Valitsethan totuuden ja kerrothan minulle, mitä oikeasti sinulle merkitsin, vai merkitsinkö mitään. Välitätkö minusta enää hitustakaan, kaipaatko yhtään? Halusitko vain kauttani vahvistaa itsetuntoasasi, oliko siis kyseessä kuitenkin jokin peli? Kerro, kerro..... tai tule sitten pesemään ikkunani, että näen kevätauringon paremmin.
Kerro totuus..
8
1273
Vastaukset
- aarne
Minusta kannattaa olla kunnolla kaikkien
jA pysyä ystävinä. Ei kannata kenenkään toisia
mollata enempää hyvää jatkoa teille. Ai niin
olisi hyvä tietää kenestä kyse. - poika
Niin totuus on yleensä tarua ihmeellisempää..tapasin minäkin muuan tytön viime kesän lopulla tasan kaksi kertaa ja iski tajuntaani kuin voi veitseen. Mutta siihen se valitettavasti jäi jostain syystä ja aina ei voi voittaa ei edes joka kerta. Mutta sellaista on elämä..
- Kevätpoika
tykkäsin kummiskin, oon vaan tällainen resupekka.
- N--
löytyy tietenkin päiväkirjasta!
- Surkupelaaja
Välitän kyllä, mutta en oikein voi kaivata, kun en ole koskaan sinua tuntenutkaan.
- joo
Qui
merkitsit sää silloin,
ja merkitset vieläkin
toudella paljon =(- kevättyttö
Osoita se sitten.
Tule luokseni ja suutele minua. - niinpä
kevättyttö kirjoitti:
Osoita se sitten.
Tule luokseni ja suutele minua.Vois uskaltaa enään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732