Kerrotaanpa nyt lisää näitä uskislegendoja. Tämän kertoi opiskeluaikoinani uskiskämppikseni:
Kerran oli kolme uskovaista nuorta mennyt heavymetal-konserttiin jossa esiintyi saatanallinen heavymetalbändi. Tarina ei kerro miksi he olivat sinne menneet.
He kauhistelivat kauheaa saatananpalvojaheavybändiä ja alkoivat yleisön joukossa rukoilla bändin esiintymistä vastaan.
Esiintyjän saapuminen lavalle viipyi. Kohta tuli joku roudari lavalle ja ilmoitti, että solisti ei uskalla tulla lavalle, koska yleisön joukossa on kolme nuorta jotka rukoilevat.
Hallelujaa!
Tarina ei kerro mikä bändi ja milloin oli kyseessä. Dokumenttilähteistä voisi tarkistaa peruttiinko esiintyminen tuolloin.
Saatanallinen heavybändi -tarina
5
781
Vastaukset
- Amen!
Sen on oltava totta, koska uskovat eivät valehtele.
- ja vuoden
Bändi oli AC/DC ja vuosi 1986 Helsingin jäähalli.
Angus Young Gitar, Simon Wright Drums, Malcolm Young Gitar, Brian Johnson Vocal, Clif Williams Bass.
Bändi ei ollut saatanallinen ja rukoilijoita oli viisi. He menivät konserttiin siksi, koska eivät pitäneet rock´n rollista ja halusivat näin rukoilemalla estää konsertin toteutumisen.
Rukoilijat poistuivat ja konsertti alkoi välittömästi rukoilijoiden poistuttua.
Olin silloin uskossa ja olen edelleenkin.
En ole koskaan pitänyt rock musaa paholaisen musana.
Päätän raporttini tähän.
AC/DC-fan vuodesta -81 - no religion
tuttava aivan vakavissaan uskoo Lordin edustavan Saatanaa. Hänen mukaansa Saatana ujuttautuu ihmisten elämään salkavalasti euroviisujen kautta.
Siihen ei järkipuheet auta. Onneksi voin nauraa hänen hupijuttujaan itsekseni. Miten ihmiset voi olla noin tyhmiä, sitä tulee mietittyä.
Juttu jatkui niin, että Halonenkin oli jo Saatanan vallassa kun ojensi yhtyeelle jonkin palkinnon kauppatorilla.- rerha
... itse Saakeli. Kyllähän sitä pirunkin pitää joskus tunnustuksia antaa suojateilleen, ettei heistä tulisi kristittyjä. Liittyi kirkkoon, että voisi ohjata suurimman osan kristityistä helvettihin.
- ET:stä kunnon ateistipresid...
rerha kirjoitti:
... itse Saakeli. Kyllähän sitä pirunkin pitää joskus tunnustuksia antaa suojateilleen, ettei heistä tulisi kristittyjä. Liittyi kirkkoon, että voisi ohjata suurimman osan kristityistä helvettihin.
Halonen ei ole liittynyt takaisin kirkkoon. Tuomari vihki heidät siviiliavioliittoon.
Sanoi häntä loukkaavan, että häntä epäillään ja väitetään ateistiksi, mitä hän ei suinkaan ole.
Eiköhän väittänyt itseään kristityksikin, mikä poliitikon on tietenkin pakko tehdä.
On kuulunut kristilliseen Setlementtiyhdistykseen lähellä työläishyväntekeväisyyttä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706694
- 594522
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283238- 613027
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271596- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401533- 341389
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471340