Palstan vaalit

Pumpulipaj

Mitä kaikkea yhteiskuntamme ei vielä pysty meille tarjoamaan? Millaisia vaalilupauksia voisimme vielä keksiä, jotta saisimme armaasta maastamme meille paremman paikan asua?

On tullut aika kirjoittaa vaalipuhe! Mitä kaikkea olisitkaan valmis lupaamaan saadaksesi innokkaan kannattajakunnan palstalaisista?

Keskity puheessasi yhteen ajankohtaiseen lupaukseen, jolla saat meidät äänestämään JUURI sinua, lupaa meille jotain sellaista, josta emme voisi kieltäytyä!

Kirjoitusaikaa voisi tietysti olla rajattomasti, mutta koska nykyisin vain nopeat elävät (!?), kilpailu on käynnissä vain huomiseen asti, puheet pitää olla pidetty klo 16.00 mennessä. Äänestysaikaa on sen jälkeen vuorokausi. Maanantain meillä on vaalien voittaja tiedossa.

Äänestykseen saavat osallistua kaikki rekisteröidyt nikit, ja puskilla on se yksi ääni, ihan niinkuin ennenkin:).

Jos vaaleihin ei tule puheita, niin minä voitan vaalit:))

*hih*

59

2802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SikurLiina ejk

..vaalipuhettaan. PERÄSTÄ KUULUU!!!!

• Pumpulipaj

Mitähän sieltä perästä kuuluu?

*naur*

• Rakkaat, kauniit ja ihanat palstan naiset, ja komeat ja rikkaat miehet!

Koska saan keskittyä ainoastaan yhteen teemaan, haluan nostaa esille S24:n toimintavarmuuden. Olemmehan kaikki, köyhistä rikkaisiin, voineet huomata tietynlaista pientä häröä foorumin toiminnassa tietyssä vaiheessa elämäämme.

Useilla meistä kuluu monia tunteja päivässä odotellessamme sivujen avautumista, ja keskustelun intensiteetti laskee siitä johtuen jopa samalle tasolle kuin meille kaikille niin rakkaalla kahvipalstalla tätä nykyä.

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että tästä on tultava loppu, tähän on tultava muutos.

Palsta-addiktipuolue on perustamisestaan asti halunnut ja vaatinut korkealaatuisia palveluita käytettäväksemme ja sen ehdokkaana lupaan ja takaan, että valintani varmistaa jatkossa teille kaikille, arvoisat palstanörät, sujuvat ja ihmisen lähelle tuodut foorumipalvelut, joiden myötä pysyvät närvit löysinä ja sormet notkeina.

Uskallatteko olla minua äänestämättä? Tottakai te uskallatte, sillä olette rohkeita ja individuaaleja ihmisiä. Mutta luonnollisesti teidän ei sitä kannata tehdä, sillä ääni minulle on ääni meille. Yhdessä koemme, yhdessä elämme, ja vain yhdessä voimme voittaa! Kiitos.

• Pumpulipaj

Ajatuksienne kannatus mitataan sitten huomenissa :).

• Onko teistä tuntunut,että elämästänne puuttuu jotain?Hyvä,sillä nyt teille on luvassa helpotusta!
      Sillä minä tiedän,mikä se puute on.Se on ajanpuute,joka vaivaa jokaista palstalaista niin,ettei ehdi lorvimaan koneella niin paljon kuin haluaisi!Mutta!! Tähän tulee nyt muutos:Jos äänestätte minua,lupaan ettei teidän tarvitse mennä enään töihin,eikä tarvitse kuluttaa hyvää koneaikaa kotitöitäkään tekemällä!

No,nyt varmaan mietitte,mistä sitten rahaa tulee,kun ei käy töissä?
      Tämänkin asian olen ratkaissut teidän puolestanne!Katsokaas,kun olette tarpeeksi kauan istuneet puolihalvaantuneina koneenne äärellä,olette niinsanotusti puoli-invalideja,joten sairaspäivärahaa kyllä lorahtaa tilille tasasen tappavaan tahtiin,ja koska olette invaliideja,saatte myös kodinhoitoapua.Näin on myös tämä siivouspuoli hoidettu!Kätevää eikö mitä?

Ja kaiken tämän minä voin tarjota teille,ei enää pirullisia työkavereita,eikä aikaisia aamuherätyksiä.Ei tarvitse enään tuskailla villakoirien hyökkäyksiä,vaan voitte vain nauttia elämästä koneenne kanssa kahdestaan...Mieti mikä tilaisuus ja jos olet viisas,äänestät minua...:)

• Paljastaja (PP)

Aika-ajoin täällä palstaelämässä on riesanamme puskikset, herjaten ja ilkeillen meille viattomille muita kunnioittaville palstakirjoittajille.

Äänestämällä minua, on sinullakin mahdollisuus vaikuttaa heidän paljastumiseensa.

Puolueemme (PP puskienpaljastajat) ei toki halua viedä heiltä loanheiton mahdollisuutta, ainoastaan anonyymiyden.

Kehittämämme puskanpaljastusohjelma liittää 24h kuluttua puskanikin perään hänen nimensä ja sotunsa. Näkyviin tulee tietysti hänen mahdollinen rekisteröity /rekisteröidyt nikit, tästän ei tietysti ole muille haittaa, koska ketäänhän ei tämän palstan rekatuista ikinä puskaile.

Tiedän, että vain puskailijat jättävät äänestämättä minua paljastumisensa pelossa

• Maasse setä

Medän vaalipuolue on kokoontunut aika harvoin johtuen siitä, ettei meille ole maksettu tarvitsemiamme tukia. Siksi olemmekin päättäneet, että pureudumme nimenomaan tähän asiaan.
      Haluamme liittyä kaikkien pääpuoluieitten kanssa yhteiseen maksujärjestelmään.

• Masse setä

Ihan kakkea ei uskalla luvata.
      Jos teillä vaan sattuu olemaan ylimääräistä rahaa, niin olisi ihan kiva, että kävisitte konsultoimassa siitä paikallisessa konttorissamme.

Eläkeikää pitää toki muuttaa ja siitä pitää osata ohjattavasti riemuita. tietenkin olisi toivottavaa, että eläkeläinen voisi oma-aloitteesti tehdä ratkaisunsa ennen tätä. Nykyisessä työllisyystilanteessa saattaa käydä kuitenkin niin, että pääsemme kouluttamaan hänet uudelleen hyvin tehokkaissa Valtion rahoittamissa uudelleenkouluttamiskeskuksissa.

Meillä on hyvin sijoitettuna ja säätiöitynä muutama miljaardi. Uskon, että uusien, pitkään tutkittujen ja resurssiemme äärirajoilla toimineitten työryhmiemme avulla olemme päätyneet tässä asiassa hyvin tiukkaan tulokseen säästöohjelmiemme suuruudesta.

Nykyisistä suhdanteista riippumatta olemme lisäbudjetissa varanneet kolmen euron lisäyksen kaikkien pääomatuloihin.
      Eduskunnan lisärakentaminen on jälkikorjausten päätyttyessä pian saatu päätökseen ja toivon, että näin saadulla ratkaisulla pystymme palvemaan kansalaisiamme yhä tyydyttyvämmällä tavalla.

Advertisimentti: Susanna on aika heikkona, Mattiin palaamme myöhemmin huomenna otsikoissa.

Eduskunnassa on juuri tehty tärkeitä päätöksiä kansaterveyden puolesta ja olemme valmiit tukemaan näitä päätöksiä.
      Ravintolotten vastuulle on laitettu hiihtoladun luonti kesäajaksi välillä 1.5 - 23.11.

Projektiohjelmassamme on hyvin vahvasti esitetty arvioita, että tulemme liittämään uusimpaan teknologaan perustuvan innovaatiomme, aikoinaan savolaisprojektista lähteneen keksintömme, uudet jäsenvaltiomme, kriteerit alittaneet Bulgaria ja Romania.
      Tähän tarrankiinnitysprojektiimme, joka koskee viinapullojen ohella myös rasvoittuneita maitoja, olemme varanneet ohjelmaamme pari miljardia euroa.

• hurlumi

...kyllä irtoa kuin katteettomia lupauksia. Mä annan äänestäjille kaiken mitä he haluavat. Ja joskus jopa enemmän. Itseäni, vakaumuksiani, asenteellisuuttani nyt kuitenkaan unohtamatta. Ja mä hyväksyn viinan, tupakan, ylensyönnin ja ylennaimisen.

PS. En mä muuten, mutta mä haluun sen hurjan eläkkeen ja eläkkeellesopeutumisrahan myös.

• tapatoimittaja

temokratian nimissä olisi pitänyt järjestää myös vaalitentti ennen äänestystä. Ei näistä ehdokkaista muuten ota selvää vanha Erkkikään. Paljon näemmä luvataan, hohhoijakkaa. Saako äänestää jokaista ehdokasta? Voiko äänensä antaa pusikosta?

• tapatoimittaja

jälkimuutoksesta vaan vaalitentistä! VAADIN että tentti järjestetään, tässä on monta tuntia aikaa. Muuten tulen äänestyspaikalle mellakoimaan, niin kerta! Kyltit on valmiina. Yhdessä lukee että "kapitalistista hapatusta", toisessa "riistäjät hirteen", kolmannessa "mädännäisyys leviää". Neljättä en ole vielä keksinyt, mutta keksin kyllä, voit olla varma siitä.

Jaa mistä rahat vaalilupaukseen. Turha sitä on kysellä, otetaan yhden köyhän taskusta ja siirretään toiselle köyhälle osa. Se on nimeltään tulontasausta. Vaalitentti pystyyn! *karjuu naama punaisena*

• tapatoimittaja

voisihan tässä vähän lämmitellä. Mutta mitään rauhoittavia mömmöjä en suostu syömään. Vai yritättekö huumata potentiaalisen äänestäjän? Minkä takia tässä on avonuotio teltan edessä? Banderollit tänne ja heti! *etsii rommipulloa silmät harittaen*

• tapatoimittaja

ilmainen? Kai se on kabanossia? Ilman sinappia sitten, kiitos. Aiotteko muuten alentaa ruoan arvonlisäveroa? Mikä se teitin vaaliteema taas olikaan? Selvästikin pidätte hyvää huolta äänestäjistä. *ottaa ryypyt*

• tapatoimittaja

ehdokas rauhoittuu nyt vuorostaan. Minun mielestäni ruoan hinta on pysynyt aivan ennallaan euroon siirtymisen jälkeen; ainoastaan markan merkki on muutettu euroksi, ja sehän on taas aivan eri asia, vai mitä? Tämä kauppa-asia on aika ongelmallinen, siksi ehdotankin että siirrymme takaisin agraarikulttuuriin, poistamme kaupungit ja ryhdymme elämään luonnonläheisesti niin kuin alkuperäinen tarkoitus on varmasti ollutkin.

• tapatoimittaja

hetken jo luulin että olen ehdokas enkä äänestäjä. Oli jotenkin henki päällä, liekö johtunut rommista. Jospa kuitenkin jatkaisitte omaa ehdokkuuttanne ja liittäisitte tämän teeman jotenkin kansalaisnettiin. Mainitsen kaikkien ehdokkaiden vaaliteemat törkylehdessäni. Meedio valtaan! *heiluttaa banderollia humalapäissään*

• hurlumi

...ei suinkaan tarvitse äänestää; voit keskittää sen ainoan ainukaisen äänesi minulle, koska ajan taatusti asioita, joista sinullekin mielihyvää riittää.

Ja tässä olisi rommia näin pakkaspäivän lämmitteeksi.

• animattiN
        hurlumi kirjoitti:

...ei suinkaan tarvitse äänestää; voit keskittää sen ainoan ainukaisen äänesi minulle, koska ajan taatusti asioita, joista sinullekin mielihyvää riittää.

Tapis on kohta niin täynnä rommia, ettei se edes pääse vaaliuurnalle ajoissa.

• animattiN

Tänään makkaraa ja viinaa huomenna krapula ja karmea nälkä. Mainiota politikointia. :)

• tapatoimittaja
        hurlumi kirjoitti:

nämä äänestyspäivät, saa vetää pään täyteen ihan ilmaiseksi. Kyllä nyt on vaikea valinta. Jokaisen ehdokkaan teemassa on hyvät puolensa; minäkin kannatan viinaa, tupakkia, ylensyöntiä jne. jne., mutta toisaalta elämä olisi kurjaa ilman nettiä. Ja mii-su lupasi järjestää sairaspäivärahat. Entäs sitten muut ehdokkaat *punnitsee vaihtoehtoja*

Kyllä se on niin että lisää rommia on tultava ennen kuin voin tehdä päätökseni.

• animattiN

ja mitä merkkiä, entäs se makkara. Kyllä muut viedään nuotion ääreen rommia nauttimaan.
        Tässä on nyt joku juoni.....

• hurlumi

voisin suolaista ottaa, muu ottaminen jääköön nyt, kun ihan eilen illalla jo vietin perinteisiä vaalivalvojaisia. Tehdään diili: jos sä äänestät mua, niin mä äänestän sua. Onpa harmin paikka, että itseään ei voi äänestää. Toisaalta puskistahan voi tulla paljonkin ääniä...

Että koirallekin oikein, kyllä nyt kelpaa. Itse asiassa mun koira tarviikin makkaran lisäksi heijastimen. Ja välillä musta tuntuu, että uuden päänkin, mutta kunnon ehdokashan on tietysti varautunut tällaisiin toiveisiin.

*ohjaa yhden äänestäjänsä rommipullon luota hortoilemasta rommikanisterin luokse*

• hurlumi
        animattiN kirjoitti:

...vaalipäällikkö on varautunut tällaiseen, koskapa kannatamme ylenjuontiakin aika ajoin. Kannamme tapiksen tarvittaessa äänestyspaikalle ja näppäilemme oikean ehdokkaan nimenkin hänen puolestaan. Onhan nyt tärkeää pitää äänestäjät tyytyväisenä. Niin että, oluttakos sitä sinne? Karhua, Olvia ja tsekkiolutta löytyy.

• animattiN
        hurlumi kirjoitti:

...vaalipäällikkö on varautunut tällaiseen, koskapa kannatamme ylenjuontiakin aika ajoin. Kannamme tapiksen tarvittaessa äänestyspaikalle ja näppäilemme oikean ehdokkaan nimenkin hänen puolestaan. Onhan nyt tärkeää pitää äänestäjät tyytyväisenä. Niin että, oluttakos sitä sinne? Karhua, Olvia ja tsekkiolutta löytyy.

nyt kaljaa tarjotaan, mutta entäs mitä huomenna annat, Taikis tarjoo vaan buranaa.

• animattiN

mutta huomiseksi jos jotain kongreettisempaa päänkivistykseen sais, kun näin löyhäkätisesti tarjoatte äänestäjille juomia. Kohta kait ohjaat kaikki rommia juomaan tankkiautolle. :) Voi tätä päänkivistystä jo etukäteen.

• tapatoimittaja

nyt revitään puolelta toiselle. Löytyisiköhän jommalta kummalta ehdokkaalta täytettä tuohon Muljanon kaulatynnyriin? Aattelin lähinnä kotimatkaa. Jaa-a, tulipa mieleen että Zonelta varmaan löytyisi Tupla-suklaata, pitäisköhän käväistä sielläkin, jos nyt enää kykenen lähtemään mihinkään. Aika raivokasta vaalikampanjaa käydään, täytyy sanoa.

• hurlumi

Tuo oli erinomaisen hyvä veto (kiskoo tapista muutamasta haivenesta takaisin telttaansa, jonne on sillä välin puuhattu rommiTEHDAS), uskon että vinyylinaamarillanne voisi olla laajempaakin käyttöä. Juuri nytkin nään edessäni erään naispolon, jolle vinyylinaamari sopisi kuin valettu, tilaankin niitä hänelle 10 kpl ihan huomista ajatellen. Vaalipäivänä hän voi sitten vaihdella naamareitaan ja äänisaaliini senkun kasvaa.

Mites, voisko näitä kabanosseja ottaa muutaman mukaan? Mä olen luvannut ylensyöttää ja juottaa kaikki minua äänestävät, enkä tällaiseen makkarajonoon osannut varautua.

• Tuollaset rötösnaiset kuriin..:/ Katteettomia vaalilupauksia...Minä sentäs,vaikka en nyt tarjoilekkaan vielä..(sit vasta ku mut on valittu.. )lupaan kansalle,että saavat itse elää herroiksi....;)

• Pumpulipaj

Saat varmaan haastatella tässä samalla ehdokkaita, jos haluat;), -te toimittajat oletta aina niin tiukkoina niiden kymysyksienne kanssa. Onkohan teillä koko ammattikunnalla vastaukset hukassa, vai miksi te kysytte aina niin paljon?

Yksi ääni, yksi rekattu nikki-periaatteella äänestys klo 16.00 alkaen yhden vuorokauden ajan. Ja puskilla on yksi ääni, kuka sen sitten kerkeää kiljaista, niin saa käyttää...äänestysajan puitteessa tietenkin.

Minusta on mukavaa, että kerrankin edes luvataan jotain, olkoonkin sitten, että usein lupaukset voivat unohtua vaalien jälkeen. Ajattele, ihminen saa haaveilla edes jostain ihanasta!

• Toimittajaa voidellaan kaiken maailman tajuttomuustipoilla...Aatteles,jos ajat tämän äänestäjäparan turmion tielle?? ;)

Tässä samalla lupaan omille äänestäjilleni kunnon kapakkikierroksen(kuuliko Toimittajakin? )sitten kun olen voittanut nämä vaalit...;)

• animattiN kirjoitti:

Annetaan Tapiksen nauttia..Käydääs hakemassa hänelle vähän täydennystä..;)

• yopollo

koska tapani on nukkua päivisin, olen luonnostaan ehtoisa ehdokas nukkuvien puolueelle. Lupaankin siis ikävyyksiä jokaiselle joka suostuu äänestämään minua. Käyttäkää mieluummin sekin aika luoviin uniin.

*painuu takaisin koloonsa torkuille*

• ei mittäää
        yopollo kirjoitti:

koska tapani on nukkua päivisin, olen luonnostaan ehtoisa ehdokas nukkuvien puolueelle. Lupaankin siis ikävyyksiä jokaiselle joka suostuu äänestämään minua. Käyttäkää mieluummin sekin aika luoviin uniin.

*painuu takaisin koloonsa torkuille*

en hoida mittää, en tee mittää
        en kuule mittää, en näe mittää
        vien teitin rahat, teen kaikki pahat

• norMix evk

Kuten muutkin ehdokkaat teidän asioistanne viis veisaan, mutta ainoana minulla on kanttia sanoa se suoraan. En tule teidän asiaanne ajamaan vaan omiani. Eduskuntatyö on tylsää, siihen en aio osallistua. Lähinnä aion keskittyä eduskunnan kahviossa ja saunassa lorvimiseen, korruptiolounaiden nauttimiseen, kokkareilla kiertelyyn sekä valiokuntamatkailuun. Arvosta rehellisyyttä ja äänestä minua!

• animattiN

minua, lupaan olla kirjoittamatta tälle palstalle ja saatte vihdoinkin rauhan.
      Joten äänestäkää minua.
      Toisena vaihtoehtona on se, että olen aina ja joka asiassa samaa mieltä jokaisen kirjoittajan kanssa, enkä unohtaisi puolustaa jokaista kirjoittajaa joka joutuu epäoikeuksittaan kaltoin kohdelluksi.

• SikurLiina

'seisoo ryhdikkäänä oikea käsi ylhäällä LIFE tunnusta heiluttaen*

Olette nyt ratkaisemassa palstatulevaisuuttanne.
      Tietänette, että vain joukossa on voimaa, ja se joukko olette te! *ääni nousee yskän takia kimeään sopraanoon*

Liittykäämme yhteiseen vahvaan rintamaan palstavihullisten voittamiseksi. Olkaamme kuin yksi yhtein siisään ja uloshengitys! *rykäisee ääneekkäästi*

Minä kiitän teitä, että näinä ahdistuksen aikoina teissä on sielun paloa ja käsivarsissanne voimaa , sekä jäntevyyttä kantaa yhteistä soihtuamme koko kansan valistukseen ja vapautukseen!!!!
      *ojentautuu kättelemään kannattajiaan ja vastaanottaa poskisuudelmia*

Kuten te kaikki tietänette, niin juuri äsken olen perustanut Laiffin ensimmäisen Hospitalin. Meidän (minun) puolueeni Life on se eturintama ja uudistuksen uljaat tuulet , sekä valistuksen väräjävät sävelet. *ääni väristen ja pyyhkäisy silmäkulmaan* Me tulemme ajamaan etujanne, sekä kulttuurin, terveyden , taloudellisten uudistusten ja runsaiden eläkkeiden muodossa.
      *levittää molemmat kädet levälleen silmissä hurmoksellinen säihke*

Te olette ansainneet LAIFFINNE , te olette LIFE ITSE. Me olemme teidän lippunne kohden vapautta ja hyvinvointia. Eläköööön LIFE!!!!

*heittelee lentosuukkoja ja ruusuja hurraavalle kannattaja joukolleen*

• animattiN

te terveyden perikuva ja hospitaalin perustaja. Vaikka kuinka siinä hehkutatte sanomaanne olen pettynyt rahan ahneuteenne ja saamaani hoitoon. Tulin vatsapotilaana sairaalaanne ja mitä sain osakseni. Vatsa huuhtelua sekä peräruiskeita varkaitten ja rahan ahneiden hoitajien toimiessa hyvässä yhteysymmärryksessä.
        *poistuu paikalta kymmenen kiloa laihtuneena*

• Pumpulipaj
        animattiN kirjoitti:

te terveyden perikuva ja hospitaalin perustaja. Vaikka kuinka siinä hehkutatte sanomaanne olen pettynyt rahan ahneuteenne ja saamaani hoitoon. Tulin vatsapotilaana sairaalaanne ja mitä sain osakseni. Vatsa huuhtelua sekä peräruiskeita varkaitten ja rahan ahneiden hoitajien toimiessa hyvässä yhteysymmärryksessä.

Minä haluan ehdottomasti heti saman käsittelyn, sehän on hieno laihdutusklinikka!!!!

*kymmenen kiloa!!!*

• animattiN
        Pumpulipaj kirjoitti:

Minä haluan ehdottomasti heti saman käsittelyn, sehän on hieno laihdutusklinikka!!!!

*kymmenen kiloa!!!*

tuon hospitaalin ansiota ollut. Sain sen jo paripäivää aikaisemmin ja menin toipumaan sinne.
        Siellä vaan pidettiin nälässä ja söin nälkääni rahat jotka olivat rasvassa. Sitten tuli joku ohikulkija joka antoi oksetuslääkettä saadakseen ne muka säilöön.
        Sitten oli joku mies joka antoi peräruiskeita ja työnteli käsiään mun peiton alle. Ei siis mitään kontrollia koko laitoksessa.

• SikurLiina ejk
        animattiN kirjoitti:

/kuiskaa kursiivilla/// Tehän (hourupäissänne) allekirjoititte elinikäisen osakkuuden sairaalamme kanssa. 'ohjaa hellävarasesti syrjemälle*

Nämä tulevat osingot varmaankin korvaavat tuon pienen ja harmittoman kärsimyksenne. Nähkääs, tähän arkiharmauteen on väliin keksittävä pientä jännitystä. Eikös se vanhanenkin saanut sitä omaan elämäänsä...hmm...erinäisten tapahtumien myötä.

Pääsemme varmaankin yhteissopimukseen.
        *pläjäyttää lifepinssin Animattin ritamukseen*

• animattiN
        SikurLiina ejk kirjoitti:

/kuiskaa kursiivilla/// Tehän (hourupäissänne) allekirjoititte elinikäisen osakkuuden sairaalamme kanssa. 'ohjaa hellävarasesti syrjemälle*

Nämä tulevat osingot varmaankin korvaavat tuon pienen ja harmittoman kärsimyksenne. Nähkääs, tähän arkiharmauteen on väliin keksittävä pientä jännitystä. Eikös se vanhanenkin saanut sitä omaan elämäänsä...hmm...erinäisten tapahtumien myötä.

Pääsemme varmaankin yhteissopimukseen.
        *pläjäyttää lifepinssin Animattin ritamukseen*

*edelleen muminaa* miettii miettimistään, mitäköhän eilen oikein tapahtu....Osingot...Pinssi...
        Talutas mut takas petiin..olen niin väsynyt.

• Pumpulipaj

Tänne alle äänet kiitos 11.2.2007 klo 16.00 - 12.2.2007 klo 16.00. Vaalien tulos julkistettaan ääntenlaskennan, tarkistusäänenlaskennan ja mahdollisten protestien käsittelyn jälkeen. Ja jos oikein huono tuuri sattuu, saattaa ääntenlaskenta mennä uusiksikin....?

Joka tapauksessa vain äänestämällä.....

voit vaikuttaa!!!

• puskaääni

ääni komisariolle!

• Ääneni annan Mii-sulle. Ehdokas oli lupauksineen tällä kertaa vaativaan makuuni sopivin:)

Minua kosketti hänen vaalipuheessa selvä vihjaus että äänestäjäkin voi mahdollisesti olla viisas:))

• animattiN

annan ääneni. Siinä vasta rehellinen edustaja joka lupaa kerrankin tekevänsä mitä lupaa.

• SikurLiina

menee Taikikselle. Tuo kansalaisnetti oli sen verta vakuuttava. Lisäksi...hmmm odotamme häneltä sairaalallemme erinäisiä tukiasia budjetissa.

• ex-koltis

Rehellisyys maan perii, vaikka ei mullakaan ole mitään erityistä kunnon vääryyttä vastaan.

• tapatoimittaja

Kaikki ehdokkaat valehtelivat minkä ehtivät, ja piti päättää kuka valehteli joko vähiten tai parhaiten. Tulin siihen tulokseen että norMix oli paras, koska jos hän valehteli niin siinä tapauksessa hän todellisuudessa ajaa äänestäjien asioita, mitä ne sitten ovatkin. Ja jos ei valehdellut niin oli harvinaisen rehellinen ja ansaitsee ääneni siinäkin tapauksessa. Ääni siis norMixille, ja lepakoille kiitos rommista. Hyvää oli, oikein sammuin tuossa välillä.

• Hurlumia...Hän lupas,et saan tehdä sitten kaikkea mistä mä tykkään..:))

Kaikki ehdokkaat oli kyllä superjuttuja,mut ku ei voi ku yhtä äänestää..

• jokinen

Sori (luinko ees kaikki), pikalukemisella hätäisesti pari poimintaa hyvistä vaalisaarnoista. Taikis ja animattiN zuumasivat ajatukset palstahommiin, hyvä! Noista kahdesta...jompikumpi...
        ...
        Taikis.

• norMix evk

Itseni lisäksi ainoa, jolla jotain rehellisyyttäkin vaaliretoriikan joukossa.

• Ääninen

Vastustan kaikkea paitsi äänestämistä. Olisiko aika jo kestoehdokkaan voittaa vaali?

• hurlumi

..ylenlukemisen jälkeen annan ääneni TaikisN:lle. Hän jaksoi liehitellä sentäs viinalla, vinyylinaamareilla sun muilla virvokkeilla niin, että meinasin ylenantaa. Ja luotan hänen lupauksiinsa tismalleen yhtä paljon kuin omiinikin.

Mutta suo siellä, vetelä täällä.

• Pumpulipaj

Ei tullut selvää palstan vaalikuninkaasta/kuningattaresta, pitkällisen laskemisen jälkeen tuli tasapeli norMixin, Taikiksen ja Hurlumin ehdotusten kesken.

Meillä on siis kolme vaalien voittajaa, hurraata teille ja kiitokset hyvistä lupailuistanne:)

Kiitos kaikille osallistuneille, suukkiksia ja halauksia :)

Palaan kolooni, tulen taas joskus.

• norMix evk

Kiitän äänestäjiäni. Onnittelut Taikikselle ja Hurlumille!

• SikurLiina ejk

Millaisia tuloksia valittujen osalta syntyy.
        Kansalaisnetti on se uudistus jonka Taikis lupasi ja tämän taakse asettaudun LIFE puolueellani.

YHDISTYMISESSÄ ON VOIMAA!!! Jeeh!!!

'tekee tuntuvan sijoituksen Taikiksen nettibudjettiin*

Voinemme alkaa neuvottelut läppärien hankinnoista ja
        tiettyjen hmm...nettiyhteyksien yhdistymisistä ja muusta asiaan kuuluvasta.

*ojentaa asiakirjat Taikikselle tutkittavaksi*

• nöyrästi vaalitappioni,ja kiitän niitä harvoja viisaita,jotka minua äänestivät..;)

Voittoa ei tullut,joten nyt joudutte sitten itse kustantamaan ne pukamat ja nettihalvaantumiset...pahoittelen..;)

Onnittelut voittajille...:)

• SikurLiina

..että tälläi se taas meni:(

-noihin vaalilupauksiin ei ole luottamista-
        *mököttää*

• hurlumi

...reippaasti läpiviedystä vaalikilpailuista. Kiitokseni myös äänestäjilleni, äidilleni, ystävilleni, sukulaisilleni, työtovereilleni, sekä lukuisalle tukijajoukolleni, joka uuupumatta teki työtään oikeaksi katsomansa asian puolesta ja jotka mahdollistivat tämän upean tuloksen.

Onnitteluni Taikikselle ja NorMixille. Tästä on hyvä jatkaa.

• kiitokset äänestäjilleni ja kiitokset kisaehdokkaille. Onnittelut Hurlumille ja NorMixille.

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5254
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      49
      2966
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2822
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2611
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1989
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1797
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1465
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1438
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe