Kirkan venäjänkielisyyttä ei tarpeeksi tuotu esille.
On hyvä muistaa, että Suomessa voi olla kaksikielinen monenlaisilla yhdistelmillä.
Toinen kieli on suomi ja sen lisäksi toinen kieli voi olla mikä tahansa maailman kielistä.
Kirka oli kaksikielinen mallilla
8
946
Vastaukset
- gynekologian opiskelija
Kaikki naisetkin ovat kaksi-kielisiä, kieli kieli.
- hyvänen aika
tuonko olet oppinut jo, ei ole sitten turhaan menneet koulupäiväsi gyne-oppilas....
Mutta kannattaa kuule vaihtaa koulua oot jo selvästi hurahtanut pelkästä ajatuksesta mitä leipätyöksesi tekisit. - ymmällä ole ämmä
kieli naisilla on. Yksi suussa, mutta missä se toinen kieli on.
Huulia saattaisi olla parittain mutta, että kieli? Klit....ko? vai mikä - neuvoa antava
ymmällä ole ämmä kirjoitti:
kieli naisilla on. Yksi suussa, mutta missä se toinen kieli on.
Huulia saattaisi olla parittain mutta, että kieli? Klit....ko? vai mikäEtisvä löytää! ; D
- itse ei
tuonut esille venäjänkielisyyttään, sillä en koskaan kuullut hänen missään yhteydessä puhuvan tai laulavan venäjänkielellä.
- kuulleeni
hänen jossain haastattelussa sanoneen että ymmärtää venäjää täydellisesti mutta puhumisen kanssa on vaikeampaa.
- venäjän kielellä,
sillä olisi voinut olla menestystä jopa Venäjälläkin.
- kiksuli
venäjän kielellä, kirjoitti:
sillä olisi voinut olla menestystä jopa Venäjälläkin.
single levyllä,jonka itse omistan ja olen opetellut kirkan kalinka laulusta myös itse laulun sanat venäjäksi,mitä taidan vielä 30v jälkeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1526309
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se47928Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845