jotain uskaltautuu näillä sivuilla kyselemään? JOs haluaisi saada tietoa joltain sellaiselta, jolla on omakohtaista kokemusta ko. asiasta? Inhottaa nämä idiootit, jotka tieten tahtoen haluavat tehdä pilaa kaikesta/kaikista, mollaavat ja aiheuttavat pahaa mieltä. Provot ovat aina provoja ja ne voi jättää omaan arvoonsa, mutta kuitenkin...Kävin katsomassa tarkemmat ohjeet keskusteluun ja siinä mainittiin, että toisille keskustelijoille lähetetyt asiattomat ja loukkaavat kommentit ovat kiellettyjä...mutta suomi24 ei ilmeisesti valvo, että sääntöjä noudatetaan lainkaan? Ainakaan,mitä olen keskusteluja lukenut ja mitä kommentteja olen itse saanut avattuani jonkun keskustelun.
Miksi pitää vastata asiattomasti
2
624
Vastaukset
- samaa mieltä
että:vuosia näitä sivustoja seuranneena voin sanoa, että lähes jokaiseen asialliseen viestiin,olipa se millä sivulla tahansa ,mistä asiasta tahansa,millainen kysymys tai viestiketjun aloitus,aina löytyy se joku/jotkut, joilla on vaan tarkoitus olla pahansuopainen, moittia ja parjata ilmoittajaa/ilmoitusta.En jaksa ymmärtää,miksi toisten ihmisten elämän,viestien/kirjoitusten moittiminen/haukkuminen on näillä sivuilla niin yleistä.Mikä meitä ihmisiä vaivaa????
- nyyh, nyyh
vähästä. Sain itsekin melko tuitun vastauksen mutta se oli niin kiukkua täynnä että nauroin aivan hirveesti sille, menin vielä seuraavana päivänä lukemaan sen uudestaan mutta voih, harmikseni se oli poistettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591