Sapatin ja Ellen Whiten

vastustaminen

on paholaisen toimintaa. varokaa jokaista joka vastustaa sapattia ja Jeesuksen todistusta, hän on Jumalan vihollinen!

8

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adventistit ovat susia lammasten vaatteissa. Jeesus varoittaa sellaisista:

      "Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia."
      Matt. 7:15

      • toista vastaan

        Niin montako sormea osoittaa itseäsi vastaan.
        Montako käskyä sulla on voimassa? mulla on kymmenen.
        Montako käskyä on voimassa ja montako kumottu?
        Tuliko Jeesus täytämään vai kumoamaan lain?
        MIETIHÄN VÄHÄN....kehenkä uskot.


      • kbaos
        toista vastaan kirjoitti:

        Niin montako sormea osoittaa itseäsi vastaan.
        Montako käskyä sulla on voimassa? mulla on kymmenen.
        Montako käskyä on voimassa ja montako kumottu?
        Tuliko Jeesus täytämään vai kumoamaan lain?
        MIETIHÄN VÄHÄN....kehenkä uskot.

        Sinun noudattamanasi käskyissä puuttuu oikea rakkaus. Olet juuri sellainen jona adventistin tunnen olevankin. Tuttua asennetta joka vieroittaa ihmiset teidän seurastanne.


      • ilmenee.....
        kbaos kirjoitti:

        Sinun noudattamanasi käskyissä puuttuu oikea rakkaus. Olet juuri sellainen jona adventistin tunnen olevankin. Tuttua asennetta joka vieroittaa ihmiset teidän seurastanne.

        Juuri käskyissä, vaikka et niitä rakastaisikaan....


    • syytät

      Fariseusten mielestä Jeesus turmeli hienon juutalaisen perinteen. Perinteiden hylkääminen merkitsi fariseusten mielestä Mooseksen lain hylkäämistä ja samalla itse asiassa loukkausta itse Jumalaa kohtaan. Kun Jeesus asettui lain yläpuolelle ja sanoi olevansa sapatinkin Herra, hän oli fariseusten mielestä ylittänyt juutalaisen uskon rajan.

      Matteuksen evankeliumi:
      7:14   mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

      • asettajana

        yläpuolella. siksi Jeesus ei rikkonut sapattikäskyäkään. sapatti on asetettu luomisessa ihmistä varten. autuas se ihminen joka pitää sapatin pyhänä. Jeesus ihmisenä piti sapatin Jumalan tahdon mukaisesti, ei fariseusten ihmiskäkyjen mukaisesti (eihän olisi heidän mielestään syödä tai pelastaa ihmistä sapattina!) adventistit ovat autuaita Jeesuksessa moninkertaisesti enemmän kuin pakanallisen arkisunnutaian pyhittäjät.


      • adventistit
        asettajana kirjoitti:

        yläpuolella. siksi Jeesus ei rikkonut sapattikäskyäkään. sapatti on asetettu luomisessa ihmistä varten. autuas se ihminen joka pitää sapatin pyhänä. Jeesus ihmisenä piti sapatin Jumalan tahdon mukaisesti, ei fariseusten ihmiskäkyjen mukaisesti (eihän olisi heidän mielestään syödä tai pelastaa ihmistä sapattina!) adventistit ovat autuaita Jeesuksessa moninkertaisesti enemmän kuin pakanallisen arkisunnutaian pyhittäjät.

        1:9   hänen tulee pysyä kiinni opinmukaisessa, luotettavassa sanassa, että olisi kykenevä sekä neuvomaan terveellä opilla että kumoamaan vastaansanojain väitteet.
        1:10   Sillä paljon on niskoittelevia, turhanpuhujia ja eksyttäjiä, varsinkin ympärileikattujen joukossa;
        1:11   semmoisilta on suu tukittava, sillä he kääntävät ylösalaisin kokonaisia huonekuntia opettamalla sopimattomia häpeällisen voiton vuoksi.

        "varsinkin ympärileikattujen joukossa" eli sapatin viettäjien joukossa, pakanakristittyjä ei ympärileikattu eivätkä he viettäneet sapattia.


    • vastustaa

      Ellenin sapattioppia. Eihän teitä kukaan vastustaisi ellette yrittäisi levittää oppianne. Itse olette vastustajia kun vastustatte Ellenin oppien vastustajia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe