Tuli tässä vaan mieleen sellainen asia, että osaavatko Suomi24-palstan oikeistolaiset kirjoittelijat, fasistit ja muut vastaavat keskustella ikinä asiallisesti mistään aiheesta. Fasisteille, sivarien vihaajille ja muille kiihkorasisteille se asiallinen keskustelu ja aiheessa pysyminen näyttää olevan aina äärimmäisen vaikeaa. Parhaiten tämän asian olen huomannut tuolla yhteiskuntaosion eri palstoilla, kuten mm. Sivarit&totaalit-palstalla, sekä niissä aiheissa, joissa keskustellaan suomen maahanmuuttopolitiikasta.
Täällä politiikkapalstoilla nämä oikeistolaisfasistit ja muut kiihkoisänmaalliset intoilijat ovat myös huudelleet rasistisia ja toisia ihmisiä sortavia mielipiteitään varsin ahkerasti. Mielestäni me vasemmistolaisen linjan edustajat olemme keskustelleet ihan asiallisesti aiheesta kun aiheesta, ilman että meidän on tarvinnut alkaa huutelemaan epäasiallisuuksia kaikille eri mieltä oleville, tai alkaa heitä kehottamaan tekemään itsemurhia.
Tänään keskustelin taas vaihteeksi tuolla Sivarit&totaalit-palstalla, jossa kerroin omat asialliset kommenttini suomen armeijasta ja onnittelin asiallisesti erästä vapautuksen hankkinutta kirjoittajaa. Mutta kuitenkin kyseinen palsta on yleensä täynnä näitä seuraavanlaisia häiriköitä ja muita kiihkofasisteja, jotka eivät kykene asialliseen keskusteluun, tai edes aiheessa pysymiseen. Tässä jälleen hyvä esimerkki fasistien keskustelutaidosta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=500000000000014&posting=22000000023441034
Oikeistolaisten keskustelutaito
10
1670
Vastaukset 10
- Että.
Keskustelukumppanisi on fasisti ?
- T Urpo
Pelkkä kommunismin ihmisyyden vastainen mielenil-
maus tekee ilmaisijasta kommunistin silmissä
porvarin ja fasistin.
Se on sitä punaisin silmin tarkasteltua keskustelun
asiallisuutta. - minunnikkini
olet mielestäni PERSEREIKÄ. VAIN PERSEREIKÄ. Et oikeistolainen, et vasemmisolainen. KATOA VAIN!!!!!
- niitä tyypillisiä kokoomusl...
jotka syyllistyvät mm. koulukiusaamiseen ja jos opettaja puuttuu, niin tietävätpä varoittaa opettajaa oikeuteen haastamisella ym.. On näet kotoa opittu käyttäytymismalli. Ne ovat tämän yhteiskunnan hyeenaporukkaa.
- fasisti...
olet sinä kylläkin nuoruuden innolla tuonut asioita esille täytenä totena. sellaistakin joka on täyttä potaskaa. jos mielipiteitä epäilee niin sinä poika rukka teet vastapeluristasi fasistin ja tarjottelet niskalaukauksia ja mikä ihmeellisempää kun olet aseistakieltäytyjä. historian tuntemus sinulla on nolla
kiinalainen sanalasku sanoo: kun osoitat sormellasi ystävääsi niin montako sormea osoittaa itseäsi kohtaan - Kysyjä X
Onko sinulla joku ylimaallinen oikeus nimittää keskusteluun osallistuvat tahot fasisteiksi tai rasisteiksi pelkästään sen vuoksi, että heidän ajattelutapa on oikeistolainen?
Nooh... tämä kertoo jo paljon sinun ajattelun tasostasi. Kun faktat loppuvat, alkaa solvaaminen ja kunnian loukkaaminen. Tällaista olet harrastanut jo vuosia. (Tosin... sinun esimerkkisi antaa hyvä kuvan kommunistisivareista... jokainen voi tehdä niistä johtopäätöksensä). - keskustelutaitoa
Ovatko nämä viestit mielestäsi asiallisia ja fiksusti kirjoitettuja?
"Darkin, Kallen ja muiden nautintoa. Saatteko seksuaalisia
fiboja tällaisesta? Rasvaako Kalle persettään jo?
http://www.postchronicle.com/commentary/article_2125673 5.shtml"
"Sosialismissa jokaiseen kotiin jaetaan mm. Kimble-peli.
Eikä tämä ole vitsi."
"Vastaus: Automaatio vähentää tarvetta työläisistä, joten heitä
tapetaan sopivasti ja näin köyhien määrä vähenee."
"Ihmisen tulisi saada entistä laajemmin päättää, mitä hänen
jäännöksilleen tehdään, kun kuolema koittaa. Tai jos ei ihan
nyt päättää, niin mahdollisuuksia tulisi luoda enemmän, joista
ihminen voisi tehdä toivomuksia ennen kuolemaansa. Ihminen
sisältää ravinnoksi kelpaavaa lihaa niin kuin muutkin eläimet.
Mielestäni jokaisella tulisi olla oikeus käyttää ravintonaan
ihmisen lihaa ja muita jäännöksiä, kuten suolistoa, maksaa,
sydäntä ja aivoja. Tämä tietenkin edellyttäisi jäännösten
jättäjän vapaaehtoista suostumusta ennen kuolemaansa. Myös
ihmisen nahkaa voitaisiin käyttää hyötytarkoituksiin. Eri rotuja
olevien ihmisten nahkoja käyttämällä saisi vaikka maastokuvioisen
nahkatakin. Hiuksia voisi käyttää mm. soitinteollisuudessa.
Luita voisi käyttää joissain tapauksissa esimerkiksi muovin
korvikkeena. Vertahan on tunnetusti käytetty jo pitkät ajat
yhtenä aineena maalissa. Käyttötarkoituksia eri elimille
löytyisi runsaasti. Kaiken lisäksi haaskansyöntihän on mitä
luonnollisinta eläinperäisen ravinnon käyttöä."
"Yhteiskunnan pohjasakalta emme odotakkaan kannatusta, heidät
laitetaan vastaaman teoistaan." - Keskustelutaidottomuus
"Mielestäni me vasemmistolaisen linjan edustajat olemme keskustelleet ihan asiallisesti aiheesta kun aiheesta, ilman että meidän on tarvinnut alkaa huutelemaan epäasiallisuuksia kaikille eri mieltä oleville, tai alkaa heitä kehottamaan tekemään itsemurhia. "
Niinkö? Viitsisitkö lausua suorasanaiset kommenttisi vaikkapa näistä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=500000000000014&posting=22000000020169303#22000000020169303
Onko tämä mielestäsi asiallista kielenkäyttöä?
Tai sitten tämä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=500000000000014&posting=22000000019302983
Tuossa M. Olli sanoo vain, että hänen mielestään Eremenko saisi painua muualle, eikä ota laajemmin kantaa maahanmuuttajiin, mutta sinä leimaat heti fasistiksi ja ties miksi kirosanojen säestyksellä. Asiallista.
En pysty kuvittelemaan, että keskustelunavaus voisi olla paljon tekopyhempi kuin tämä sinun yrityksesi täällä on.Jos luet tarkemmin näitä keskusteluja, joista olet poiminut näitä minun kirjoittamia "epäasiallisuuksia", niin huomaat varmasti myös sen asian, että minä olen keskustellut aina ihan asiallisesti siihen asti, kunnes tämä Lukkijurpo on tullut väliin haukkumaan minua ja muita eri mieltä olevia henkilöitä.
Pitäisikö minun sitten vastailla asiallisesti näihin Lukkijurpon typeriin kirjoituksiin? Entä onko tuon Lukkijurpon kielenkäyttö sitten mielestäsi kovin asiallista? Älä unohda sitä asiaa, että lukkijurpo se on vaan aina aloittanut näiden epäasiallisuuksien kirjoittamisen. Joten miksi minä en saisi ikinä sanoa hänelle mitään takaisin?
Tuossa Eremenko-keskustelussa tämä M. Olli vaan näyttää haukkuvan maahanmuuttajia, sekä ilmeisesti toivoisi myös muiden ulkomaalaisten muuttavan pois suomesta.- edelleenkin
DarkFear kirjoitti:
Jos luet tarkemmin näitä keskusteluja, joista olet poiminut näitä minun kirjoittamia "epäasiallisuuksia", niin huomaat varmasti myös sen asian, että minä olen keskustellut aina ihan asiallisesti siihen asti, kunnes tämä Lukkijurpo on tullut väliin haukkumaan minua ja muita eri mieltä olevia henkilöitä.
Pitäisikö minun sitten vastailla asiallisesti näihin Lukkijurpon typeriin kirjoituksiin? Entä onko tuon Lukkijurpon kielenkäyttö sitten mielestäsi kovin asiallista? Älä unohda sitä asiaa, että lukkijurpo se on vaan aina aloittanut näiden epäasiallisuuksien kirjoittamisen. Joten miksi minä en saisi ikinä sanoa hänelle mitään takaisin?
Tuossa Eremenko-keskustelussa tämä M. Olli vaan näyttää haukkuvan maahanmuuttajia, sekä ilmeisesti toivoisi myös muiden ulkomaalaisten muuttavan pois suomesta.olet itsekeskeinen.kanssa eläjää et ymmärrä.ihmekkös tuo napa keskellä mahaa.
sun juttuja ei taida kukaan ymmärtää.ymmärrätkö itsekkään.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1071300Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.137804Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197730Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47707Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!32685- 69682
- 47620
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59555Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29541Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102530