Benny Hinn ja häneltä "voimaa hakeneet" kumppaninsa -mukaanlukien Markku Koivisto- ovat Jumalan Sanasta eksyneet ja harhautuneet julistajat.
Pyydän jokaista uskovaa palaamaan Jumalan Sanan perustukselle. Se, mitä ei Jumalan Sana tunne, sen kaiken voimme ja meidän pitääkin hylätä.
Raamatun ilmoituksen jälkeen ei ole mitään "uutta kokemusta tai asiaa" jonka meidän pitäisi ottaa vastaan, ellei Raamattu siitä ilmoita. Raamattu ei kerro ajassamme ilmenevistä "uusista siunauksista".
Jumala olkoon meille armollinen. Olen hyvin surullinen, että uskoviksi itsensä tunnustavat ovat hyljänneet Jumalan sanan. Paavali kertoi apostolina ilmoittavansa koko Jumalan Sanan ja kaikki mitä siihen lisätään on paholaisesta.
Benny Hinn ja kumppaninsa
67
2086
Vastaukset
- Amos7
Asiaa puhut ja kuittaan aloituksen. Vain Jumalan sana synnyttää uskon, ei kokemukset. Mehän elämme uskossa emmäkä näkemisessä.
Kuitenkin Jumala voi antaa ihan uuden voiman. Tilanteen mukaan Jumala täyttää Pyhällä Hengellä tarpeeseen. Näin kävi apostoleille Apt.4:29-31, ja näin on käynyt minullekin vaikeassa tilanteessa.
Pyhän Hengen täyteyttä ei anneta sirkushuviksi taikka leikkikaluksi.
Pyhä Henki antaa voiman todistaa ja se kirkastaa aina Kristusta!Oikein kirjoitat. Meidän tulee pakanain apostoli Paavalin tavoin taistella puhtaan evankeliumin uskon puolesta. Ja suuri kiitosaiheemme on, että Pyhä Henki on tukenamme ja kirkastaa meille Kristuksen puolestamme kuolleena ja ylösnousseena Herrana.
Kiitän Herraa kaikista niistä veljistä ja sisarista, jotka ovat Jumalan armosta saaneet arkisen aherruksen ja taistojen keskellä toisinaan piipahtaa kirkastusvuorella ja "katsella Lunastajaansa".
"Mutta kaikki me, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin vain voi muuttaa Herra, joka on Henki" (vanha käännös, oliko 2 kr. 3:18)
- Kadun*Nainen
Benny Hinn on erittäin karismaattinen ja vaikutusvaltainen henkilö. Hänellä on oma instituutionsa, omaisuus mikä ei jätä kylmäksi,
tyyli, joko sivelee varmasti useimpia ihmisiä
jotka hakevat uskoonsa voimakkaita sielullisia
sävyjä. Benny on maailman parhaiten menestynyt kristitty, joka on käyttänyt Jeesusta taloudellisen riippumattomuuden aikaansaamiseksi.- ...
...
- Kadun*Nainen
... kirjoitti:
...
oikaisen:
"köyhä ja rehellinen"
mr. Hinn ei sovi samaan putkeen - ...
Kadun*Nainen kirjoitti:
oikaisen:
"köyhä ja rehellinen"
mr. Hinn ei sovi samaan putkeen - Kadun*Nainen
... kirjoitti:
Olen pahoillani niiden ihmisten puolesta, jotka ovat heikkoja. Tunnen Mr. Hinnin läpikotaisin,
olen vieraillut hänen parantumisilloissa ja nähnyt kulissien taakse. Suomalainen ja Usalainen
yrityskulttuuri tietysti eroavat, mutta hänen kohdalla on kyseessä sama ilmiö kuin American Wrestling- painissa, missä isot hikiset mieher ovat läpsivinään toisia ja yleisö menee täysin sekaisin. Humpuukia 110 % mutta mieletöntä liiketoimintaa. Usa on kaiken synnin keskus
maapallolla, oikea synnin sulatusuuni.
k.n. - TURHAA KAIKKI TURHAA
Kadun*Nainen kirjoitti:
Olen pahoillani niiden ihmisten puolesta, jotka ovat heikkoja. Tunnen Mr. Hinnin läpikotaisin,
olen vieraillut hänen parantumisilloissa ja nähnyt kulissien taakse. Suomalainen ja Usalainen
yrityskulttuuri tietysti eroavat, mutta hänen kohdalla on kyseessä sama ilmiö kuin American Wrestling- painissa, missä isot hikiset mieher ovat läpsivinään toisia ja yleisö menee täysin sekaisin. Humpuukia 110 % mutta mieletöntä liiketoimintaa. Usa on kaiken synnin keskus
maapallolla, oikea synnin sulatusuuni.
k.n.NIIMPÄ EI TÄMÄKÄÄN, TS KEKSIT JA SUORAAN SANOTTUNA VALEHTELET, MUTTA SAATANAN PETTÄMÄNÄ USKOT ITSEKIN VALHEESI, SAMOIN KÄY VALHESISAR LUKIJOILLE.
- Kadun*Nainen
TURHAA KAIKKI TURHAA kirjoitti:
NIIMPÄ EI TÄMÄKÄÄN, TS KEKSIT JA SUORAAN SANOTTUNA VALEHTELET, MUTTA SAATANAN PETTÄMÄNÄ USKOT ITSEKIN VALHEESI, SAMOIN KÄY VALHESISAR LUKIJOILLE.
Ei ole tarkoituskaan vakuutta ketään. Kerron vain sen minkä oma värähtelytasoni ja silmäni havaitsevat. Silloin puhutaan uskonnollisessa maailmassa henkien erottamisesta. Tavallisella maalaisjärjellä varustettu ihminen erottaa hyvän pahasta, aina.
- ....
Kadun*Nainen kirjoitti:
Ei ole tarkoituskaan vakuutta ketään. Kerron vain sen minkä oma värähtelytasoni ja silmäni havaitsevat. Silloin puhutaan uskonnollisessa maailmassa henkien erottamisesta. Tavallisella maalaisjärjellä varustettu ihminen erottaa hyvän pahasta, aina.
....
- Kadun*Nainen
.... kirjoitti:
....
jos tarkastellaan objektiivisesti,
kristinusko on 2000 vuotta vanhaa verirituaaliin perustuvaa okkultismia
lähdeppäs tutustumaan itään, sieltä ymmärretään uskonasioista ja ihmisestä, huomattavasti enemmän.
kulttuuri on vanhempaa. Kannattaa tutustua maailmaan, ennekuin tuomitsee.
Länsimaalainen kulttuuri mahdollistaa rahanpesun uskonasioilla , siis jymäyttämisen - Tosiasiaa
Kadun*Nainen kirjoitti:
jos tarkastellaan objektiivisesti,
kristinusko on 2000 vuotta vanhaa verirituaaliin perustuvaa okkultismia
lähdeppäs tutustumaan itään, sieltä ymmärretään uskonasioista ja ihmisestä, huomattavasti enemmän.
kulttuuri on vanhempaa. Kannattaa tutustua maailmaan, ennekuin tuomitsee.
Länsimaalainen kulttuuri mahdollistaa rahanpesun uskonasioilla , siis jymäyttämisenelikkäs aina ollut, saatana on luotu olento, joka yrittää jälkeen päin omia islamejaan ja hindujaan tms perustaa, siinä ne sun vanhat hyvät "oikeat" jumalat=demonit uskonto.
- Kadun*Nainen
Tosiasiaa kirjoitti:
elikkäs aina ollut, saatana on luotu olento, joka yrittää jälkeen päin omia islamejaan ja hindujaan tms perustaa, siinä ne sun vanhat hyvät "oikeat" jumalat=demonit uskonto.
Ihmisen arvostuksesta jo huomaa erilaisen kulttuurperinteen. Me olemme ärhäkkäitä sotimaan ja tuomitsemaan, mutta meille kumarretaan idässä,
missä ihmiselle annetaan arvo
Emme me ketään ihmisiä kumartele, kristinusko kumartaa golgatalle ja homma on siinä, ihminen
jaetaan seljäkeen pahikseksi tai pelastetuksi
riippuen niiauksen syvyydestä. Olemme kaikki
saatanan lapsia tässä tärkeässä jakotehtävässä. - Nimetön
Tosiasiaa kirjoitti:
elikkäs aina ollut, saatana on luotu olento, joka yrittää jälkeen päin omia islamejaan ja hindujaan tms perustaa, siinä ne sun vanhat hyvät "oikeat" jumalat=demonit uskonto.
Uskovat lukevat kun Piru Raamattua; Valikoivat käyttökelpoisen osan eivätkä ole huomaavinaan sitä kaikkea mieletöntä, mitä se on väärällään! Kuinka Jumala kehoitti israelilaisia lahtaamaan valloittamiensa kaupunien asukkaat naisia ja lapsia myöten. Salli vaimoja Daavidille muille kuninkaille sadoittain, hyväksyi orjuuden ja sääti mielettömiä rangaistuksia mitättömistä aiheista.
- frihet
Tuli vain mieleen ne miljoonat kristityt, jotka eivät itse osaa lukea Jumalan sanaa.
Sit on vielä niitä, joilla ei ole Raamattua, vaikka sitä osaisivat itsekin tutkia.
Eli se suuri vastuu, jonka Isämme on opettajilleen antanut, on melko vakava asia.
Tosin Jumala muistuttaa, ettemme olisi liian kerkeät opettajiksi, koska vastuu on sen mukainen.
Raha, ylpeys ja kunnia on niin monelle ollut kompastus, eikä kait kukaan liiaksi rintaansa voi nostella, etteikö jokin noista kolmesta muistuttelisi itseämme.
Ylpeyshän oli se ensimmäinen synti, joten lihastamme löydämme sitä, vaikka vaikea olis ääneen tunnustaa.
Tosin minä itse uskon Isän pitävän nöyrän lapsen huomassaan, vaikka moiset eksyttäjät yrittävätkin kuolettaa uskomme.
No ei meidän tosin tarvitse mennä valheveljien kätten alle, eikä tosin kuulollekaan.
Tuosta veljestä tosiaan on varoitettu yleisillä tiedotus välineillä, kuten televisionkin välityksellä, että ihme kun häntä käytetään Suomessa niin paljon.- Amos7
Ylpeys on kaikkien syntien alkujuuri. Ylpeydestä lähtee eriseurat, lahkot, juomingit, kateus ym ym. Jätänpä sanomatta mikä myös. : )
Amos7 kirjoitti:
Ylpeys on kaikkien syntien alkujuuri. Ylpeydestä lähtee eriseurat, lahkot, juomingit, kateus ym ym. Jätänpä sanomatta mikä myös. : )
Benny Hinn on opetuksissaan ja toiminnassaan harhaan mennyt julistaja ja hänen käsiensä alla voimaa hakeneet ihmiset ovat myös harhautuneet Jumalan Pojan evankeliumista.
Täytyy tässä maassa olla uskovia, jotka tutkivat Jumalan Sanaa ja noudattavat sitä. Hinn´in toiminta ei kestä tutkimista Jumalan Sanalla. Tämän lisäksi Markku Koiviston kokouksissa profetoi henkilöt, joiden sanat eivät toteudu maassamme kuten eivät Hinn´inkään profetiat 2002.
Se profeetta, joka puhuu Herran nimessä ja hänen profetiansa ei toteudu, sitä älä pelkää.- m-s-a
Amos7 kirjoitti:
Sehän on haureus. Sanoisin jollainlailla koskettaa aina jokaista uskovaakin.
Siihen langetaan helposti, koska se tulee synniksi ajatus tasollakin.
- -sivusta seuraava-
Väärä profeettahan tuo on. Mikä profetian on Suomessa käynyt toteen? Ei yksikään.
- Joppekarhu
Sama mieskö???
- Joppekarhu
jukka.finland kirjoitti:
T. Jukka
Oletko myös Paltalkissa nim.Finland ???
Joppekarhu kirjoitti:
Oletko myös Paltalkissa nim.Finland ???
Siis ei ainakaan nimimerkki jukka.finland.
- Joppekarhu
jukka.finland kirjoitti:
Siis ei ainakaan nimimerkki jukka.finland.
Niin, tarkoitinkin paltalkissa nim:Finland
- Olaus
Jukan aloitus on ajankohtainen ja tärkeä; meidän on tarkoin pysyttävä Jumalan Sanan perustuksella.
Vaarallista eksyttäjissä on se, että heidän toimintansa on monelta osin raamatullisen ja 'oikean' näköistä. Oikean ja väärän sekoitus voi olla vaikkapa 95%/5%. Kuitenkin jo aivan pieni annos valhetta ja eksytystä riittää viemään harhatielle, joka asteittain voi johtaa täyteen hengelliseen pimeyteen.
Useimmat ihmiset menevät - niin itse ajattelen - mukaan uuskarismaattisen aallon tilaisuuksiin etsimään jotain uutta kokemusta, uutta voitelua ja voimaa. Ajan henkeen kuuluu tarve voimakkaiden elämysten ja tunteiden kokemiseen. Antautuminen viihdeteollisuuden vaikutuksille (myös uskovien kodeissa) on kiihdyttänyt ihmisten mieliä tähän suuntaan.
Maaperä ja ihmisten tajunta on siis muokattu otolliseksi uuden viinin kaupittelijoille. Todennäköisesti Suomessa tullaan näkemään vielä nykyistä paljon rajumpaa menoa - ovathan esikuvat USA:ssa jo ehtineet paljon Koivistoa &kumppaneita pidemmälle! - Amos7
En minä kannata Hinniä enkä Koivistoa. Viittaan tuohon mitä kommentoit Frihetille antamaani kommenttiin.
Sanoin kantani selväsi heti ensimmäisessä vastauksessa tähän ketjuun.
Olen aivan ymmälläni! - m-s-a
hyvä, jos kohteliaasti kysyisin seuraavaa.
Missä hengessä Koivisto ja Yli-vainio toimivat?
Jompi kumpi Jumala vai saatana, kumpi se niistä on simun mielestäsi?
Aikanaan kävin Niilonkin kokouksissa, ja voin sanoa Niilo toimi puhtaasti Pyhässä Hengessä.En hyväksy mitään sellaista toimintaa jota emme näe Raamatussa tapahtuneen. Esim. kaatumisia Jumalan siunauksen merkkeinä emme Raamatusta löydä. Jos voit osoittaa sellaisen paikan tai sen, että Paavalin julistaman evankeliumin jälkeen tuli jokin "uusi ja erilainen" evankeliumi, niin tutkin asiaa uudelleen. Lyhyesti vain Raamatun kohdat tähän, niin tutkin niitä, myös alkuteksteistä. Kaatumisia siunauksen mielessä ei löydy alkuteksteistä eikä suomenkielisestä raamatustammekaan.
- Olaus
Vaikka et kysynyt minulta, otan asiaan kantaa.
Mainitsemiesi henkilöiden kokouksissa liikkuu sekä pimeyden että valkeuden henkivaltoja. Monilla vilpittömillä kuulijoilla on suojanaan Pyhä Henki ja saattaa PH jollain tavalla rajoittaa myös puhujien, laulajien etc. joutumista pimeyden valtaan.
Selvää on se, että merkittävälle sijalle noissa kokouksissa on päästetty vihollisen henkivallat. Niiden eksyttävästä vaikutuksesta ihmeitä pumpataan, porukka huojuu, ihmisiä kaatuilee ja kaadetaan, puhujan 'gloria' kasvaa, rahaa kerätään jne.
Emme kai me tunne henkivaltojen toimintaa aivan konkreettisesti. Sen sanon joka tapauksessa omana mielipiteenäni, että hallitsevana henkivaltana ko. tilaisuuksissa on ollut ja on joku muu kuin Pyhä Henki.
Paikalla olevia vilpittömiä uskovia Pyhä Henki on kuitenkin voimallinen varjelemaan. jukka.finland kirjoitti:
En hyväksy mitään sellaista toimintaa jota emme näe Raamatussa tapahtuneen. Esim. kaatumisia Jumalan siunauksen merkkeinä emme Raamatusta löydä. Jos voit osoittaa sellaisen paikan tai sen, että Paavalin julistaman evankeliumin jälkeen tuli jokin "uusi ja erilainen" evankeliumi, niin tutkin asiaa uudelleen. Lyhyesti vain Raamatun kohdat tähän, niin tutkin niitä, myös alkuteksteistä. Kaatumisia siunauksen mielessä ei löydy alkuteksteistä eikä suomenkielisestä raamatustammekaan.
Ihan aikuisen oikeesti,meidän ei pidä arvostella toisiamme.Kuten sanoin jossain aikasemmassa kirjoituksessa niin Jumala käytää tänäänki ihmisiä kuten Raamatussa,Paavalli,Timoteus ymym,tänään Jumala käytää esim David wilkersonia.Suomessa Markku Koivisto ja Pirkko Jalovaaran kaltaiset on Jumalan työkavereita ja meidän on pyrittävä samaan,että sairaat ja syntiset pelastuvat.Oltava valona ja suolana tälle saatanan hallitsevalle maailmalle.AKI
Olaus kirjoitti:
Vaikka et kysynyt minulta, otan asiaan kantaa.
Mainitsemiesi henkilöiden kokouksissa liikkuu sekä pimeyden että valkeuden henkivaltoja. Monilla vilpittömillä kuulijoilla on suojanaan Pyhä Henki ja saattaa PH jollain tavalla rajoittaa myös puhujien, laulajien etc. joutumista pimeyden valtaan.
Selvää on se, että merkittävälle sijalle noissa kokouksissa on päästetty vihollisen henkivallat. Niiden eksyttävästä vaikutuksesta ihmeitä pumpataan, porukka huojuu, ihmisiä kaatuilee ja kaadetaan, puhujan 'gloria' kasvaa, rahaa kerätään jne.
Emme kai me tunne henkivaltojen toimintaa aivan konkreettisesti. Sen sanon joka tapauksessa omana mielipiteenäni, että hallitsevana henkivaltana ko. tilaisuuksissa on ollut ja on joku muu kuin Pyhä Henki.
Paikalla olevia vilpittömiä uskovia Pyhä Henki on kuitenkin voimallinen varjelemaan.Koen tarpeelliseksi sen ensin toivottaa.
Hinnín, Koiviston, Jalovaaran ja Juntusen kokouksissa tuodaan esille "vierasta evankeliumia". Näin nyt lyhesti vastaukseksi, kun menen nukkumaan.
Jeesuksen Kristuksen armo ja rauha olkoon henkesi kanssasi.- m-s-a
jukka.finland kirjoitti:
En hyväksy mitään sellaista toimintaa jota emme näe Raamatussa tapahtuneen. Esim. kaatumisia Jumalan siunauksen merkkeinä emme Raamatusta löydä. Jos voit osoittaa sellaisen paikan tai sen, että Paavalin julistaman evankeliumin jälkeen tuli jokin "uusi ja erilainen" evankeliumi, niin tutkin asiaa uudelleen. Lyhyesti vain Raamatun kohdat tähän, niin tutkin niitä, myös alkuteksteistä. Kaatumisia siunauksen mielessä ei löydy alkuteksteistä eikä suomenkielisestä raamatustammekaan.
kysymykseeni. Minä en lähde väittämäänkään näitä kaatumis ilmiöitä että ne löytyisivät raamatusta .
Kysyinkin mikä on se henki mielestäsi joka oli läsnä esim. Yli-Vainion tilaisuuksissa.
Kaksi on mahdollisuutta Jeesus vai saatana. Minun kantani Jeesus oli läsnä Pyhässä Hengessä.
Sillä minä vain perään perusteita, jos kerta kantasi on ettei Pyhä Henki ollut.
Jos minä sanon jostakin uskovasta noin, niin totta kai perustelen sen ettei jää kenellekkään arvailujen varaan.
Mutta en onneksi ole tarvinnut ketään uskovaa eroitella Jeesuksesta pois, eikä se ole Jumalan tahtokaan.
Oma uskon elämäni on hyvin vajavaista Jeesuksen armossa kuitenkin olemista ja siihen turvaamista.
Tietenkin olemme kaikki henkilökohtaisesti vastuussa sanoistamme,vaikkapa juuri Niilonkin tuomitsioita.
Äläkä vataa kysymykseeni jos se on sinulle liian rankka.
Niin tietenkin perusteluni kaatumisiin, Jumala ei ole koskaan Raamatussa ilmaissut että lopettaisi ihmeitten tekonsa juuri tuohon kun raamatun viimeinen sivu on käännetty.
Jumala toimii eteenkinpäin tehden ihmeitä jokaiselle meille uskovillekin,minä ainakin itsestäni sen voin kokea. - mk81
jukka.finland kirjoitti:
Koen tarpeelliseksi sen ensin toivottaa.
Hinnín, Koiviston, Jalovaaran ja Juntusen kokouksissa tuodaan esille "vierasta evankeliumia". Näin nyt lyhesti vastaukseksi, kun menen nukkumaan.
Jeesuksen Kristuksen armo ja rauha olkoon henkesi kanssasi.kävin kerran, ehkä kaks vuotta sitten yhessä sen tilaisuudessa kaatumassa äitini kanssa. En sitten tiiä, minulla oli silloin koko ajan hirvee ahistus päällä, siis muutenkin kun siellä, ja sen takia sinne menin kun halusin parantua jostain mikä teki miut sairaaks (tekee vähän vieläkin). No jonotin vissiin tunnin ja oli koko ajn paniikkikohtaus päällä, ja sitten kävin kaatumassa. Päähän tuli kumma "polttava vanne" tunne. lähinnä säikähin ja sitä, ja lähin kotiin. ei auttanu.
- Olaus
jukka.finland kirjoitti:
Koen tarpeelliseksi sen ensin toivottaa.
Jeesuksen Kristuksen armo ja rauha olkoon henkesi kanssasi.Kiitos sinulle Jukka, kun taistelet täällä rohkeasti puhtaan evankeliumin puolesta!
Olen kokenut sen siunauksena ja uskon vahvistuksena omalle kohdalleni!
Ps. 134:3
"Herra siunatkoon sinua Siionista, Hän, joka on tehnyt taivaan ja maan." m-s-a kirjoitti:
kysymykseeni. Minä en lähde väittämäänkään näitä kaatumis ilmiöitä että ne löytyisivät raamatusta .
Kysyinkin mikä on se henki mielestäsi joka oli läsnä esim. Yli-Vainion tilaisuuksissa.
Kaksi on mahdollisuutta Jeesus vai saatana. Minun kantani Jeesus oli läsnä Pyhässä Hengessä.
Sillä minä vain perään perusteita, jos kerta kantasi on ettei Pyhä Henki ollut.
Jos minä sanon jostakin uskovasta noin, niin totta kai perustelen sen ettei jää kenellekkään arvailujen varaan.
Mutta en onneksi ole tarvinnut ketään uskovaa eroitella Jeesuksesta pois, eikä se ole Jumalan tahtokaan.
Oma uskon elämäni on hyvin vajavaista Jeesuksen armossa kuitenkin olemista ja siihen turvaamista.
Tietenkin olemme kaikki henkilökohtaisesti vastuussa sanoistamme,vaikkapa juuri Niilonkin tuomitsioita.
Äläkä vataa kysymykseeni jos se on sinulle liian rankka.
Niin tietenkin perusteluni kaatumisiin, Jumala ei ole koskaan Raamatussa ilmaissut että lopettaisi ihmeitten tekonsa juuri tuohon kun raamatun viimeinen sivu on käännetty.
Jumala toimii eteenkinpäin tehden ihmeitä jokaiselle meille uskovillekin,minä ainakin itsestäni sen voin kokea.Kirjoitat
>>Niin tietenkin perusteluni kaatumisiin, Jumala ei ole koskaan Raamatussa ilmaissut että lopettaisi ihmeitten tekonsa juuri tuohon kun raamatun viimeinen sivu on käännettymk81 kirjoitti:
kävin kerran, ehkä kaks vuotta sitten yhessä sen tilaisuudessa kaatumassa äitini kanssa. En sitten tiiä, minulla oli silloin koko ajan hirvee ahistus päällä, siis muutenkin kun siellä, ja sen takia sinne menin kun halusin parantua jostain mikä teki miut sairaaks (tekee vähän vieläkin). No jonotin vissiin tunnin ja oli koko ajn paniikkikohtaus päällä, ja sitten kävin kaatumassa. Päähän tuli kumma "polttava vanne" tunne. lähinnä säikähin ja sitä, ja lähin kotiin. ei auttanu.
Itse kävin yhdessä Jalovaaran kokouksessa. Lisäksi olen käynyt hänen kodissaan kutsusta.
Kokous oli minulle järkyttävä kokemus. Ensin ylistysryhmä "kohotti tunnelmaa" ja sitten Jalovaara puhui noin 25 minuuttia eikä sanaakaan synnistä, Jeesuksen kuolemasta puolestamme ja Hänen korottamisestaan "voimassa Jumalan Pojaksi ylösnousemisensa kautta". Ihmeistä hän kertoi ja selitti, että saamme kaiken (ulkoisen hyvän) Jumalalta, kun vain sitä anomme. Pyhityksestä ja sydämen puhtaudesta ei sanaakaan.
Varsinaiseen jälkikokoukseen en jäänyt, koska minulla oli ahdistus, kun en ollut kuullut lainkaan evankeliumia. Poistuessani kirkosta oli eteisaulaan pystytetty pöydät, jotka olivat täynä Jalovaaran kirjoja ja äänitteitä.
Ihmeistä kertomiset eivät auta syntistä ja sidottua ihmistä vaan Jumalan evankeliumin julistaminen. Evankeliumi on Jumalan voima; pelastukseksi synnistä ja parantumiseksi sairauksista. Vaikka pelastuminen ja parantuminen ovat harvinaista ihmettä päivinämme, niin näitä kuitenkin tapahtuu Jumalan voimasta evankeliumin saarnan kautta, kun Jeesusta Kristusta julistetaan. Siellä ihmisestä tulee avuton syntinen, armon kerjäläinen ja Pyhä Henki synnyttää tuon ajassamme harvinaisen ilmiön: uskon.Olaus kirjoitti:
Kiitos sinulle Jukka, kun taistelet täällä rohkeasti puhtaan evankeliumin puolesta!
Olen kokenut sen siunauksena ja uskon vahvistuksena omalle kohdalleni!
Ps. 134:3
"Herra siunatkoon sinua Siionista, Hän, joka on tehnyt taivaan ja maan."Kiitos rohkaisusta; olenkin aikamoisen pommituksen kohteena enkä vain täällä palstalla. Jumalan Pojan risti nostattaa vääräin vihan ja vastustuksen, mutta meidän tehtävämme on saarnata sitä väärentämätöntä Jumalan Pojan evankeliumia, joka on taivaasta lähetetyssä Pyhässä Hengessä meille julistettu, pelastukseksi jokaiselle uskovalle. Tässä ei ole yhtään erotusta karkeissa synneissä tai siivosyntisesti elävän kesken.
Pysykää laissa ja todistuksessa. Elleivät he näin sano, ei heillä aamunkoittoa ole (Jes. 8, jaetta en muista).
Jumalan siunaamaa lauantaita Sinulle.aksu521 kirjoitti:
Ihan aikuisen oikeesti,meidän ei pidä arvostella toisiamme.Kuten sanoin jossain aikasemmassa kirjoituksessa niin Jumala käytää tänäänki ihmisiä kuten Raamatussa,Paavalli,Timoteus ymym,tänään Jumala käytää esim David wilkersonia.Suomessa Markku Koivisto ja Pirkko Jalovaaran kaltaiset on Jumalan työkavereita ja meidän on pyrittävä samaan,että sairaat ja syntiset pelastuvat.Oltava valona ja suolana tälle saatanan hallitsevalle maailmalle.AKI
Siinä sanoit aivan oikein. Mutta jos se valo, joka meissä on, on pimeyttä, niin kuinka suuri silloin onkaan pimeys.
Elämme eksytyksen ja monenlaisten "uusien ilmiöiden" aikaa; näistä Raamatussa kerrotaan ja varoitetaan, mutta kuitenkin monet uskovat ottavat ne vastaan. Miksi? Koska he eivät tunne Kirjoituksia eivätkä Jumalan voimaa. Jumalan voima on evankeliumi, jonka Hän saattoi tietoomme apostolien ja profeettojensa kautta Pyhässä Hengessä.
Meidän ei tule odottaa mitään sellaista "uutta", josta ei ole kerrottu Jumalan Sanassa. Jeesus Kristus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti.
Jeesus itse varoitti lopun ajasta, että tulee monia "voideltuja ja vääriä profeettoja, jotka tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitutkin". Mitä vakavin varoitus.
Myös Paavalin ja Pietarin varoitukset ovat selkeitä, että lopun aikana nousee vääriä opettajia, jotka eksyttävät Jumalan kansaa. Tämä on päivinämme todellisuutta.
Meidän pitää tutkia Jumalan Sanaa ja viettää aikaa rukouksissa voidaksemme välttyä eksytyksiltä. Jumala on antanut oman Poikansa ja pyhän Sanansa ja evankeliumi on täydellisesti tehty siinä tiettäväksi, samoin merkit, jotka Sanan saarnaa seuraavat. Mitään "uutta" tai "lisäilmoitusta" ei Sana meille lupaa, mutta kylläkin suuren eksytyksen ennen Jeesuksen paluuta. Eksytys tulee kuin valon enkeli ja koska se tulee kuin "Jeesuksen nimessä", menevät monet harhaan kokousten kohottavan tunnelman ja niissä tapahtuvien ihmeiden vuoksi (joskin monet ihmeet ovat myöhemmin osoittautuneet paikkansa pitämättömiksi).
En tiedä saammeko vielä sellaista armonaikaa Jumalalta, että evankeliumia julistetaan raittiisti ja jota julistusta seuraavat ihmeet ha merkit, mutta varmasti uskovaiset kaipaavat tätä; mutta kaikki alkaa Jeesuksen sisäisestä tuntemisesta ja voimavaikutukset aikaansaa Jumalan Henki ihmisessä. Ihmisen oma puuhastelu on vain sielullista, eikä se synnytä elämää. Jumalan Sana kyllä erottaa sielun ja hengen, mutta jos hylkäämme Raamatun ilmoituksen lopullisena Jumalan ilmoituksena, niin joudumme harhateille ja niiltä on monasti kivuliasta palata eivätkä kaikki palaakkaan.
"Olkaa pyhät, sillä Minä olen pyhä!" sanoo Herra.
Muuten, Jumala hallitsee. Saatanan vaikutuspiiriin kuuluu vain maailma ts. Jumalasta luopuneet ihmiset ja enkelit. Mutta "maa ja kaikki mitä siinä on, on Herran". Myös jokaisen ihmisen henki ja päivien mitta ovat Jumalan kädessä. Toistankin tämän hyvin painokkaasti: Jumala hallitsee. Kaiken Hän on alistanut Poikansa alle vaikka emme vielä näkisikään kaikkea Hänen allensa alistetuksi. Mutta on alistettu eikä mitään ole jätetetty Hänen allensa alistamatta.- m-s-a
jukka.finland kirjoitti:
Kirjoitat
>>Niin tietenkin perusteluni kaatumisiin, Jumala ei ole koskaan Raamatussa ilmaissut että lopettaisi ihmeitten tekonsa juuri tuohon kun raamatun viimeinen sivu on käännettylaitumella käyskentelemme, niin sinä Jukka kuin Niilo sekä Markkukin ja minäkin, vaikka tunnen nahoissani että ollaan tyrkkimässä sietä pois, mutta onneksi Jeesus ei ole siinä mukana.
Paljon on meillä kasvamisen varaa molemmilla ennen kuin olemme valmiit muuttamaan Herramme hoiviin ja siellä Niilo on jo onnellisena voittajana perillä.
Mutta siitä olen varma, kerran olemme täydellisiä.
- KRISTITTY.
onnea valitsemallasi tiellä. Älä yritä muita saada samaan epäraamatulliseen lakihenkiseen ansaan!
niin näytä se Raamatusta.
Onnentoivotuksesi ei voinut tässä asiayhteydessä tulla vilpittömästä sydämestä. Sen ymmärtämiseksi ei tarvitse tuntea Raamattua, sisälukutaito riittää.
Kunnes Raamatusta minulle toisin todistetaan, niin varoitan sekä etsijöitä että uskovaisia päivinämme esiintyvästä uskonnollisesta pintaliidosta, jossa tunteet, kokemukset ja Raamatulle vieraat ilmiöt kulkevat uskon edellä. Minullakin on kokemuksia, siunattuja sellaisia, mutta ne ovat seuranneet uskoa ja yllättäneet minut monasti äkkiarvaamatta Jumalan armosta.
Kun julistamme väärentämätöntä Jumalan Pojan evankeliumia niin siitä seuraa uskon syntyminen ja uskoa seuraa voimavaikutukset sen mukaan, kuin Henki niitä näkee tarpeelliseksi antaa.
Veturi on usko ja kokemukset vaunuja. Vaunut eivät vedä veturia vaan veturi vaunuja. Usko ei ole kokemuksia vaan yhtymistä Jumalaan Jeesuksen Kristuksen liiton veren ansion tähden.- KRISTITTY.
jukka.finland kirjoitti:
niin näytä se Raamatusta.
Onnentoivotuksesi ei voinut tässä asiayhteydessä tulla vilpittömästä sydämestä. Sen ymmärtämiseksi ei tarvitse tuntea Raamattua, sisälukutaito riittää.
Kunnes Raamatusta minulle toisin todistetaan, niin varoitan sekä etsijöitä että uskovaisia päivinämme esiintyvästä uskonnollisesta pintaliidosta, jossa tunteet, kokemukset ja Raamatulle vieraat ilmiöt kulkevat uskon edellä. Minullakin on kokemuksia, siunattuja sellaisia, mutta ne ovat seuranneet uskoa ja yllättäneet minut monasti äkkiarvaamatta Jumalan armosta.
Kun julistamme väärentämätöntä Jumalan Pojan evankeliumia niin siitä seuraa uskon syntyminen ja uskoa seuraa voimavaikutukset sen mukaan, kuin Henki niitä näkee tarpeelliseksi antaa.
Veturi on usko ja kokemukset vaunuja. Vaunut eivät vedä veturia vaan veturi vaunuja. Usko ei ole kokemuksia vaan yhtymistä Jumalaan Jeesuksen Kristuksen liiton veren ansion tähden.Tästä on kysymys. Täällä pyrkivät opettajiksi ihmiset ilman Jumalan valtuutusta, kutsua. Haluavat olla jotain suurta ja eksyvät ja eksyttävät muita heikkouskoisia. Tämä koskee myös sinua.
KRISTITTY. kirjoitti:
Tästä on kysymys. Täällä pyrkivät opettajiksi ihmiset ilman Jumalan valtuutusta, kutsua. Haluavat olla jotain suurta ja eksyvät ja eksyttävät muita heikkouskoisia. Tämä koskee myös sinua.
Vastaa tekemääni kysymykseen Raamatulla. Omaan kysymykseesi voin lyhyesti todeta, että Luukkaan evankeliumin viimeisessä luvussa Jeesus avasi opetuslastensa sydämet ymmärtämään kirjoituksia ja tämä tapahtui siis ennen Pyhän Hengen vuodatusta.
Luuk. 24:45
Silloin hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään kirjoitukset.
Opettele perustelemaan kantasi Raamatulla. Ja nyt odotan vastausta aikaisemmin tekemääni kysymykseen.- KRISTITTY.
jukka.finland kirjoitti:
Vastaa tekemääni kysymykseen Raamatulla. Omaan kysymykseesi voin lyhyesti todeta, että Luukkaan evankeliumin viimeisessä luvussa Jeesus avasi opetuslastensa sydämet ymmärtämään kirjoituksia ja tämä tapahtui siis ennen Pyhän Hengen vuodatusta.
Luuk. 24:45
Silloin hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään kirjoitukset.
Opettele perustelemaan kantasi Raamatulla. Ja nyt odotan vastausta aikaisemmin tekemääni kysymykseen.on Jeesuksen Henki, siksi Jeesus voi avata ymmärryksen siinä missä hän oli lihansa päivinä. Kun taas Pyhä Henki henkiolentona (Jeesus lähetti sen, ja Nokian Herätyksen tapaiset prosessit alkoivat) voi olla kaikkialla yksilökristittyjen apuna ja ystävänä.
Sinä itse et pysty perustelemaan Raamatulla kirjain kuolettaa juttujasi, et ymmärrä että Pyhä Henki tekee eläväksi.
Laitan linkin josta voit hakea perusteluja hakusanoilla, en jaksa sinulle niitä hakea, koska sydämesi ei ole avoin Pyhälle Hengelle, annan Herran tehdä työn sinussa.
http://raamattu.uskonkirjat.net/ KRISTITTY. kirjoitti:
on Jeesuksen Henki, siksi Jeesus voi avata ymmärryksen siinä missä hän oli lihansa päivinä. Kun taas Pyhä Henki henkiolentona (Jeesus lähetti sen, ja Nokian Herätyksen tapaiset prosessit alkoivat) voi olla kaikkialla yksilökristittyjen apuna ja ystävänä.
Sinä itse et pysty perustelemaan Raamatulla kirjain kuolettaa juttujasi, et ymmärrä että Pyhä Henki tekee eläväksi.
Laitan linkin josta voit hakea perusteluja hakusanoilla, en jaksa sinulle niitä hakea, koska sydämesi ei ole avoin Pyhälle Hengelle, annan Herran tehdä työn sinussa.
http://raamattu.uskonkirjat.net/Nokia Mission on harhaoppista liikehdintää. Se on vain yksi monista, mutta ehkä merkittävin Suomessa. Olisin valmis keskustelemaan kanssasi sähköpostin välityksellä e-mail [email protected]
Samaan hengenvetoon on todettava, että erittäin harvoin kaltaisiasi nimimerkkejä käyttävät anonyymit ryhtyvät rakentavaan keskusteluun henkilökohtaisella tasolla. Jos kuitenkin otat yhteyttä niin -samoin kuin muidenkin kohdalla- en paljasta kolmansille keskustelujamme.
Mitä tulee (kirjoitukseesi viitaten) viisauteen ymmärtää hengellisiä asioita, Jeesuksen ristin salaisuutta ja Hänen persoonaansa, niin siihen kyvyn on antanut minulle Jeesus, lähettämällä Henkensä sydämeeni. Kirjoitat siis veljesi kanssa, jossa asuu Pyhä Henki.
Ota yhteyttä jos koet sen oikeaksi.- KRISTITTY.
jukka.finland kirjoitti:
Nokia Mission on harhaoppista liikehdintää. Se on vain yksi monista, mutta ehkä merkittävin Suomessa. Olisin valmis keskustelemaan kanssasi sähköpostin välityksellä e-mail [email protected]
Samaan hengenvetoon on todettava, että erittäin harvoin kaltaisiasi nimimerkkejä käyttävät anonyymit ryhtyvät rakentavaan keskusteluun henkilökohtaisella tasolla. Jos kuitenkin otat yhteyttä niin -samoin kuin muidenkin kohdalla- en paljasta kolmansille keskustelujamme.
Mitä tulee (kirjoitukseesi viitaten) viisauteen ymmärtää hengellisiä asioita, Jeesuksen ristin salaisuutta ja Hänen persoonaansa, niin siihen kyvyn on antanut minulle Jeesus, lähettämällä Henkensä sydämeeni. Kirjoitat siis veljesi kanssa, jossa asuu Pyhä Henki.
Ota yhteyttä jos koet sen oikeaksi.suuntaan ja samaa otaksun omalta puoleltani, en ymmärrä miksi ihmiset niin huonosti ymmärtää Jumalan teitä, en usko Jumalan olevan haluton selittämään asioita. en epäile uskoasi, mutta minulla on avarampi näkemys Pyhän Hengen toiminnasta, olen Yli-Vainion kokouksista lähtien kokenut Hengen uudistus kirkossa liikkeen ja ns torontolaisen ajan, lisäksi Perjantai Kristukselle (nyk. One Way Missionliike, joka tekee yhteistyötä Nokia mission kanssa Helsingissä) tuli hyvin tutuksi. Yhteiskristillinen elämä on itsestään selvää, kaikissa kristityissä on jotain hyvää esimerkkiä.
- andres42
on koko helluntaiseurakunta kun kannattavat tämänkin rahankerääjän toimintaa. Hellarit eivät tiedä enää mistä narusta vetävät hihhuliviidakossa.
- kuulua
johonkin seurakuntaan, niin liittyisin ehdottomasti johonkin mahdollisimman vanhaan ja perinteiseen kirkkoon. Lahkokristillisyys on niin sekavaa ja hajaantunutta sekä täynnä monenkirjavaa hurmoshenkistä saarnamiestä, rahankerääjää tai "pintaliitokristillisyyttä". Todellinen hengellinen anti jää vähäiseksi.
Kavahdan kaikkea mikä vähänkin liittyy vapaisiin suuntiin/lahkolaisuuteen. Vanhat kirkot edustavat todellista kristillisyyttä, saarnamiesten tai hurmoksen ympärillä pyörivä lahkousko on haihattelua!
- Copyright ©2007 Benny Hinn ...
Take These Important Steps of Salvation to Discover These Vital Answers
The Bible declares: "I am come that they might have life, and that they might have it more abundantly" (John 10:10).
Giving you abundant life required the supreme sacrifice: "For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life" (John 3:16).
God desires fellowship and companionship with you. What a wonderful gift the Father has given, yet if God gave His own Son to provide an abundant and everlasting life, why don’t more people have what He has designed for us to receive? It is a question answered by this sobering realization.
There is a gap between God and mankind. He has provided a way for us to receive an abundant and eternal life, but people throughout the ages have made selfish choices to disobey God Almighty. These choices continue to cause separation from the Father.
God’s Word shows us that the result of sin is death. He says in His Word: "There is a way which seemeth right unto a man, but the end thereof are the ways of death" (Proverbs 14:12).
And God also said, "But your iniquities have separated between you and your God, and your sins have hid his face from you, that he will not hear" ( Isaiah 59:2).
Paul the apostle states in Romans 3:23, "For all have sinned, and come short of the glory of God."
And in Romans 6:23 we read: "For the wages of sin is death; but the gift of God is eternal life through Jesus Christ our Lord."
Every human was created with the ability and need to know God and fellowship with Him. Augustine, a minister who lived during the fourth and fifth centuries, called this longing in each of us "that God-shaped vacuum."
Every day we hear of people who are rich, famous, achievers, star athletes—people who seem to have the best life can offer—yet they try to fill that empty void in their lives with "things." They even try good works, morality, and religion. Yet they remain empty, for only God, through His Son, can fill that emptiness.
Jesus Christ, His Son, is the only way to God. Only He can reconcile us to God the Father. Mankind may seek other solutions and worship other gods, but Jesus Christ, alone, died on the Cross for our sins and rose in triumph over the grave and eternal death. He paid the penalty for our sin and bridged the gap between God and mankind.
The Bible explains: "But God commendeth his love toward us, in that, while we were yet sinners, Christ died for us" (Romans 5:8).
We are also told, "For Christ also hath once suffered for sins, the just for the unjust, that he might bring us to God" (1 Peter 3:18).
There is only one way provided: "For there is one God, and one mediator between God and men, the man Christ Jesus" ( 1 Timothy 2:5).
For in John 14:6 we read, "Jesus saith unto him, I am the way, the truth, and the life: no man cometh unto the Father, but by me."
God Almighty has provided the only way. Jesus Christ paid the penalty for our sin and rebellion against God by dying on the cross, shedding His blood, and rising from the dead to justify and reconcile you back to God the Father.
You can be brought back to God, and your relationship with Him can be restored by trusting in Christ alone to save your life from destruction. What an incredible exchange: Your worst for God’s best!
This step happens by asking Jesus Christ to take away your sin and to come into your heart to be your Lord and Savior.
God’s Word is very clear: "Behold, I stand at the door, and knock: if any man hear my voice, and open the door, I will come in to him, and will sup with him, and he with me" (Revelation 3:20).
And the Bible tells us, "That if thou shalt confess with thy mouth the Lord Jesus, and shalt believe in thine heart that God hath raised him from the dead, thou shalt be saved" (Romans 10:9).
Are you willing to let go of your burdens and sins?
Are you willing to turn away and repent from your sins?
Are you willing to receive Jesus Christ as your Lord and Savior now?
At this moment you can pray the most important prayer of your life by simply saying:
Dear Lord Jesus,
I believe You are the Son of God. I believe You came to earth 2,000 years ago. I believe you died for me on the cross and shed Your blood for my salvation. I believe you rose from the dead and ascended on high. I believe You are coming back again to earth. Dear Jesus, I am a sinner. Forgive my sin. Cleanse me now with Your precious blood. Come into my heart. Save my soul right now. I give you my life. I receive You now as my Savior, my Lord, and my God. I am Yours forever, and I will serve You and follow You the rest of my days. From this moment on, I belong to You only. I no longer belong to this world, nor to the enemy of my soul. I belong to You, and I am born again.
Amen!
By praying this prayer, confessing your sins, and receiving Jesus Christ into your heart, God has given you the right to become His forgiven child. The Bible gives you this assurance: "But as many as received him, to them he gave the power to become the sons of God, even to them who believe on his name" (John 1:12).
If you have just received Jesus Christ into your life, we want to rejoice with you.
Click here to send us your salvation praise report.
HomeEventsTelevisionPrayer ShopMissionsPartnersDonateResources About Us
Privacy PolicyCopyright ©2007 Benny Hinn Ministries Site Map jukka.finland:
"Jumala olkoon meille armollinen. Olen hyvin surullinen, että uskoviksi itsensä tunnustavat ovat hyljänneet Jumalan sanan. Paavali kertoi apostolina ilmoittavansa koko Jumalan Sanan ja kaikki mitä siihen lisätään on paholaisesta".
---
Aivan!
Paavali joutui jatkuvasti taistelemaan raittiin hengellisyyden puolesta.
Tämä tulee hyvin esiin Korintin seurakunnan kohdalla.
Korinttilaiset koroittivat itsensä muitten yläpuolelle. Paavali kysyy kirjeessään heiltä ankarasti, mistä he olivat tällaiset valtuudet itselleen saaneet (1. Kor. 4:6-8).
Paavali moittii korinttilaisia: ”…teistä on tullut jo RIKKAITA, ilman meitä teistä on tullut KUNINKAITA! Kunpa teistä olisikin tullut kuninkaita, niin mekin pääsisimme kuninkaiksi teidän kanssanne”! (j. 8.).
Paavali vastaavasti kertoo omasta apostolintehtävästään (9-13).
Kristuksen käskyläiset kulkevat alatietä.
He pitäytyvät Jumalan Sanassa, eivätkä tavoittele korkeampaa hengellisyyttä ylpeilläkseen sillä (j. 6,7.). Vanhurskauden nälkä ja jano on lopullisesti poissa vasta perillä (Matt. 5:6).
Korinttilaiset olivat ryhtyneet kuninkaiksi ennenaikojaan. Tällainen väärä varmuus on pahasta.
Mutta sitä vastaan on tehokas lääke: vaivannäkö ja työ (j. 12.), pilkka ja vaino (j. 13.). Herra pitää omiaan häpeän alla. Se on totta tänäänkin! ”Meitä herjataan, mutta me puhumme leppeästi” (j. 13.)
Korintin tilannetta voidaan verrata tämän päivän kristikuntaan; paljon on eksyttäjiä liikkeellä, jotka tarjoavat korkeampaa ja parempaa hengellisyyttä- vai.
kuinka??????
Kirjoituksesi rohkaisi ja varmasti olit tietämätön, että siihen kätkeytyi minulle tärkeä Jumalan ilmoitus.
Siunausta päivääsi ja "niin kuin ovat päiväsi, niin on voimasikin oleva".
Lysti maksaa siis 70 euroa. Tai jos tyytyy vain la-su niin hinta on 50 euroa. Mitenkäs se Paavali sanoi, että "myyskentelevät Jumalan sanaa".
No, ei tässä ollut mitään uutta tai yllättävää. Muistui vain mieleeni joitakin Jumalan miehiä (Studd, Muller, Tailor ym) joiden kokouksissa ei saanut edes mainita rahasta eikä saanut kerätä kolehtia. Kun heillä oli tarpeita (rukoushuoneen rakentaminen, lastenkodin pystyttäminen, lähettien elannosta huolehtiminen) niin kokouksissa ei saanut puhua näistä tarpeista vaan he veivät tarpeensa Jumalan eteen ja odottivat. He eivät joutuneet häpeään vaan Jumala täytti kaikki heidän tarpeensa päivästä päivää. Aamulla tuhannelta lapselta puuttui päivän ruoka, illalla he kävivät kylläisinä nukkumaan. Aamulla ei ollut junalipun hintaa kokouskaupunkiin, mutta ajoissa oltiin perillä.
Tämä vastaukseksi rahankeruulle.- ...
jukka.finland kirjoitti:
Lysti maksaa siis 70 euroa. Tai jos tyytyy vain la-su niin hinta on 50 euroa. Mitenkäs se Paavali sanoi, että "myyskentelevät Jumalan sanaa".
No, ei tässä ollut mitään uutta tai yllättävää. Muistui vain mieleeni joitakin Jumalan miehiä (Studd, Muller, Tailor ym) joiden kokouksissa ei saanut edes mainita rahasta eikä saanut kerätä kolehtia. Kun heillä oli tarpeita (rukoushuoneen rakentaminen, lastenkodin pystyttäminen, lähettien elannosta huolehtiminen) niin kokouksissa ei saanut puhua näistä tarpeista vaan he veivät tarpeensa Jumalan eteen ja odottivat. He eivät joutuneet häpeään vaan Jumala täytti kaikki heidän tarpeensa päivästä päivää. Aamulla tuhannelta lapselta puuttui päivän ruoka, illalla he kävivät kylläisinä nukkumaan. Aamulla ei ollut junalipun hintaa kokouskaupunkiin, mutta ajoissa oltiin perillä.
Tämä vastaukseksi rahankeruulle.voi varmaan auttaa, maksaahan se tv lupiakin. sydämesi on mammonassa kiinni sidottuna, näet vain rahaa rahaa rahaa, niinkuin maitotyrni Kansalainen Jussilalla http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=54613&page=9
mutta kuten sanoin sossu varmaan auttaa tai mene naapurin laajakaistalle, kun naapuri on kylillä. ... kirjoitti:
voi varmaan auttaa, maksaahan se tv lupiakin. sydämesi on mammonassa kiinni sidottuna, näet vain rahaa rahaa rahaa, niinkuin maitotyrni Kansalainen Jussilalla http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=54613&page=9
mutta kuten sanoin sossu varmaan auttaa tai mene naapurin laajakaistalle, kun naapuri on kylillä.En elä sosiaalitoimen varassa, mutta kylläkin kädestä suuhun. Tililläni on nyt 26 euroa ja sillä pitäisi elää kuun loppuun. No sillä ei elä, mutta ei huolta, on hauskaa nähdä miten Isäni tämänkin pulman hoitaa.
Sinulla on ilmeisesti väärä käsitys sosiaalitoimen toimeentulotuen maksamisperusteista ja kuinka harvoin nykyisin tehdään ns harkinnanvaraisia toimeentulotukipäätöksiä, joilla kustannetaan jotain ylimääräistä hakijalle. Jos annetaan pieni maksusitoumus vaatteisiin, mutta lain mukaan toimeentulotuki on "ykkösvyöhykkeellä" noin 380 euroa, ja se sisältää mm. ruuan, vaatteet, puhelin-, lehti-, tv-lupa- ja nettilaskut sekä käsikauppalääkkeet ja hygienian hoitoon tarpeelliset tavarat. Reseptilääkkeet ja terveyskeskusmaksut kustannetaan erikseen.
Mietippä itse tykönäsi millaiseen sävyyn olet minulle osoittamasi kirjoituksen kirjoittanut?
Ja lopuksi: minulla on kaksi laajakaistaa ja hp:n uutta kannettavaa konetta. Se toinen on naapurilla, että omaani menisin käyttämään kun olen maksanut sekä koneen että laajakaistamaksut. Tämä viimeinen kappale voi kyllä tietää Isältä kurinpalautusta minulle...- ...
jukka.finland kirjoitti:
En elä sosiaalitoimen varassa, mutta kylläkin kädestä suuhun. Tililläni on nyt 26 euroa ja sillä pitäisi elää kuun loppuun. No sillä ei elä, mutta ei huolta, on hauskaa nähdä miten Isäni tämänkin pulman hoitaa.
Sinulla on ilmeisesti väärä käsitys sosiaalitoimen toimeentulotuen maksamisperusteista ja kuinka harvoin nykyisin tehdään ns harkinnanvaraisia toimeentulotukipäätöksiä, joilla kustannetaan jotain ylimääräistä hakijalle. Jos annetaan pieni maksusitoumus vaatteisiin, mutta lain mukaan toimeentulotuki on "ykkösvyöhykkeellä" noin 380 euroa, ja se sisältää mm. ruuan, vaatteet, puhelin-, lehti-, tv-lupa- ja nettilaskut sekä käsikauppalääkkeet ja hygienian hoitoon tarpeelliset tavarat. Reseptilääkkeet ja terveyskeskusmaksut kustannetaan erikseen.
Mietippä itse tykönäsi millaiseen sävyyn olet minulle osoittamasi kirjoituksen kirjoittanut?
Ja lopuksi: minulla on kaksi laajakaistaa ja hp:n uutta kannettavaa konetta. Se toinen on naapurilla, että omaani menisin käyttämään kun olen maksanut sekä koneen että laajakaistamaksut. Tämä viimeinen kappale voi kyllä tietää Isältä kurinpalautusta minulle...näkee selvää tietämättömyyttä esim Nokia mission arvostelussa, Jeesuskin suuttui välillä selvään tietämättömyyteen ja asiattomaan asioiden käsittelyyn ilman, että selvittää totuutta. Myönnän sen ettei suomalainen saa mitään helposti sossusta (yksi kokemus laman ajalta itsellä, tosin tuttuni sai vaikka mitä kun "hoiti" virkailijanaisen tarpeita, on sitä "harkintaa", uskovana en osannut "hoitaa" asiaa kunnolla), toisin pakolaiset saa paljon helpommin jos on pakolaisstatus, vaikka suuri osa on tullut elintason perään ja islamia levittämään, tästä on tietoa, koska uskova ystävä käsittelee pakolaisasioita vastaanottokeskuksessa työkseen.
- Lukijainen
Kiitos Jukka! Olet selvillä raiteilla uskon asioitten suhteen!
- Profeetta Henri Puumala.HKI.
Taidatkin olla vasemmistolainen?
Nyt profetoit jälleen väärin, mutta tällä kerralla kirjoitus voi olla muun kuin tämän Aili Heinosen manttelin perijän.
Politiikka on minulle täysin vierasta, pelkästään "viekkaasti sommiteltuja taruja". En äänestä enkä kannata mitään puoluetta vaan rukoilen, että Jumalan valtakunta tulisi voimassaan.
Kiitos keskustelijoille osallistumisesta. Huomion myös vastustajat ja tutkin heidän vastauksiaan. Ne eivät horjuttaneet uskoani siihen, että mm. Hinn, Koivisto, Jalovaara ja Juntunen ovat eksyneet pois evankeliumin totuudesta ja julistavat "toista evankeliumia", jota toista ei ole, on vain niitä, jotka vääristelevat Kristuksen evankeliumia.
Herran Jeesuksen armo ja Hänen rauhansa olkoon kanssanne.- ...
no ehkä joku muu tulee hengellisesti järkiinsä. Eipä Jukalle kannata enää vastailla.
- .....
no ehkä joku muu tulee hengellisesti järkiinsä. Eipä Jukalle kannata enää vastailla.
Sinä "uskot" tavallasi ja muut tietävät totuuden.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733330
- 622584
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.582258Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?
Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1952158- 552072
- 421673
- 421661
Mä en jaksa suojella sua enää
Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t141333EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!
"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p1481280- 61139