julkisuudenkipeät

idols kokelaat

ei nää enää mitkään laulukilpailut ole, kaikki hakee julkisuutta ja sitä kautta idols voittoa.
tänään johanna saa sääliä raiskaus yrityksestä, ari saanut onnettomasta lapsuudesta, ruslan monestaki, annakin kehuskelee portugalilais ääntään ja kokemuksiaan siellä, mikko monen lapsen isä ja mitäs tuomioita sillä olikaan..

parempi kuin kenestäkään ei paljastettas mitään, mutta toki suosikin menneisyys kiinnostaa..

itse kannatan pätsiä, ei ole ainakaan sääliä saanut kuin siinä miten paljon täällä haukutaan..

8

735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taidat itse olla aika mustasukkainen näille julkkisnuorille, huh huh.

• Zigger

Omasta mielestäni kanssa on aika turhaa tuollainen lisäjulkisuuden hakeminen menneillä asioilla. Onhan onneton lapsuus, raiskausyritys yms. todella ikäviä asioita mutta niiden avulla lisäpisteiden kalastelu on lähinnä säälittävää. Idolsissahan kuitenkin tietääkseni haetaan parasta laulajaa eikä kurjinta elämäntarinaa. Tsemppiä kilpailijoille ja paras teistä voittakoon..

• Jurpo_

Luin iltalehdestä tästä ko. henkilön raiskausyrityskohusta.

Kiletämättä tuli paha olo tuollaisen pyrkyritarinan jälkeen.

Naurettavaa julkisuuden hakuisuutta useamman vuoden jälkeen. Mikä lienee edes totuus asiasta? Joku laitapuolen kulkija jossain pimeällä polulla mukamas huudellu ja lähes raiskannu.

No ensinäkään, laitapuolen kulkijat harvo in syyllistyvät raiskauksiin, ja jos kyse oli talvesta kun oli joutunut syvässä lumihangessakin juoksemaan, niin puiston penkillä istuvat puliukot ei ihan kaikkein vaaralisimmillaan sillon ole.

Varmasti on perää siinä että joku on tirvassu, niin että on verta tullu. Mutta miten aina onkin niin että kaikki julkkikseksi pyrkivät ovat joutuneet LÄHES raiskauksen uhriksi.

semmosia mulla mielessä!

• gfgfgfgfgfgfgfgfgfgfg

Pätsi on hyvä laulaja, mutta eiköhän hänet passiteta takaisin helluntalaisfestareille. Edellinen tylsä ja huono helluntailaisuudella ratsastaja söi Pätsin eväät.

Tämä viimeisin on kyllä ikävä tapaus. Kerää sääliääniä kaverin kuolemalla ja raiskauksilla... ei näin!

• vaan

keräilyerästä jatkoon!

• tykkää
        vaan kirjoitti:

keräilyerästä jatkoon!

...aina vain enemmän tällaisten juttujen jälkeen. Markus vetosi ainakin minuun biisiensä tulkinnoilla, ei millään säälin kerjuulla.

Pätsi finaaliin, että jaksan katsella nämä kisat loppuun.

• olenhan itoli

Minäkin melkein sain toissa kesänä. Muuten on ollutkin hiljaisempaa.

• Olen saanut

Jopa kaksi kertaa,,,sain pyytää ja olla saamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      90
      6495
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      457
      4587
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      122
      2530
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      137
      2339
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      0
      2111
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      28
      1106
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      1020
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      990
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      96
      912
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      65