Sapatin ja Ellen Whiten

vastustaminen

on paholaisen toimintaa. varokaa jokaista joka vastustaa sapattia ja Jeesuksen todistusta, hän on Jumalan vihollinen!

8

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adventistit ovat susia lammasten vaatteissa. Jeesus varoittaa sellaisista:

"Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia."
      Matt. 7:15

• toista vastaan

Niin montako sormea osoittaa itseäsi vastaan.
        Montako käskyä sulla on voimassa? mulla on kymmenen.
        Montako käskyä on voimassa ja montako kumottu?
        Tuliko Jeesus täytämään vai kumoamaan lain?
        MIETIHÄN VÄHÄN....kehenkä uskot.

• kbaos
        toista vastaan kirjoitti:

Niin montako sormea osoittaa itseäsi vastaan.
        Montako käskyä sulla on voimassa? mulla on kymmenen.
        Montako käskyä on voimassa ja montako kumottu?
        Tuliko Jeesus täytämään vai kumoamaan lain?
        MIETIHÄN VÄHÄN....kehenkä uskot.

Sinun noudattamanasi käskyissä puuttuu oikea rakkaus. Olet juuri sellainen jona adventistin tunnen olevankin. Tuttua asennetta joka vieroittaa ihmiset teidän seurastanne.

• ilmenee.....
        kbaos kirjoitti:

Sinun noudattamanasi käskyissä puuttuu oikea rakkaus. Olet juuri sellainen jona adventistin tunnen olevankin. Tuttua asennetta joka vieroittaa ihmiset teidän seurastanne.

Juuri käskyissä, vaikka et niitä rakastaisikaan....

• syytät

Fariseusten mielestä Jeesus turmeli hienon juutalaisen perinteen. Perinteiden hylkääminen merkitsi fariseusten mielestä Mooseksen lain hylkäämistä ja samalla itse asiassa loukkausta itse Jumalaa kohtaan. Kun Jeesus asettui lain yläpuolelle ja sanoi olevansa sapatinkin Herra, hän oli fariseusten mielestä ylittänyt juutalaisen uskon rajan.

Matteuksen evankeliumi:
      7:14   mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

• asettajana

yläpuolella. siksi Jeesus ei rikkonut sapattikäskyäkään. sapatti on asetettu luomisessa ihmistä varten. autuas se ihminen joka pitää sapatin pyhänä. Jeesus ihmisenä piti sapatin Jumalan tahdon mukaisesti, ei fariseusten ihmiskäkyjen mukaisesti (eihän olisi heidän mielestään syödä tai pelastaa ihmistä sapattina!) adventistit ovat autuaita Jeesuksessa moninkertaisesti enemmän kuin pakanallisen arkisunnutaian pyhittäjät.

• adventistit
        asettajana kirjoitti:

yläpuolella. siksi Jeesus ei rikkonut sapattikäskyäkään. sapatti on asetettu luomisessa ihmistä varten. autuas se ihminen joka pitää sapatin pyhänä. Jeesus ihmisenä piti sapatin Jumalan tahdon mukaisesti, ei fariseusten ihmiskäkyjen mukaisesti (eihän olisi heidän mielestään syödä tai pelastaa ihmistä sapattina!) adventistit ovat autuaita Jeesuksessa moninkertaisesti enemmän kuin pakanallisen arkisunnutaian pyhittäjät.

1:9   hänen tulee pysyä kiinni opinmukaisessa, luotettavassa sanassa, että olisi kykenevä sekä neuvomaan terveellä opilla että kumoamaan vastaansanojain väitteet.
        1:10   Sillä paljon on niskoittelevia, turhanpuhujia ja eksyttäjiä, varsinkin ympärileikattujen joukossa;
        1:11   semmoisilta on suu tukittava, sillä he kääntävät ylösalaisin kokonaisia huonekuntia opettamalla sopimattomia häpeällisen voiton vuoksi.

"varsinkin ympärileikattujen joukossa" eli sapatin viettäjien joukossa, pakanakristittyjä ei ympärileikattu eivätkä he viettäneet sapattia.

• vastustaa

Ellenin sapattioppia. Eihän teitä kukaan vastustaisi ellette yrittäisi levittää oppianne. Itse olette vastustajia kun vastustatte Ellenin oppien vastustajia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe