Suokkihoidokkinne

Hätänumero

Kertokaapa hoitohevosistanne, nimenomaan SUOMENHEVOS-hoidokeistanne. :)

Itsellä hoitona sh-r. FILISTERI, eli Vili. Vili on 17 vuotias kiltti ex-ravuri ruuna. ihana

5

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Nii-

      Upean näköinen ainakin:)
      Kävin kurkkimassa sukupostissa:)
      Mulla oli joskun aikanaan suokki ruuna hoitsu liipan loppu...ihan symppis.
      Kaikki kunnia suokeille:D

    • suomenpolle :D

      moips!
      Itelläni on oma sh-ruuna.
      Suokit on ihan parhaita

    • Vem?

      Sä halusit siis kuula suokkihoidokeista? Noh, mä hoidan kahta suokkii.Paitsi että ne on tän talven toisella paikkakunnalla mut saan ne kesäks vuokralle mun kaverin kanssa.
      Eli, toinen on Jiellak, ihana tamma. Se on aika laiska, mut tosi turvallinen. Mä oon hoitanu sitä nyt 3 vuotta, ja ratsastanu sillä tunneilla säännöllisesti 4 vuoden ajan. Mun elämäni ensimmäinen esteen ylitys ratsastaen tapahtui Jellan kanssa, ja ekan metrin radan mä menin myös sillä. Mutta nyt se on jo sen verran iäkäs, ettei se hyppää kun puolta metriä ratana.
      Toinen hoitsu on 8-vuotias suokkiruuna Piispalan Pilke. Se on aika erilainen ku Jella. Sain sen vakituiseks ratsuks Toskan(Budjonyitamma)rinnalle,koska Jella on nyt jo eläkkeellä. Mut kyllä mä Jellallakin ratsastan. Pilke on ex-ravuri.Se hyppää ihan loistavasti,mut taitamattomamman käsissä lähtee viemään. Pilke on mulla vuokralla vielä muutaman viikon, ennen ku se vidään toiselle paikkaunnalle. Mutta onneks se tulee takas kesäksi Toskan ja Jellan kansa! :) Mulla riittäis juttua niistä IHUNISTA persoonista vaikka kuinka paljon, mut enköhän nyt sit kuitnki lopeta tähä...

    • CrystalCinnamon

      ittelläni on 5-vuotias pippurinen suokkitamma, joka on sekä ratsu että ravuri.

      tammani inhoaa kaikkia vieraita ihmisiä. alussa varsana mulle tullessaan se oli hieman hankala välillä mullekkin, mutta voitettuani sen luottamuksen ja kunnioituksen se on ollut oikea halinalle mulle ja tervehtii iloisella hörinällä/hirnunnalla aina kun ilmestyn sen näköpiiriin. se työntää aina päänsä "piiloon" mun kainaloon ja kerjää rapsutuksia. hoidettaessa se on tosi kiltti ja ottaa iisisti. mutta heti jos joku vieras ihminen tulee lähelle, niin korvat menee luimuun ja takapuoli kääntyy vierasta kohti.

      ratsastettaessa ja ajettaessa toimii oikein hienosti. oon itte ratsuttanut sen ja enoni on huolehtinut ravipuolesta.

      no siinäpä oli jotakin. :)

    • Sh-fani

      Mulla on hoitsuna myös suokki. Se on oripoika joka on aika kova poika kupittelemaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe