ulkoasultaan hyvä ja selkeä foorumi, mutta ohjeet ovat ulkomaita, enkä hallitse kuin tätä lukihäiriöisen Suomea.
      Eri osioita tai mikä niiden nimi onkin?

      #¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#

      Yleistä olisi ihan OK
      Olisi esim. tiedotuksia palstasta ja sen tarkoituksesta.

      Kirjoittajien itse oma esittely

      Erilaisista harrastuksista useampaan
      Esim. liikunta, pelit, retkeily, pyöräily, hiihtäminen, uiminen, lumihenkäily jne.
      Laulu, runot, näytteleminen jne.
      Tanssi, kansantanssi rivitanssi jne.

      Päiväkirjat johon saisi kirjoittaa vain itse, tai jos antaisi luvan, muut saisivat kommentoida

      Terveyspalsta ehkä ihan vain jutusteluna?

      Päivänporinoita
      Median tiedottamista jutuista ja uutisista
      Millaista ilmaa teillä pitelee kun meillä on aurinkoista ja kuivaa

      Puutarhanhoitoa
      Kotikasveista antakaa ohjeita hoitoon ja vaivoihin?
      Marja ja sieni retkiä ja satoa tiedossa jne.

      Minä haluaisin sellaisen palstan, jossa vain kirjautuneet voisivat kirjoittaa, vähentäisi häiriköintiä.
      Palstalla ei saisi käyttää kirosanoja eikä politikoida minkään puolueen tai uskonnon kera.

      Mieti jos kysyisin poikaani jeesaamaan palstan avaamista, mutta nyt on muutakin ongelmaa tämän tietokoneeni kanssa.

      • Pidin kotikoneella päiväkirjantapaista sivua aika pitkään ,kunnes kerran kun siirtelin kuvakkeita pois näkyvistä ja tyhjensin roskakoriani, niin hups vain ja 'romukoppani ' lensikin mihin lie ulkoavaruuteen. Siksikin mietin nettipäiväkirjaa, jospa se pysyisi paremmin tallessa tällä boheemilla mummolla joka huitaisee "tärkeitä" juttujaan roskikseen.
        Ei se nyt kauhean vaarallista olisi vaikka joku lukisikin, mutta en usko monia kiinnostavan minun juttuni. Vaikka kyllä sielläkin melkoisia paljastuksia voisi olla. Hah hah


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe