Mulle määrättiin tänään kohonneen verenpaineen hoitoon Kinzal Mono -lääke, yksi tabletti päivässä. Tiedän että nämä asiat on yksilöllisiä - se mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle jne. - mutta onko täällä ketään kyseistä lääkettä käyttänyttä, joka voisi kertoa kokemuksia? Onko ollut häiritseviä sivuvaikutuksia? Ymmärtääkseni ko. lääke on varsin hyvin siedetty, ainakin sen perusteella mitä lääkäri sanoi ja mitä olen netistä lueskellut.
Kinzal mono
5
1627
Vastaukset
- grrkkk
Tosi hyvä lääke. Ei juurikaan sivuvaikutuksia. Hyvä teho ja lisäksi voi ehkäistä jopa aikuisiän diabeteksen puhkeamista.
- toisin kuin saman ryhmän
Atacandilla, Diovanilla, Cozaarilla ja Tevetenillä.
- alkup. kysyjä
Olen nyt käyttänyt ko. lääkettä parisen kuukautta, ja ainakin tähän saakka se on sopinut mulle mainiosti, toivottavasti sopii jatkossakin. Tehokas se tosiaan tuntuu olevan: mun alapaine, joka oli ennen lääkitystä jatkuvasti yli 90, on nykyisin 70-80 välillä. Mitään ikäviä sivuvaikutuksiakaan en ole havainnut, vointi on tosi hyvä.
- Ei muuten puutu
alkup. kysyjä kirjoitti:
Olen nyt käyttänyt ko. lääkettä parisen kuukautta, ja ainakin tähän saakka se on sopinut mulle mainiosti, toivottavasti sopii jatkossakin. Tehokas se tosiaan tuntuu olevan: mun alapaine, joka oli ennen lääkitystä jatkuvasti yli 90, on nykyisin 70-80 välillä. Mitään ikäviä sivuvaikutuksiakaan en ole havainnut, vointi on tosi hyvä.
Vai että näyttö puuttuu. Tiesitkö että Kinzalilla on takanaan suurin koskaan sartaaneille tehdyistä tutkimuksista ja erittäin hyvällä menestyksellä.
- Anonyymi
Länsimaan äly vastaan stalinin periytyvä kehitysmammainen äly ei vaan riitä.
Vladimir Putin on sellainen :) TalousneroLOL...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja2135405NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1325014Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku164800Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1212037- 4031781
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a861650Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova141582Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann131461- 891275
Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3791270