Valitsethan totuuden ja kerrothan minulle, mitä oikeasti sinulle merkitsin, vai merkitsinkö mitään. Välitätkö minusta enää hitustakaan, kaipaatko yhtään? Halusitko vain kauttani vahvistaa itsetuntoasasi, oliko siis kyseessä kuitenkin jokin peli? Kerro, kerro..... tai tule sitten pesemään ikkunani, että näen kevätauringon paremmin.
Kerro totuus..
8
1288
Vastaukset
- aarne
Minusta kannattaa olla kunnolla kaikkien
jA pysyä ystävinä. Ei kannata kenenkään toisia
mollata enempää hyvää jatkoa teille. Ai niin
olisi hyvä tietää kenestä kyse. - poika
Niin totuus on yleensä tarua ihmeellisempää..tapasin minäkin muuan tytön viime kesän lopulla tasan kaksi kertaa ja iski tajuntaani kuin voi veitseen. Mutta siihen se valitettavasti jäi jostain syystä ja aina ei voi voittaa ei edes joka kerta. Mutta sellaista on elämä..
- Kevätpoika
tykkäsin kummiskin, oon vaan tällainen resupekka.
- N--
löytyy tietenkin päiväkirjasta!
- Surkupelaaja
Välitän kyllä, mutta en oikein voi kaivata, kun en ole koskaan sinua tuntenutkaan.
- joo
Qui
merkitsit sää silloin,
ja merkitset vieläkin
toudella paljon =(- kevättyttö
Osoita se sitten.
Tule luokseni ja suutele minua. - niinpä
kevättyttö kirjoitti:
Osoita se sitten.
Tule luokseni ja suutele minua.Vois uskaltaa enään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4143282Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1012455On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat622381Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12339Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll272065Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1921554Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel121362Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2031174Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,441142- 931061