Mulle määrättiin tänään kohonneen verenpaineen hoitoon Kinzal Mono -lääke, yksi tabletti päivässä. Tiedän että nämä asiat on yksilöllisiä - se mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle jne. - mutta onko täällä ketään kyseistä lääkettä käyttänyttä, joka voisi kertoa kokemuksia? Onko ollut häiritseviä sivuvaikutuksia? Ymmärtääkseni ko. lääke on varsin hyvin siedetty, ainakin sen perusteella mitä lääkäri sanoi ja mitä olen netistä lueskellut.
Kinzal mono
5
1606
Vastaukset
- grrkkk
Tosi hyvä lääke. Ei juurikaan sivuvaikutuksia. Hyvä teho ja lisäksi voi ehkäistä jopa aikuisiän diabeteksen puhkeamista.
- toisin kuin saman ryhmän
Atacandilla, Diovanilla, Cozaarilla ja Tevetenillä.
- alkup. kysyjä
Olen nyt käyttänyt ko. lääkettä parisen kuukautta, ja ainakin tähän saakka se on sopinut mulle mainiosti, toivottavasti sopii jatkossakin. Tehokas se tosiaan tuntuu olevan: mun alapaine, joka oli ennen lääkitystä jatkuvasti yli 90, on nykyisin 70-80 välillä. Mitään ikäviä sivuvaikutuksiakaan en ole havainnut, vointi on tosi hyvä.
- Ei muuten puutu
alkup. kysyjä kirjoitti:
Olen nyt käyttänyt ko. lääkettä parisen kuukautta, ja ainakin tähän saakka se on sopinut mulle mainiosti, toivottavasti sopii jatkossakin. Tehokas se tosiaan tuntuu olevan: mun alapaine, joka oli ennen lääkitystä jatkuvasti yli 90, on nykyisin 70-80 välillä. Mitään ikäviä sivuvaikutuksiakaan en ole havainnut, vointi on tosi hyvä.
Vai että näyttö puuttuu. Tiesitkö että Kinzalilla on takanaan suurin koskaan sartaaneille tehdyistä tutkimuksista ja erittäin hyvällä menestyksellä.
- Anonyymi
Länsimaan äly vastaan stalinin periytyvä kehitysmammainen äly ei vaan riitä.
Vladimir Putin on sellainen :) TalousneroLOL...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2927217Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695074Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1423350- 1622449
Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1012370Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181910Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1801706Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311558- 821544
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391445