Moniko "anarkisti" tunnistaa itsensä tästä Kollaa Kestää laulun lyriikasta?:P
------------------------------------------------
"Mä oon kaupunkisissi mutta kuka mua uskoo?
Mä oon kaupunkisissi mut ei mua usko kukaan
Mä vaan tahdon tän maailman hajoittaa
mä vaan tahdon paremman rakentaa
Siis varo herra liikemies
sun pankkis räjähtää
Mä en pelkää ketään
enkä välitä
Mä oon kova jätkä mutta kuka mua uskoo?
Mä oon kova jätkä mutta kaikki mua pilkkaa
Mä vaan tahdon että mutkin huomataan
mä vaan tahdon että muakin kuunnellaan
Siis varo herra Mustakaapu
sun taivaas putoaa
Mä en tarvii ketään
enkä ruikuta
Mä oon intellektuelli mutta kuka mua uskoo?
mä oon kulturelli mutta kukaan ei huomaa
Mä vaan tahdon leikkiä ja tiedostaa
mä vaan tahdon seurata muotia
Siis varo rouva kaupunkimissi
sun poikas aikuistuu
Hän lähtee maailmalle
eikä palaa takaisin"
------------------------------------------------
Kaupunkisissi
6
1602
Vastaukset
- perkele!
Niin flegmaattista porukkaa nämä Suomi24:n anarkot, etteivät jaksa edes hattuuntua kun heidän aatteellista vakaumusta ja toimintaa kyseenalaistetaan!
Näkihän sen jo Smah Asem "mellakassakin", että Suomalaiset anarkistit ovat pelkkiä veteliä paskahousuja - paljon uhoa, vähän tuhoa!- Anonyymi
Up!
- Anonyymi
Ei mitään logiikkaa eikä muutakaan järkeä tuossa sanoituksessa.
- Anonyymi
Räyh
- Anonyymi
Mää kirjoitan seinään jotta tunteeni muistaisin?
- Anonyymi
Anarkistit ovat todellakin liian hyvän elintason tuote. Vässyköitä jotka eivät pysty edes elättämään itseään. Tappaisivat itsensä niin päästäisiin niiden säälittävästä ruikutuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992