Minä olen yksi Jeesuksen ystävistä, ja olen saanut kokea uudesti syntymisen jälkeen.
Jeesus on minua puhdistanut vuosia omaan tehtävääni.
Minä olen joutunut tulessa poltettavaksi, ja saanut anteeksi, ja parntunut pitkävihaisuudesta, katkeruudesta, kateudesta, piikittelystä, vihasta, kaunaisuudesta.
Jeesus on vapauttanut minut, tehnyt minusta pitkämielisen, lempeän Jumalaa yli kaiken rakastavan ja teen lähimäisteni hyväksi työtä.
Minulla on Profetan armolahja, ja lukuisia muita lahjoja jotka, Herra on minulle antanut.
Jeesus on tärkeitä mitä minulla on, Pyhän Hengen kanssa raamatun sanan kautta, kasvan koko ajan hengen kasvua.
Täydellinen en ole, mutta Jeesus on minun mallini.
Pyhä Henki on oppaani ja raamatun sana lukemiseni, hauska tutustua teihin lähemmin
yhteistyössä, Jeesuksen ruumiin rakentajien kanssa.
Jeesus elää !!!!
2
194
Vastaukset
- todistus***
Juuri noin Jeesus toimii viimesen ajan valittujen kanssa. Hän todella puhdistaa ja parantaa ja saa meidät kullaksi ja me tulemme kelvolliseksi, kuten suuret uskon sankarit, Aabraham, Iisak, Nooa ja muut rakkaat veljemme ja sisaremme, tekemään Jumalan tekoja.
Usko Jeesukseen muttaa meidät uudeksi ja me saamme VOIMAN tulla Jumalan lapseksi ja VOIMAN pitää Hänen käskynsä.
Niin suuri on armo, että se antaa meille kaiken.
1. Joh. 2:3
Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme, että pidämme hänen käskynsä.
1. Joh. 3:22
ja mitä ikinä anomme, sen me häneltä saamme, koska pidämme hänen käskynsä ja teemme sitä, mikä on hänelle otollista.
1. Joh. 3:23
Ja tämä on hänen käskynsä, että meidän tulee uskoa hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen nimeen ja rakastaa toinen toistamme, niinkuin hän on meille käskyn antanut.
1. Joh. 3:24
Ja joka pitää hänen käskynsä, se pysyy Jumalassa ja Jumala hänessä. Ja siitä me tiedämme hänen meissä pysyvän, siitä Hengestä, jonka hän on meille antanut.
1. Joh. 5:3
Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat; ja hän tulee pian takaisin, halleluja!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564131
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹291284Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000