Suokkihoidokkinne

Hätänumero

Kertokaapa hoitohevosistanne, nimenomaan SUOMENHEVOS-hoidokeistanne. :)

Itsellä hoitona sh-r. FILISTERI, eli Vili. Vili on 17 vuotias kiltti ex-ravuri ruuna. ihana

5

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Nii-

Upean näköinen ainakin:)
      Kävin kurkkimassa sukupostissa:)
      Mulla oli joskun aikanaan suokki ruuna hoitsu liipan loppu...ihan symppis.
      Kaikki kunnia suokeille:D

• suomenpolle :D

moips!
      Itelläni on oma sh-ruuna.
      Suokit on ihan parhaita

• Vem?

Sä halusit siis kuula suokkihoidokeista? Noh, mä hoidan kahta suokkii.Paitsi että ne on tän talven toisella paikkakunnalla mut saan ne kesäks vuokralle mun kaverin kanssa.
      Eli, toinen on Jiellak, ihana tamma. Se on aika laiska, mut tosi turvallinen. Mä oon hoitanu sitä nyt 3 vuotta, ja ratsastanu sillä tunneilla säännöllisesti 4 vuoden ajan. Mun elämäni ensimmäinen esteen ylitys ratsastaen tapahtui Jellan kanssa, ja ekan metrin radan mä menin myös sillä. Mutta nyt se on jo sen verran iäkäs, ettei se hyppää kun puolta metriä ratana.
      Toinen hoitsu on 8-vuotias suokkiruuna Piispalan Pilke. Se on aika erilainen ku Jella. Sain sen vakituiseks ratsuks Toskan(Budjonyitamma)rinnalle,koska Jella on nyt jo eläkkeellä. Mut kyllä mä Jellallakin ratsastan. Pilke on ex-ravuri.Se hyppää ihan loistavasti,mut taitamattomamman käsissä lähtee viemään. Pilke on mulla vuokralla vielä muutaman viikon, ennen ku se vidään toiselle paikkaunnalle. Mutta onneks se tulee takas kesäksi Toskan ja Jellan kansa! :) Mulla riittäis juttua niistä IHUNISTA persoonista vaikka kuinka paljon, mut enköhän nyt sit kuitnki lopeta tähä...

• CrystalCinnamon

ittelläni on 5-vuotias pippurinen suokkitamma, joka on sekä ratsu että ravuri.

tammani inhoaa kaikkia vieraita ihmisiä. alussa varsana mulle tullessaan se oli hieman hankala välillä mullekkin, mutta voitettuani sen luottamuksen ja kunnioituksen se on ollut oikea halinalle mulle ja tervehtii iloisella hörinällä/hirnunnalla aina kun ilmestyn sen näköpiiriin. se työntää aina päänsä "piiloon" mun kainaloon ja kerjää rapsutuksia. hoidettaessa se on tosi kiltti ja ottaa iisisti. mutta heti jos joku vieras ihminen tulee lähelle, niin korvat menee luimuun ja takapuoli kääntyy vierasta kohti.

ratsastettaessa ja ajettaessa toimii oikein hienosti. oon itte ratsuttanut sen ja enoni on huolehtinut ravipuolesta.

no siinäpä oli jotakin. :)

• Sh-fani

Mulla on hoitsuna myös suokki. Se on oripoika joka on aika kova poika kupittelemaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5473
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2846
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      14
      2748
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      605
      2088
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      140
      1897
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1382
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1355
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1148
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      404
      1096
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1077
    Aihe