Osaisko kukaan sanoa mistä johtuu seuraavanlainen ongelma:Aina ku yritän kuunnella,kopioida jne. musiikkia niin kone sammuttaa itse itsensä.Mulla on MB 10(kokeilin 11 ei vaikutusta).Olen kokeillu myös winampia ja itunesta mutta sama homma...Alkaa vaan mennä hermo tohon hommaan...Laskin nuo sammumis kerrat ku yritin siirtää biisejä puhelimeen niin pääsin 35 ja sitte luovutin...ja mb:tähän ei voi poistaa koneelta....
Mediaplayer
JM-74
2
363
Vastaukset
- mediaplayer 9 toimii
Tietääkseni W2000.ssa toimii ainoastaan MediaPlyer 9!!
Siihenkin voit ladata korjauspalikoita suoraan Microsoftilta.
Poista siis 10 ja asenna 9 tilalle. Lisää poista sovelluksesta voit poistaa MP 10 ja sen jälkeen uuden imurointi koneelle.
Ylipäätään kannattaa välttää turhan monien musiikki ja dvd ohjelmien lataamista ja käyttöä, kun yhdelläkin pärjää.
Nuo ohjelmat kun tuppaa sotkeen koneen toimintaa.- sitten
9 on viimeisin mediaplauer joka toimii w2k:ssa. 10 ja 11 toimii vain xp:ssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001