Kertokaa minulle miksi Michael ampui Ana-Lucian. Kiitos!
Miksi Michael ampui Ana-Lucian?!!
5
1844
Vastaukset
- spoilaaja
Enempää en sano.
- Maarit N.
Jos et kerta aio kertoa, niin miksi sitten edes vastasit. Eikö ole muuta tekemistä?!!
- Aahhahhhaaaahh!
Michael ampui Ana-Lucian ja Libbyn koska on niin perkeleen hyvä isä ja tekee kaiken mahdollisen poikansa puolesta.
Othersit antoivat Michaelille kaksi tehtävää: laskea "Henry" vapaaksi, ja tuoda Jack, Kate ja Sawyer othersien leiriin. Koska Ana-Lucia sattui olemaan siellä luukussa, Michaelin oli pakko tappaa hänet että sai kätevästi lavastettua Henryn paon. Libby kuoli kun osui ikäväkseen paikalle.
Michael on siis "kaikki lapseni puolesta" tyyppi joka on valmis pettämään kylmästi omat ystävänsä. - cccarmen
se on tehnyt varmaan jonkun sopimuksen "henryn" kanssa ja kun analucia oli kertonut oven koodin analucia ammuttiin ja michael meni vapauttamaan "henryn".
luulen myös että michaelin kertomat jutut orhersseista on myös valetta. ehkä hän saa waltin takaisin huijaamalla niitä? - koskapa
Ana olisi muuten tietenkin yrittänyt estää Henryn pakenemisen ja olihan hän ex-poliisi joten oli helpompaa vaan ampua hänet...
Ja toisekseen, alkuperäinen idea taisi ollakin että Michael näyttäisi syyttömältä vapautukseen ja mitenkäs se onnistuisi ilman Anan kuolemaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746