Sääli on sairautta!

Olen heikko...

Usein olen joutunut tuolla tien päällä kouluttamaan näitä arjen sankareita, apuvälineinä on käytetty niin valoarsenaalia kuin äänimerkinantolaitetta, nuolaisten ohituksia, perään kiinni ajamisia kuin äärimmäisessä hädässä jopa keskisormea. Välillä on koitettu numeropalvelun avulla soittaakin rekisterinumeron perusteella mutta aina ei sekään ole onnistunut, kun auton rekisteriin merkitty haltija onkin ollut ihan eri pulella Suomea.

No yleensä sitten ohi ajaessa kun olen autoihin vilkaissut että minkäsnäköinen tyyppi se taas aiheutti vaaratilanteen, niin siellä on näkynyt vittuuntuneen oloinen "minä minä-tyyppi" kiukusta punaisena. Vaan joskus siellä on näkynyt kaunis nuori nainen selvästi häpeissään ja silloin minulle on usein herännyt sääli tuota rassukkaa kohtaan ja olisin peruuttanut koko oppitunnin jos se jälkeenpäin olisi ollut mahdollista. Onko teille käynyt näin? Pelkään että joku kerta vielä rakastun johonkin noista...

8

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tätä ei voi muulla jatkaa kuin että piha alueen päälle ajamiset Areena, 112 autoilla,kai se oma työttömien kerkesi tuon 1 vuodesta amattikorkeassa oppia,kirjeestä päätellen,sitten muu emme soita sellaiselle jolla on nilkka murtuma.

• Anonyymi

Ja taas on korkki auennut jo iltapäivällä.

• Anonyymi

Ai sinä oot sellainen "kouluttaja" ja oikein julkisesti kehtaat vielä tunnustaa?

• Anonyymi

Joskus näkee näitä kehareita, jotka kuvittelevat olevan jotakin "opettajia" ja "opettavansa" asioita muille siellä liikenteen seassa.

• Anonyymi

Kuten roikkuvat edessä ajavan puskurissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuten roikkuvat edessä ajavan puskurissa.

Pari kertaa käynyt se, että joku yrittää estää kaistanvaihdon joko roikkumalla puskurissa tai vetämällä väliä kiinni heti kun vilkun näkee. Ja kun se ei yleisesti ottaen toimi (joko ehdin väliin tai sitten menen vähän edemmältä), nuo kiukustuvat. Viimeksikin kolmoskehällä joku päätti ajaa 80 km/h alueella alle 10 metriä edellämenevän puskurista. Kun sitten vaihdoin siihen väliin, alkoi hirveä valo- ja tööttishow...

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Pari kertaa käynyt se, että joku yrittää estää kaistanvaihdon joko roikkumalla puskurissa tai vetämällä väliä kiinni heti kun vilkun näkee. Ja kun se ei yleisesti ottaen toimi (joko ehdin väliin tai sitten menen vähän edemmältä), nuo kiukustuvat. Viimeksikin kolmoskehällä joku päätti ajaa 80 km/h alueella alle 10 metriä edellämenevän puskurista. Kun sitten vaihdoin siihen väliin, alkoi hirveä valo- ja tööttishow...

Miksi siihen väliin piti ängetä?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi siihen väliin piti ängetä?

Piti päästä seuraavasta liittymästä pois ja tuo oli hyvä väli. Toki vähän ahdas, mutta ehkä se opettaa takanatulijaa pitämään paremmin väliä, kun kaistanvaihdot alkavat tulla parin metrin päähän eteen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4557
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      72
      3567
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      127
      2891
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2595
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2504
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2095
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2037
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      225
      1800
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1687
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1648
    Aihe