Kondylooman hoidosta

tyttelöinen

Minulle määrättiin tuollaista voidetta kondylooma-syylän hoitoon, jota hierotaan syylään kahdesti päivässä, kolmen päivän ajan, ja toistetaan muutaman päivän kuluttua. Onko kellään kokemuksia, kuinka nopeasti tuollainen voide alkaa vaikuttamaan?? Itse en ole huomannut, että syylä olisi miksikään muuttunut!

8

4600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimetönabc

Ei voide auta.Syylä vaatii tehokkammat hoidot.Mene sukupuolitauti klinikalle.

• juu juu

Riippuu syylän koosta, auttaako voide vai ei. Itellä autto tosi hyvin, viikossa oli melkein kokonaan pois. Kai seki si on yksilöllistä. Voidetta kannattaa kuitenki kokeilla, ja jos ei auta, mee uudestaan lääkärille.

• agdk
        juu juu kirjoitti:

Riippuu syylän koosta, auttaako voide vai ei. Itellä autto tosi hyvin, viikossa oli melkein kokonaan pois. Kai seki si on yksilöllistä. Voidetta kannattaa kuitenki kokeilla, ja jos ei auta, mee uudestaan lääkärille.

Minkä niminen on se voide? Saako sitä ostettua apteekista ilman reseptiä? Saako alaikäinen ostaa sitä?

• juu juu
        agdk kirjoitti:

Minkä niminen on se voide? Saako sitä ostettua apteekista ilman reseptiä? Saako alaikäinen ostaa sitä?

Wartec on voiteen nimi ja ei saa ilman reseptiä mun tietojen mukaan. Alaikänen saa ostaa sillä reseptillä.

• KEEM
        juu juu kirjoitti:

Wartec on voiteen nimi ja ei saa ilman reseptiä mun tietojen mukaan. Alaikänen saa ostaa sillä reseptillä.

Mä käytin wartec-voidetta kondyloomiin reilu vuosi sitten. En pitäny niin päivän tarkkaan huolta voidepäivistä ja "välipäivistä" saatoin laittaa voidetta viisikin päivää putkeen ja sit pitää sen tauon. Meni melko kauan (lähemmäs pari kk) ennen kuin syylät lähti, mutta päätin olla kärsivällinen ja käyttää wartecia niin pitkään kun salvaa vaan riittäisi jos syylät ei katoa ja sitten vasta uudelleen lääkärille. En tietenkään suosittele tallaista "väärinkäyttöä" kenellekään, mutta huomasin, et mulle se kolmen päivän voideputki oli liian lyhyt. Toki ekan viikon jälkeen huomasin ku isoin syylä oli lähteny pieneneen.

Mut hyvä ystävä, hae ihmeessä se resepti lääkäriltä. Ei kannata jättää hoitamatta asiaa.

• sitä

ainetta melkeen vuosi sitten ja se autto hyvin. tais jopa siinä viikon aikana lähteä kaikki syylät pois.

• kuutähti

Minulla on emättimen seinämässä rähelöä.
        Lääkäri määräsi minulle wartecia.
        Käytin tätä voidetta, joka ei hävittänyt röhelöä.
        Limakalvoni vain ärtyivät tosi pahasti ja en pystynyt moneen päivään kunnolla istumaan ja kävelemään.
        Sitten laitoin n. 5 päivää bepanthenia ja se auttoi.
        Kävin vähän aikaa sitten toisella lääkärillä ja tämä toinen lääkäti määräsi minulle nyt aldara voidetta emättimeen.
        Lääkäri sanoi, että minulla on emättimessä sellaista helmiäisen näköistä röhelöä.
        Lääkäri sanoi myös, että wartec polttaa aluetta ja että tämä voide olisi tehokkaampi.
        Kysymys kuuluukin, että voiko tätä aldaraa käyttää emättimeen??
        Olen lukenut vain viestejä, joissa sitä on käytetty ulkoisiin syyliin.
        Mitä hoitoja emättimeen käytetään ja miten nopeasti sellaiseen pääsee??

• mmmmmoi
        kuutähti kirjoitti:

Minulla on emättimen seinämässä rähelöä.
        Lääkäri määräsi minulle wartecia.
        Käytin tätä voidetta, joka ei hävittänyt röhelöä.
        Limakalvoni vain ärtyivät tosi pahasti ja en pystynyt moneen päivään kunnolla istumaan ja kävelemään.
        Sitten laitoin n. 5 päivää bepanthenia ja se auttoi.
        Kävin vähän aikaa sitten toisella lääkärillä ja tämä toinen lääkäti määräsi minulle nyt aldara voidetta emättimeen.
        Lääkäri sanoi, että minulla on emättimessä sellaista helmiäisen näköistä röhelöä.
        Lääkäri sanoi myös, että wartec polttaa aluetta ja että tämä voide olisi tehokkaampi.
        Kysymys kuuluukin, että voiko tätä aldaraa käyttää emättimeen??
        Olen lukenut vain viestejä, joissa sitä on käytetty ulkoisiin syyliin.
        Mitä hoitoja emättimeen käytetään ja miten nopeasti sellaiseen pääsee??

puhkokaa niitä ite kotona. mun gyne sanoi sen auttavan ja on mulle jonkun verran toiminutkin. nyt oon ite yliherkistyny lääkkeille ja mietin mitä tekisin? leikkaukseen kai sitten..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      243
      4629
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3065
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2473
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1753
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      80
      1456
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe