Liikkuvat takana

esaaaa

Pitääkö joku esinahkaa pysyvästi terskan takana? Ite olen pitäny muutaman kuukauden. Pidättekö joka tilanteessa esim kavereiden kanssa saunoessa? Onko muutoksesta tullut sanomista? Mitä muita kokemuksia...

7

3242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuria ratkasuja

tuut saamaan uskomatonta kunnioitusta tästä rohkeasta ratkaisusta ja tää on hyvin tärkee asia.. ei vittu, mistä teitä oikeen kumpuaa?? :/

• Jokuukko

No ku en jaksa pitää. On noi päivän askareet vaikee hoitaa jos toinen käsi on koko ajan housuissa...

• fuji

Kyllä pidän. Tai siis se pysyy itsekseen noin. Vaikka yritääisin pitää sitä päällä niin se vetäytyy taakse.

• -----

Esari on liian tiukka, jossa siellä takana pysyy.

• jussipussi

tottakai. varsinki sillon ku menee kavereiden kans saunaan. heti lauteilla liikkuvat taakse ja vielä kysyä muilta et mitäs sanotte..

• esinahka

vetäytyi taakse eikä sen koommin ole terskan päälle yrittänyt.

• Esan veli

Esa on takana ja ollut noin jo hhmmm...8 vuotta. Minua ei ole ympärileikattu mutta pidän silti esinahkaa tuolla tavalla. Aluksi oli ongelmia esinahan tiukkuuden kanssa ja päätin kokeilla jos venyisi. No se venyi ja en tarvinnut leikkausta, mutta silti pidän sitä taakse vedettynä hygienia syistä. Kylmässä on hyvä kuitenkin olla tarvittaessa huppu päällä:)
      Äärimmäisen harvoin kuitenkin vedän esan eteen. Itseasiassa se pysyy takana itsestään ja rullautuu taakse ennen pitkää.
      Mietin aikoinaan että mitähän kaverit ajattelee paljaasta terskasta saunailloissa, mutta nähdäkseni mietintä oli turhaa. Ehkä kaveripiirissäni tää on hyväksyttyä. Kukaties muutkin harrastaa samaa, sillä porukassa on muutama "random leikattu".
      Olo oli kyllä aluksi jokseenkin alaston, mutta asiaan tottui varsin nopeasti. Positiivisena puolena huomasin että tuntoherkkyys on vähentynyt positiivisessa mielessä. Aiemmin harmina olleet nopeat laukeamiset ovat harventuneet. Kumppanit on kyllä vaihtuneet eli mistään tottumisesta ei liene kyse. Esinahka korkeintaan on tottunut hankaukseen.
      Joka tapauksessa vain myönteisiä fiiliksiä minulla ja kumppanitkin on pitäneet siitä, että kaveri on todella puhdas ja näyttääkin siistiltä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5776
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3791
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3323
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2758
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2222
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2167
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162