No siinähän se kysymys tulikin. Eli sinä joka olet menossa kesällä ehkä leirille Lapin vaellushevostallille niin olisi kiva alkaa kanssas mailinvaihtoon, olen nimittäin itse menossa sinne kesällä :) (toivottavasti)
Kukaan menossa Lapin Vaellushevosten leirille?
3
666
Vastaukset
- Paatero Punkki
Olen aina unelmoinut pääseväni Lappiin jollekin hevosleirille, mutta asun Pohjois-Karjalassa. Aika pitkä matka! Sitä paitsi, en ole ollut ratsastustunnilla vielä ikinä elämässäni! Joten en osais ratsastaa varsinkaan maastossa!
- heppaomistaja
moikka
tahtoisit leirille vai? se voisi onnistua tänä kesänä ! voisit tulla mun kotitallini leirille mikä siajaitsee oulun läännissä upeat maastot pääsisit alkeisleirille ja ehkäpä mastoonkin yhen pomminvarman ponin kanssa.
jos kiinnostaa heppaleiri tänä kesänä niin ilmoita mulle
sähköpostiin
[email protected]
- heppaomistaja
moikkelis moi
olen ollut itse tuolla tallilla parina kesänä. Kesätöiassä
en ole tulosa mutta kannattaa mennä ihanat hevoset ja maastot ja ihmiset . Mulla on tänä kesänä yks työ viikko siel että toivottavasti se olisi sun leiriviikko.
olen 16v ja olen ollut siel parilla leirillä itse ihastuin kahteen kullan ruskeeseen ja valkoiseen poniin 5vuotta sitten mutta ne myytiin mun kotitallilleni
toivottavasti joku tulee samalle leirille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872032Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47764
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35712Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648