Hah, hah, kunnon "nutcase" tuo Uncle Leland.
Paras henkilö koko sarjassa ja viime jaksossa ollut Leo Johnson... Hah, hah, naama veressä tuli sisään ja kun kysyttiin mitä oli sattunut, niin Leo vaan karjui: Give me a beer.
Aivan oikein tuolle paskahousulle.
Uncle Leland ROCKS!
Uncle
Leland :D
3
512
Vastaukset
- halkotäti
Give me a beer...
Nytkö se joutuu pyörätuoliin kun Shelly vähän ammuskeli? Hehheh. Ja varmaan sama meno jatkuu heti sairaalassa ja pyörätuolissakin. GIVE ME A BEER, FUCKING SOMETHING.- vihannes
Leosta tulee vihannes. Se vaan istuu tuolissa, kuolaa ja sanoo; "New shoes".
- Windom
vihannes kirjoitti:
Leosta tulee vihannes. Se vaan istuu tuolissa, kuolaa ja sanoo; "New shoes".
Leo nousee vielä ylöskin siitä pyörätuolista, ja se vasta hermoja raastava ja piinaava kohtaus onkin. Omasta mielestäni pelottavampi kuin kohtaukset joissa BOB on mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249