Tykkään käyttää muovihousuissa erittäin paksua imukykyistä suorakaidevaippaa.
Käytän muovihousuja ja vaippoja jatkuvasti ja se on kivaa. Siihen tottuu eikä kenenkään tarvi tietää.
Pissa saa tulla vaippaan vaikka kaupan kassalla.
Yöllä käytän yleensä umpinaisia perinteisiä muovihousuja ja päivisin nepparimallisia jolloin pissaisen vaipan voi kätevästi tarvittaessa / haluattaessa vaihtaa niin että ei tarvi ottaa kaikkia housuja pois.
Esim kun menen elokuviin niin laitan tosi imukykyisen vaippavarustuksen ja on erittäin mukavaa antaa pissan tulla vaippaan kesken elokuvan, siitä tulee iloinen ja turvallinen mieli.
Jos jotain kiinnostaa kaveruus näissä asioissa niin anna e-maili.
muovihousut ja vaipat
15
5096
Vastaukset
- mimmitysV
Onko jännitys asiassa kivaa? Mitä jos joku huomaa? Taaskaan kukaan ei huomannut. Kihottaako vaipat sinua? Mitä tykkäisit tyttöystävästä joka myös käyttäisi vaippoja? Kiinostaako norm seksi ollenkaan? Miksi ei löydy naisia jotka oikeasti ovat vaipoista samanlailla kiinnostuneita?
T.vaippa fetissi kiinnostaa- vain pissapoikia
Vaippa-naisia ei juuri ole. Tiedän pari ja oletan että ne on siinä sillä olen 35vuotta harrastanut tätä asiaa erittäin aktiivisesti.
Minä en ole etsinytkään vaippanaista kaverikseni mutta sattuneesta syystä tiedän vain asioita.
Vaippa-naispuute johtunee siitä että tytöt alkaa 12vuotiaana pelaamaan vitturättiensä ja pikkuhousunsuojiensa kanssa ja ehkä silloin tulee annos täyteen.
Pojat on erilaisia ja vaippaan kiityminen on jontain turvallisuuden tunteen hakua.
Olen lukenut näistä asioista tutkimustietoakin ja minulla on aika selkeä käsitys miksi jotkun miehet on mieltyneen vaippaan.
Sitä ei voi tässä kuitenkaan alkaa yleistämään sillä jokaisella on oma tarinansa ja mitä siitä sitten kun se vain on kivaa eikä aiheuta kenellekään häiriötä.
Minulla ei siihen liity mitään jännitystä, eikä sitä että jos joku huomaan kun ei huomaa.
Mutta jos haluat tulla keskustelemaan kanssani niin kirjoita os. [email protected] - mimmitysV
vain pissapoikia kirjoitti:
Vaippa-naisia ei juuri ole. Tiedän pari ja oletan että ne on siinä sillä olen 35vuotta harrastanut tätä asiaa erittäin aktiivisesti.
Minä en ole etsinytkään vaippanaista kaverikseni mutta sattuneesta syystä tiedän vain asioita.
Vaippa-naispuute johtunee siitä että tytöt alkaa 12vuotiaana pelaamaan vitturättiensä ja pikkuhousunsuojiensa kanssa ja ehkä silloin tulee annos täyteen.
Pojat on erilaisia ja vaippaan kiityminen on jontain turvallisuuden tunteen hakua.
Olen lukenut näistä asioista tutkimustietoakin ja minulla on aika selkeä käsitys miksi jotkun miehet on mieltyneen vaippaan.
Sitä ei voi tässä kuitenkaan alkaa yleistämään sillä jokaisella on oma tarinansa ja mitä siitä sitten kun se vain on kivaa eikä aiheuta kenellekään häiriötä.
Minulla ei siihen liity mitään jännitystä, eikä sitä että jos joku huomaan kun ei huomaa.
Mutta jos haluat tulla keskustelemaan kanssani niin kirjoita os. [email protected]Mistäköhän mainitsemaasi tutkimustietoa on saatavilla?
Aika hyvä teoria tuo menkka juttu. Luin yhdeltä vaippa sivulta että naiset jotka poseeravat vaipoissa, hyvin harvoin ovat itse yhtään kiinnostuneita. Itse en oikein nää sitä turvallisuuden tunnetta, vaikka mieheni mieliksi muutaman kerran olenkin vaippoja pitänyt. Mielestäni ne vain ovat hemmetin kuumat pitä jalassa.
Ehkä kuitenkin hitusen voin sen turvallisuuden tunteen ymmärtää vaippojen käytössä, mutta miksi niihin pitää ulostaa. Sehän jo haiseekin ihan kamalalle. Mitä turvallista sinä on? - ei kakata
mimmitysV kirjoitti:
Mistäköhän mainitsemaasi tutkimustietoa on saatavilla?
Aika hyvä teoria tuo menkka juttu. Luin yhdeltä vaippa sivulta että naiset jotka poseeravat vaipoissa, hyvin harvoin ovat itse yhtään kiinnostuneita. Itse en oikein nää sitä turvallisuuden tunnetta, vaikka mieheni mieliksi muutaman kerran olenkin vaippoja pitänyt. Mielestäni ne vain ovat hemmetin kuumat pitä jalassa.
Ehkä kuitenkin hitusen voin sen turvallisuuden tunteen ymmärtää vaippojen käytössä, mutta miksi niihin pitää ulostaa. Sehän jo haiseekin ihan kamalalle. Mitä turvallista sinä on?Hyvin harva vaippa-muovihousupoika kakkaa vaippaan. Tunnen meitä muutaman kymmentä ja vain yhdellä on mieltymys myös ison asian tekemiseen vaippaan.
Ei vaippaa voi pitää kenenkään mieliksi ja samalla olla nauttivinaan niistä.
Vaippakuvissa poseeraavat naiset on lähes kaikki maksettuja.
Vaipan pitämisen mieltymys lähtee lapsuudesta ja siellä jostain tapahtuneesta.
Minullakin on aivan oma tarina mutta en ehkä sitä kerro tässä.
Itsetutkiskelu ja mieltymyksen arveluttavaksi asettaminen ei kuulu ainakaan minun ikäisten vaippa-"poikien" ajatusmaailmaan. Ehkä sitä joskus vähän yli kaksikymppisenä mietti josko voin olla tällainen ja ehkä sitten joskus muutun "normaaliksi".
Nykyään en käytä sanaa normaali vaan ne jotka ei käytä vaippaa saadakseen seksuaalista tyydytystä kuuluvat vain valtavirtoihin.
Valtavirroissa on sitten paljon muuta poikkeavaa, me emme voi tietää onko paavolla eduskunnan puhujapöntässä vaimonsa alushousut jalassa emmekä sitä että moni vatikaanin piispa tms haistelee pikkupoikien alushousuja öisin. - mimmitysV
vain pissapoikia kirjoitti:
Mutta jos haluat tulla keskustelemaan kanssani niin kirjoita os. [email protected]Kysyin tossa jo aikaisemmien, mutta en saanut vastausta, joten yritän uudestaan. Mistä mainitsemaasi tutkimustietoa löytyy?
- että selvität
mimmitysV kirjoitti:
Kysyin tossa jo aikaisemmien, mutta en saanut vastausta, joten yritän uudestaan. Mistä mainitsemaasi tutkimustietoa löytyy?
tietolähteet itse.
En viitsi tällä urkkijoille ja epäilijöille sekä tuomareille alkaa kertoilla näitä asioita syvällisemmin. Siitä on vain tietoa ja sellaista tulee eteen kun on aktiivi näissä asioissa ollut koko ikänsä ja näin aikuiseksi kun on jo kasvanut eikä tarvi egonsa kanssa taistella vaan on se mikä on niin on kanttia ottaa selvää asioista niiden omilla nimikkeillä.
- liperokansa
se on aivan ihanaa kans ku aamulla paskantaa siihen vaippaan, eikä vaihda vasta kun illalla. ja on varmasti turvallinen olo koko päivän, ku kaikki ihmiset kiertää vähän kauempaa.
- katso peiliin
Miksiköhän sinäkin vaivauduit tuohon kommenttiin.
Jotain outoa sinussakin on.
Ei todella ole kivaa tehtä noin kun ehdotit, ei missään nimessä alustuksessani ollut niin enkä usko että kukaan pissavaippa-muovihousuihmisistä tekee noin ja varmuudella tiedän suomessa olevan noin 300 pissahousupoikaa jotka käyttää jatkuvasti muovihousuja ja vaippoja vapaaehtoisesti kun siitä tulee niin iloinen ja turvallinen mieli.
- j....e
Olen myynyt muovipöksyjä tässä vuosien varrella ehkä noin 30 henkilölle. Osa on ostanut useampaankin kertaan. Näistä henkilöistä muistakseni neljä on ollut naispuolista. Toki en ole sitä voinut kuin kahden kohdalta omin silmin todistaa, mutta arvio siitä, että miehiä on 10 kertaa enemmän, näyttäisi hyvin pitävän paikkansa. Kuinka moni pitää muovipöksyjä vaipan kansa ja kuinka moni sellaisenaan, siitä ei ole toki tietoa, mutta jenkkilästä olen kuullut, että jako menisi fifty-fifty. Näin ainakin eräs sikäläinen valmistaja on tiedottanut. Olen itsekin ollut aiemmin nimenomaan muovipöksyjen käyttäjä, vasta viime vuosina on tullut mukaan myös vaipat, silloin tällöin. Sellainen, joka ei ole kokenut muovin liukasta tuntua ihollaan tai pullean vaipan kiusausta haaravälissään, ei osaa kuvitella, mistä ne fibat tulevat. Siksi kehottaisin kokeilemaan kerran, ainakin ennekuin rupeaa toisten mieltymyksiä haukkumaan.
- myynyt kans
Olen myös välittänyt muovihousuja ja vaippoja tosi kauan ja kehitellyt ajatuksissani käyttäjäkunnan tottumisista taulukkoa.
Hyvin onnistunut arvio tuo että puolet käyttäisi muovihousuja pelkästään ja vain muovin kosketuksen ja sen tuoman mielihyvän takia.
Vaippakansassa on sitten taas jakautumaan. Nykyään on hyvin paljon tätä teippivaippa-sukupolvea jotka ei lapsena olleet muovihousuissa. Eli käytetään pelkkää teippivaippaa ja sitten jotkut on omineet sen päälle muovihousut vielä ns. lisäturvaksi.
Minä olen muovihousu-suorakakaidevaippa-poika ja se on hyvin tiukka linja. Käytän joskus teippivaippaakin esim kun menen elokuviin niin laitan teippivaipan sisään pari suorakaidevaippaa ja sitten koko setin päälle napakat muovihousut ja pissa saa tulla elokuvissa vapaasti vaippaan.
Itseasiassa "sivullisten" ei millään lailla kannata vaivata päätään muovihousu-vaippa ihmisten mieltymyksistä. Ne on hyvin yksilöllisiä ja joillakin erittäinkin erikoisia ja enemmistön mielestä hyvinkin tuomittavia. Joku saattaa haluta olla 2vuotias hoidettava vauva. Sivullinen voisi nähdä tässä jo jotain sairasta ja luultavasti kehoittaisi hoitoon.
Mutta parasta hoitoa onkin tässä tapauksessa juuri se että toteuttaa mielitekoaan vapaasti.
Siitä ei missään nimessä ole kenellekään haittaa.
Vain hetken inho kun sellaisesta lukee joltain erikoisfoorumilta. No on sitten aivan eri juttu miksi tulla lukemaan erkoisfoorumeita. - mimmitysV
myynyt kans kirjoitti:
Olen myös välittänyt muovihousuja ja vaippoja tosi kauan ja kehitellyt ajatuksissani käyttäjäkunnan tottumisista taulukkoa.
Hyvin onnistunut arvio tuo että puolet käyttäisi muovihousuja pelkästään ja vain muovin kosketuksen ja sen tuoman mielihyvän takia.
Vaippakansassa on sitten taas jakautumaan. Nykyään on hyvin paljon tätä teippivaippa-sukupolvea jotka ei lapsena olleet muovihousuissa. Eli käytetään pelkkää teippivaippaa ja sitten jotkut on omineet sen päälle muovihousut vielä ns. lisäturvaksi.
Minä olen muovihousu-suorakakaidevaippa-poika ja se on hyvin tiukka linja. Käytän joskus teippivaippaakin esim kun menen elokuviin niin laitan teippivaipan sisään pari suorakaidevaippaa ja sitten koko setin päälle napakat muovihousut ja pissa saa tulla elokuvissa vapaasti vaippaan.
Itseasiassa "sivullisten" ei millään lailla kannata vaivata päätään muovihousu-vaippa ihmisten mieltymyksistä. Ne on hyvin yksilöllisiä ja joillakin erittäinkin erikoisia ja enemmistön mielestä hyvinkin tuomittavia. Joku saattaa haluta olla 2vuotias hoidettava vauva. Sivullinen voisi nähdä tässä jo jotain sairasta ja luultavasti kehoittaisi hoitoon.
Mutta parasta hoitoa onkin tässä tapauksessa juuri se että toteuttaa mielitekoaan vapaasti.
Siitä ei missään nimessä ole kenellekään haittaa.
Vain hetken inho kun sellaisesta lukee joltain erikoisfoorumilta. No on sitten aivan eri juttu miksi tulla lukemaan erkoisfoorumeita.Yksi kysymys tuli vielä mieleen. Varmasti on lapsia ainakin jollakin teistä vaipan käyttäjistä. Miten suhtauduitte vauvan vaipan vaihtoon? Se lähinnä pelottaa itseäni. Et ei mies vain kiihotu jos vaihtaa tulevalle vauvalle vaippaa (ei todellakaan lapsen vaan vaipan takia,pedofiiliks en sentään hauku)ja vaik ei niin käviskään niin varmasti ajatukset harhailevat siihen suuntaan. Mitä kun lapsi kasvaa? Ei lapsi tyhmä ole. Kyllä siitä kiinni jää ja miten selittää miks iskä käyttää vaippoja?
- vaippoja
mimmitysV kirjoitti:
Yksi kysymys tuli vielä mieleen. Varmasti on lapsia ainakin jollakin teistä vaipan käyttäjistä. Miten suhtauduitte vauvan vaipan vaihtoon? Se lähinnä pelottaa itseäni. Et ei mies vain kiihotu jos vaihtaa tulevalle vauvalle vaippaa (ei todellakaan lapsen vaan vaipan takia,pedofiiliks en sentään hauku)ja vaik ei niin käviskään niin varmasti ajatukset harhailevat siihen suuntaan. Mitä kun lapsi kasvaa? Ei lapsi tyhmä ole. Kyllä siitä kiinni jää ja miten selittää miks iskä käyttää vaippoja?
hei olen itse kanssa iskä joka käyttää vaippoja oma kultani antaa mun käyttää vaippoja niin kun haluan mutta en silti ole varma mitä hän siita ajattelee :( olisi kiva jos laittaisit vaik mailia haluaisin saada nais näkökulmaa asiaan ja et mitä normaalit naiset asiasta ajattelee...
- homma toimii
mimmitysV kirjoitti:
Yksi kysymys tuli vielä mieleen. Varmasti on lapsia ainakin jollakin teistä vaipan käyttäjistä. Miten suhtauduitte vauvan vaipan vaihtoon? Se lähinnä pelottaa itseäni. Et ei mies vain kiihotu jos vaihtaa tulevalle vauvalle vaippaa (ei todellakaan lapsen vaan vaipan takia,pedofiiliks en sentään hauku)ja vaik ei niin käviskään niin varmasti ajatukset harhailevat siihen suuntaan. Mitä kun lapsi kasvaa? Ei lapsi tyhmä ole. Kyllä siitä kiinni jää ja miten selittää miks iskä käyttää vaippoja?
Se että aikuinen mies vaikka iskäkin joka elää aivan tavallista perhe-elämää on vaippafetisisti, ei ole mitään merkitystä sen kanssa että perheessä on vaippaikäinen vauva.
Elämä sujuu arkirutiinien kohdalla aivan kuin muillakin.
Vaippafetisismi ei ole missään tekemisissä pedofilian kanssa. Olen itse vaihtanut lukuisat vaipat vauvoille ja monasti on itsellä ollut paksu märkä vaippa muovihosuissa.
En ole tuntenut mitään kiihotusta sillä tuo lapsi ei hyvin todennäköisesti pidä vaippaansa siksi että se saisi siitä jotain kiksejä.
Hänen kiksi egonsa on vielä täysin kehittymätön.
Eikä sitäpaitsi vaippafetisismi ole vauvafetisismiä - välttämättä vaikkakin joillakin on sellaisiakin haluja että he olisi hoidettavia vauvoja.
Olen tässä vuosien aikana tutustunut muutamaankin aikuiseen työssäkäyvään suomalaismieheen ja koskaan ei ole tullut ilmi että heillä alkaisi erektio kun he vaihtaa olmalle lapselleen vaippaa.
Toki vain hyvin harvoin olen tavannut sellaisia aikuisia vaippamiehiä jotka yleensäkään olis koskaan perhettä perustaneet.
On tämä sen verran erikoinen mieltymys että monasti sen kanssa ollaan yksin. - Xyz_
homma toimii kirjoitti:
Se että aikuinen mies vaikka iskäkin joka elää aivan tavallista perhe-elämää on vaippafetisisti, ei ole mitään merkitystä sen kanssa että perheessä on vaippaikäinen vauva.
Elämä sujuu arkirutiinien kohdalla aivan kuin muillakin.
Vaippafetisismi ei ole missään tekemisissä pedofilian kanssa. Olen itse vaihtanut lukuisat vaipat vauvoille ja monasti on itsellä ollut paksu märkä vaippa muovihosuissa.
En ole tuntenut mitään kiihotusta sillä tuo lapsi ei hyvin todennäköisesti pidä vaippaansa siksi että se saisi siitä jotain kiksejä.
Hänen kiksi egonsa on vielä täysin kehittymätön.
Eikä sitäpaitsi vaippafetisismi ole vauvafetisismiä - välttämättä vaikkakin joillakin on sellaisiakin haluja että he olisi hoidettavia vauvoja.
Olen tässä vuosien aikana tutustunut muutamaankin aikuiseen työssäkäyvään suomalaismieheen ja koskaan ei ole tullut ilmi että heillä alkaisi erektio kun he vaihtaa olmalle lapselleen vaippaa.
Toki vain hyvin harvoin olen tavannut sellaisia aikuisia vaippamiehiä jotka yleensäkään olis koskaan perhettä perustaneet.
On tämä sen verran erikoinen mieltymys että monasti sen kanssa ollaan yksin.Olen samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja siitä, että oma vaippailuharrastus (DL) tai ns aikuisvauvailu (AB)ja lasten vaippojen vaihtaminen ovat kaksi aivan eri asiaa. Uskoisin, että näille vaippailijoille tuon rajan vetäminen on hyvin tärkeää. Vanhemmuuden tunnustaminen ja lapsen suojeleminen näiltä aikuisten leikeiltä ovat monille kunnia-asia. Tällaista keskustelua olen huomannut käytävän joillakin asiaan liittyvillä (kansainvälisilläkin) foorumeilla. On hyvin valitettavaa, että monet valtavirran henkilöt eivät ymmärrä tätä eroa vaan vetävät vaippailun ja pedofilian välille yhtäläisyysmerkit.
- Jannan kaveri
Mullle riittää taas kun laittaa Rukan keltaset kuravaatteet päälle ja menee ulos suojasäähän rupemään loskaa ja kuraan ! Olis kivaa esim.päästä ruuhkabussin kuraselle laittialle konttaamaan ihmisten jaloissa ja pyörimään ja tulla kurasten kenkien tallottavaksi :-) Niin että kuravaatteet sais kunnolla kyytiä ja tulis nöyrrytetyksi..........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048