Huono leffa ja huono juoni. Ainoastaan näyttelijät oli kohtuullisia, Pääkkönen jopa yllättävän hyvä. Franzen nyt on aina hyvä mutta oli ne muutkin ok. Elsa Saisio oli erinomainen.
Leffa oli liiaksi rikollisia ihannoiva, jätkät pääsi muka ku koira veräjästä tekemisistään. Kukaan ei älynny epäillä niitä vaikka ne osti uutta kamaa ties kuinka paljon. Poliisien ja katsojien aliarviointia. Ja ennenkaikkea, erittäin epärealistista ja epäuskottavaa, suorastaaan lapsellista.
Myöskään se kohtaus, missä poliisikoira kesytettiin ei ollut kyllä yhtään uskottava. Näin 25-v katsojan näkökulmasta hommasta tehtiin pikkuisen liikaa vitsiä. Olisivat edes joutuneet vankilaan eristysselliin lopussa, mutta ei.
Yliarvostettu ja -mainostettu elokuva kaikin puolin. Ei enää tuollaista!
Pahat pojat oli huono!
26
1098
Vastaukset
- särkynyt enkeli
Mun mielestä Pahat pojat oli älyttömän hyvä leffa ja siinä oli erittäin hyvä juoni.
Rikollisia ihannoiva??? Rikollisethan sai rangaistuksensa. Lapsellinen on se joka haukkuu elokuvaa josta joku muu pitää!!!- Krääh
Tottakai mielipiteitä saa olla, mutta pitää niitä myös saada esittää, kriittisiäkin. En nyt oikein ymmärrä, missä näytettiin rikollisten saaneen rangaistuksena tuossa elokuvassa? Siinä, kun ne laitettiin poliisiautoon? Rangaistus sivuutettiin kamera-ajolla vankilan porteilta.
Tietysti ymmärrän, jos joku tästä elokuvasta pitää mutta sitä en ymmärrä, jos joku pitää siitä sen vuoksi, että rikos saatiin näyttämään coolilta.
Muutenhan tottakai tästä elokuvasta saa tykätä, en halua pahoittaa kenenkään mieltä. Kerroin asiasta oman mielipiteeni. - huolestunut
Hyvät ihmiset ja kylän miehet sekä naiset. Eikö meillä suomalaisilla ole enää sananvapautta tässä maassa? Itse tykkäsin elokuvasta, siinä oli paljon hyvää, kuten esim.näyttelijät, mutta ymmärrän täysin myös niitä jotka eivät siitä pitäneet. Ja jokaisellahan on oikeus mielipiteeseen, eikä siitä tarvitse kenenkään ottaa ns. hernettä nenään, vai olenko aivan hukassa? Mitä siihen tulee, että elokuva olisi pikkuskideille tarkoitettu, on mielestäni aika rohkea ajatus..minusta siinä sai nähdä, kiitos Loirin mahtavan työn, aika raakaa ja "sairasta" juttua, enkä todellakaan suosittelisi sitä aivan pikku naperoille, vaikka poikien lihakset varmasti mielyttäisivätkin teinejä..Eivätköhän aikuisemmat naiset silti käyneet teatterin penkillä pikkutyttöjä kuumempina ;) Eletäänpä ihmisiksi ja kunnioitetaan toistemme mielipiteitä!
- -R-
huolestunut kirjoitti:
Hyvät ihmiset ja kylän miehet sekä naiset. Eikö meillä suomalaisilla ole enää sananvapautta tässä maassa? Itse tykkäsin elokuvasta, siinä oli paljon hyvää, kuten esim.näyttelijät, mutta ymmärrän täysin myös niitä jotka eivät siitä pitäneet. Ja jokaisellahan on oikeus mielipiteeseen, eikä siitä tarvitse kenenkään ottaa ns. hernettä nenään, vai olenko aivan hukassa? Mitä siihen tulee, että elokuva olisi pikkuskideille tarkoitettu, on mielestäni aika rohkea ajatus..minusta siinä sai nähdä, kiitos Loirin mahtavan työn, aika raakaa ja "sairasta" juttua, enkä todellakaan suosittelisi sitä aivan pikku naperoille, vaikka poikien lihakset varmasti mielyttäisivätkin teinejä..Eivätköhän aikuisemmat naiset silti käyneet teatterin penkillä pikkutyttöjä kuumempina ;) Eletäänpä ihmisiksi ja kunnioitetaan toistemme mielipiteitä!
...tosin pysyn kannassani elokuvan kohderyhmästä, ks. ensimmäinen viestini. Jos elokuvan pääkohderyhmä olisi hieman varttuneemmat ihmiset kuin 9-11-vuotiaat se varmasti olisi ollut jopa raaempi ja luokitus vähintään 15. Nyt tahdottiin vain nyhtää rahat pois ikärajaan kuuluvalta ryhmältä kun he kuvittelevat menemään katsomaan niin "coolia" elokuvaa.
- hahahaa
Miksei kaikki saa sanoa omaa mielipidettään, miksi meidän kaikkien pitäisi ihannoida samaa elokuvaa? Sanan vapautta hei! Musta toi sun juttus on lapellista, ei me kaikki pidetä samoista jutuista.. Sä tykkäät ja niin on hyvä, mä en tykkää ja musta sekin on hyvä..
- hahahaa
Miksei kaikki saa sanoa omaa mielipidettään, miksi meidän kaikkien pitäisi ihannoida samaa elokuvaa? Sanan vapautta hei! Musta toi sun juttus on lapellista, ei me kaikki pidetä samoista jutuista.. Sä tykkäät ja niin on hyvä, mä en tykkää ja musta sekin on hyvä..
- R
Eikö se näy jo julisteesta? Jätkät treenaavat
yläkroppansa sellaiseen kuntoon että teinitytöt ovat lääpällään ja pelkästään siitä syystä, no, jos ei vielä siitä niin se kissanpentu toimii erikoisvarmistuksena, menevät katsomaan elokuvan.
Ja elokuva tosiaan on suunnattu pikkuskideille, ikärajakin todistaa tämän.
p.s. Hyvä tosin että eksyit teatteriin katsomaan ko. leffan, saatiinpa lisävarmistus sille mitä jo vahvasti epäilin eli leffa on täyttä "teineiltä rahat pois"-paskaa.- julie
hmmmm.. suunnattu pikku teineille??? Mä tiedän varmaa kymmenen ihmistä jotka on yli 20 ja osa niistä miehiäkin jotka ovat kehuneet elokuvaa so se ei oo meijän ongelma jos neiti/herra kun tosta sun nimestäs ei voi mitää päätellä ei pidä kunnon viihteestä ja vaik oonki viel ehkä sun mielest "teini" 17 nii must se oli ihan kipeen hyvä ja ne veljekset oli se piste iin päälle..:) So mee sä vaa jatkaa sitä sun rauhaisaa tee hetkeä jonku kipeen huonon "aikuisille" suunnatun leffan kanssa jos ei näytetä paljasta tiukkaa intaa ollenkaa mut hei sulta se ilo on pois..:) u are too a big L!!!:) Pitäiskö toi L suomentaa sulle ku ehkä vaa me "teinit" ymmärretää se..:) Mut ehkä mä jätän sen meijän "teinien" väliseks pikku pikku salaisuudeks..:)
- -R-
julie kirjoitti:
hmmmm.. suunnattu pikku teineille??? Mä tiedän varmaa kymmenen ihmistä jotka on yli 20 ja osa niistä miehiäkin jotka ovat kehuneet elokuvaa so se ei oo meijän ongelma jos neiti/herra kun tosta sun nimestäs ei voi mitää päätellä ei pidä kunnon viihteestä ja vaik oonki viel ehkä sun mielest "teini" 17 nii must se oli ihan kipeen hyvä ja ne veljekset oli se piste iin päälle..:) So mee sä vaa jatkaa sitä sun rauhaisaa tee hetkeä jonku kipeen huonon "aikuisille" suunnatun leffan kanssa jos ei näytetä paljasta tiukkaa intaa ollenkaa mut hei sulta se ilo on pois..:) u are too a big L!!!:) Pitäiskö toi L suomentaa sulle ku ehkä vaa me "teinit" ymmärretää se..:) Mut ehkä mä jätän sen meijän "teinien" väliseks pikku pikku salaisuudeks..:)
En viitsisi toistaa päivänselviä asioita mutta etpä tunnu tajuavan. Sinänsä jo huolestuttavaa sillä 17-vuotiaan luulisi jo kykenevän älylliseen päättelyyn...sanonpa nyt vaan vielä että laskelmoidumpaa kotimaista leffaa saa hakemalla hakea, ei tunnu se riittävän että idioottirikollisista tehdään kansallissankareita.
p.s. Jos kaksikymppiset kaverisi ovat kehuneet jotain muuta kuin teknistä toteutusta, suosittelisin heitä tarkistuttamaan päänsä.
- leppis
Ainahan elokuvat, vaikka tositapahtumiin perustuvatkin, on tehty viihdyttääkseen ihmisiä! Joten jos leffassa ei olis mitään "hauskaa" niin ei sitä jaksais varmaan monetkaan katsoa... eikö tarkotus ole saada aikaan hyvä leffa ja suuret katsojaluvut? Omasta mielestä se oli hyvin tehty ja muutenkin mahtavat näyttelijät. Loirille pisteet varsinkin roolisuorituksesta!
- Krääh
Vai tämmöistä. Hyökätään kirjoittajan persoonaa vastaan jos kirjoittaja on eri mieltä. Todella hienoa. Kyllä 17-vuotiaankin pitäisi tämä jo tajuta!
Vai?? - Krääh
Krääh kirjoitti:
Vai tämmöistä. Hyökätään kirjoittajan persoonaa vastaan jos kirjoittaja on eri mieltä. Todella hienoa. Kyllä 17-vuotiaankin pitäisi tämä jo tajuta!
Vai??Sori ei ollut sulle tarkoitettu tuo viesti vaan tuolle Julielle.
- julie
Hei beibi kukas nyt on nukkunu elokuvan aikana..? by the way nehä joutu vankilaa lopus ja niitä epäiltii myös.. Must se oli ihan kipeen hyvä ja ne kaikkien näyttelijöiden kropat mmmmmm yami:) Onks kukaa samaa mieltä?? Must tuntuu jotenki krääh et hävisit kuus nolla:) Mut ei se mitää aina ei voi voittaa paitsi tietysti mä:) mut hei koita kestäää big L!!!:) ciao..:)
- bad girl
Pahat Pojat on mielestäni kaikkien aikojen paras elokuva, jokaisella on omat mielipiteensä ja minun on tämä. Näyttelijät olivat ehdottomasti elokuvan parhaimmistoa- tarina hyvä, eikä leffaa voi kutsua vain pikkuisten viihdytykseksi, oikea tarina, koskettava ja hyvä sellainen. "Pojat" ansaitsevat ison kiitoksen, samoin Loiri. Ilman heitä leffa olisi takuulla aivan erilainen...
- Krääh
Ihmeellistä läppää tämäkin. aivan ku tässä nyt olisi joku väittely jonka oikeasti voi voittaa. Ei mielipideasioista voi kiistellä vaan niistä voi vaan kertoa mielipiteensä. Jos mä en pidä jostain leffasta ja jos se on mun mielestä lapsellinen niin se ei tee musta vielä luuseria.
Ja muuten, mulla on ikää 25-v eli en nyt mikään ikäloppu itsekään ole. - julie
Krääh kirjoitti:
Ihmeellistä läppää tämäkin. aivan ku tässä nyt olisi joku väittely jonka oikeasti voi voittaa. Ei mielipideasioista voi kiistellä vaan niistä voi vaan kertoa mielipiteensä. Jos mä en pidä jostain leffasta ja jos se on mun mielestä lapsellinen niin se ei tee musta vielä luuseria.
Ja muuten, mulla on ikää 25-v eli en nyt mikään ikäloppu itsekään ole.Kuka sano et toi oli läppää??? Ja enpä nyt menis sillä sun iälläs paljo kehumaa enkä voi sanoo et et olis ikäloppu mut damn jollai ei oo munaa ruveta väittelee..:) Mut hei ei se mitää mä oon tottunu voittaa!!!:) See uu big L!!! Ja ei se tee sust luuserii jos et tykkää vaa se tekee et et uskalla puolustaa niitä!!!
- -R-
julie kirjoitti:
Kuka sano et toi oli läppää??? Ja enpä nyt menis sillä sun iälläs paljo kehumaa enkä voi sanoo et et olis ikäloppu mut damn jollai ei oo munaa ruveta väittelee..:) Mut hei ei se mitää mä oon tottunu voittaa!!!:) See uu big L!!! Ja ei se tee sust luuserii jos et tykkää vaa se tekee et et uskalla puolustaa niitä!!!
Olet kyllä säälittävä tapaus. Mitä jos menisit päivänokosille noin kymmeneksi vuodeksi, herätetään kyllä sitten jos viitsitään.
- Krääh
julie kirjoitti:
Kuka sano et toi oli läppää??? Ja enpä nyt menis sillä sun iälläs paljo kehumaa enkä voi sanoo et et olis ikäloppu mut damn jollai ei oo munaa ruveta väittelee..:) Mut hei ei se mitää mä oon tottunu voittaa!!!:) See uu big L!!! Ja ei se tee sust luuserii jos et tykkää vaa se tekee et et uskalla puolustaa niitä!!!
Joo, todella surkeaa. Jutellaan sitten uudestaan kun olet hieman kasvanut, jooko. Muista syödä sitä pilttiä, että kasvat. Viestiesi perusteella olet vielä aivan lapsi.
Tämä tästä. - julie
Krääh kirjoitti:
Joo, todella surkeaa. Jutellaan sitten uudestaan kun olet hieman kasvanut, jooko. Muista syödä sitä pilttiä, että kasvat. Viestiesi perusteella olet vielä aivan lapsi.
Tämä tästä.No ehkä teille ikälopuille mä oon viel pentu 17 ku oon .. Mut kyl mä ymmärrän et teijän kunto ei enää kestä eikä henkinenkää puoli et rupeisitte väittelee jonku sellasen esim.mun kaa jolle kuitenkin häviäisitte..:) Ja muute kenenköhän jutut ne tääl surkeit on?? Eka tulee tänne valittaa tyylii et vittu se on huono ja teineille sit ku joku yrittää saada teijä mielipiteist ja teist jotai irti nii sit siel ttulee tyylii et vähä sä oot surkee...:) Ei se mua haittaa koska mä tiiän et oon täydellinen eikä mua vois vähempää kiinnostaa jonku luuserin sanat sä oot surkee!! hei dá??? Teijä itse luoottamus on nii nollis mut onneks mul EI!!!! Ja hei the bitch is BACK!!!!:) so see uu around beibeh:) *muah*
- Krääh
julie kirjoitti:
No ehkä teille ikälopuille mä oon viel pentu 17 ku oon .. Mut kyl mä ymmärrän et teijän kunto ei enää kestä eikä henkinenkää puoli et rupeisitte väittelee jonku sellasen esim.mun kaa jolle kuitenkin häviäisitte..:) Ja muute kenenköhän jutut ne tääl surkeit on?? Eka tulee tänne valittaa tyylii et vittu se on huono ja teineille sit ku joku yrittää saada teijä mielipiteist ja teist jotai irti nii sit siel ttulee tyylii et vähä sä oot surkee...:) Ei se mua haittaa koska mä tiiän et oon täydellinen eikä mua vois vähempää kiinnostaa jonku luuserin sanat sä oot surkee!! hei dá??? Teijä itse luoottamus on nii nollis mut onneks mul EI!!!! Ja hei the bitch is BACK!!!!:) so see uu around beibeh:) *muah*
Okei. Halusit mielipiteitä elokuvasta.
Näyttelijät päällisin puolin hyviä. Vesku Loiri ja Elsa Saisio erinomaisia, mutta Pääkkönenkin yllätti. Franzen tietysti hyvä, kuten yleensä. Muutkin ok.
Juoni ei mielestäni hyvä. Pojat vain teki eri keikkoja ja siinäpä se. Välillä seliteltiin poikien rikoksia kuvaamalla onnettomia kotioloja, aivan kuin se olisi joku perustelu. Pientä rakkaustarinaakin oli saatu mukaan.
Huonoin puoli oli se, että elokuva oli vesitetty muutamilla naurettavuuksilla, esim. poliisikoiran kesyttäminen ja se, että pojat saivat mellastaa mielin määrin ja ostella kamaa miten halusivat eikä heitä edes pyydetty kuulusteluihin. Poliisi kävi vain kerran jututtamassa ja siinä se. Rikosten tekoa ei elokuvassa juurikaan tuomittu. Niinkuin aiemmin sanoin, niin rangaistus kuitattiin kamera-ajolla vankilan porteilta. Ei näin. Mielestäni juoni oli yleisön sekä poliisien aliarvioimista.
Filmi vaan jätti jotenkin erittäin pettyneen olon. Ei tällaista enää!
Tässäpä näitä juttuja. Kenties voit vastata näihin asiallisesti, neitoseni! :) - julie
Krääh kirjoitti:
Okei. Halusit mielipiteitä elokuvasta.
Näyttelijät päällisin puolin hyviä. Vesku Loiri ja Elsa Saisio erinomaisia, mutta Pääkkönenkin yllätti. Franzen tietysti hyvä, kuten yleensä. Muutkin ok.
Juoni ei mielestäni hyvä. Pojat vain teki eri keikkoja ja siinäpä se. Välillä seliteltiin poikien rikoksia kuvaamalla onnettomia kotioloja, aivan kuin se olisi joku perustelu. Pientä rakkaustarinaakin oli saatu mukaan.
Huonoin puoli oli se, että elokuva oli vesitetty muutamilla naurettavuuksilla, esim. poliisikoiran kesyttäminen ja se, että pojat saivat mellastaa mielin määrin ja ostella kamaa miten halusivat eikä heitä edes pyydetty kuulusteluihin. Poliisi kävi vain kerran jututtamassa ja siinä se. Rikosten tekoa ei elokuvassa juurikaan tuomittu. Niinkuin aiemmin sanoin, niin rangaistus kuitattiin kamera-ajolla vankilan porteilta. Ei näin. Mielestäni juoni oli yleisön sekä poliisien aliarvioimista.
Filmi vaan jätti jotenkin erittäin pettyneen olon. Ei tällaista enää!
Tässäpä näitä juttuja. Kenties voit vastata näihin asiallisesti, neitoseni! :)Sorry beibe mut oon koko aja vastannu IHAN asiallisesti...:) Ja se ei mun mielest ollu mikää perustelu se koti olot se oli päinvastoin opettavainen yksityiskohta silloin ehkä elokuvan nähneet välttävät tälläisen kasvatuksen antamista koska siinä elokuvassa näytettiin mihin se voi pahimmillaan johtaa..:) Muist en sit ookkaa sun kaa samaa mieltä paitsi et näyttelijät varsinki neljä pahista oli aivan UPEITA!!!!!:) Mut juu siinä oli sulle, herraseni, mun mielipide ja sulla on kuitenkin tietysti joku aikuismainen "asiallinen" mielipide???
- Krääh
julie kirjoitti:
Sorry beibe mut oon koko aja vastannu IHAN asiallisesti...:) Ja se ei mun mielest ollu mikää perustelu se koti olot se oli päinvastoin opettavainen yksityiskohta silloin ehkä elokuvan nähneet välttävät tälläisen kasvatuksen antamista koska siinä elokuvassa näytettiin mihin se voi pahimmillaan johtaa..:) Muist en sit ookkaa sun kaa samaa mieltä paitsi et näyttelijät varsinki neljä pahista oli aivan UPEITA!!!!!:) Mut juu siinä oli sulle, herraseni, mun mielipide ja sulla on kuitenkin tietysti joku aikuismainen "asiallinen" mielipide???
Joo, tosiaan uskon että kasvattajat välttävät tällaisen kasvatuksen antamista. Mutta näin he varmasti tekisivat myös vaikkeivät olisi elokuvaa koskaan nähneetkään!
Oliko muuten sun mielestä siistiä se, että ne neljä jätkää oli nimenomaan pahiksia? Vai olisiko ne yhtä kiinnostavia jos ne ois ollut kilttejä poikia, vaikkakin samannäköisiä?
Sun mielipide on ihan yhtä hyvä kuin mikä tahansa minunkin mielipide, ja päinvastoin. Ei tässä edelleenkään oo mun mielestä ainoaa ja oikeaa totuutta olemassakaan!
Sellasta...
- Zede
Jos ne osti niitä kamoja jostain kauempaa, jossa niitä ei tunnettu. Nehän myös selitti, että ne oli voittaneet lotossa. Se poliisimies sitähän epäili. Lisäksi kuinka moni epäilisi sellaisia hemmoja jotka eivät juo eivätkä tappele?
Enkä ymmärrä miten ne pääsi muka kuin koira veräjästä...
Ihan hyvä leffa oli. Neljä tähteä. - poliisin sukulainen
Poliisi sukuliseni kertoi että suomessa on ikävästi lisääntynyt elokuvan tapaisia rikoksia.. Nuoret ovat alkaneet kopioida elokuvaa.. Itse en ole moista elokuvaa katsonut, mutta minusta tätä Koististen rikollisperhettä markkinoidaan liikaa, mitä enemmän markkinointia, sitä enemmän rikollisuutta!
- poliisin sukulainen
Poliisi sukuliseni kertoi että suomessa on ikävästi lisääntynyt elokuvan tapaisia rikoksia.. Nuoret ovat alkaneet kopioida elokuvaa.. Itse en ole moista elokuvaa katsonut, mutta minusta tätä Koististen rikollisperhettä markkinoidaan liikaa, mitä enemmän markkinointia, sitä enemmän rikollisuutta! Näin minun mielestä...
- läheltä kerran seurannut
Näähän on näitä Selinin ja Mäkelän ihanneleffoja, joissa tarinan voi peittää listahittien ja efektien taakse. Paljasta pintaa jotta teinit ostaa Soudtrackin ja uusimman suosikin. Kökkö "rakkaustarina" jolla revitaan 12v minnalta kyyneleet. H
öpö höpö, jossain vaiheessa näytti että Mäkelä/Selin akseli tekisi joskus hyviäkin leffoja, mutta siitä on kohta vuosikymmen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022132Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121999Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821059Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56975Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39828- 56789
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734