http://www.youtube.com/watch?v=yGlvWD4aoro&mode=related&search=
Pelottavinta
9
2148
Vastaukset
- halkotäti
Onko tuo oikeasti tehty Twin Peaksiin vai jokin parodia (kuvakikkailulla)? Oli meinaan I-HAN HIR-VE-Ä.
- halkotäti
...pitäskö tädin mennä nyt nukkumaan? Kello on neljä aamulla eikä halkokaan tykkää kun tällai riekutaan ja pikkutunneilla tissutellaan.
- pölkky
oikea kohtaus sarjasta
- noname
-90-luvulla näin unia noista punaisista verhoista. Unessa pakenin jotain ja eksyin verhojen sekaan enkä löytänyt ulos. Toivattavasti tällä kierroksella samat unet eivät palaa!
- Nimetön
Mä en pääse koneellani katsoon sitä?
Mitä hirveetä siinä on?
Kertokaa?:(- nothing special
eipä siinä mitään kovin pelottavaa ainakaan ole. cooper punaisessa huoneessa jossa on kääpiö ja laura joka kirkuu niin maan perkeleesti siinä. sitten cooper lähtee äkkiä pois.
- että........
nothing special kirjoitti:
eipä siinä mitään kovin pelottavaa ainakaan ole. cooper punaisessa huoneessa jossa on kääpiö ja laura joka kirkuu niin maan perkeleesti siinä. sitten cooper lähtee äkkiä pois.
Bob on siirtynyt agentti Cooperiin.
- susa
no todellakin joo.. niska karvat nousi ihan pystyyn...
- Mirka
Ihan on villiintynyt. Kaunis silti. :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311