ei nää enää mitkään laulukilpailut ole, kaikki hakee julkisuutta ja sitä kautta idols voittoa.
tänään johanna saa sääliä raiskaus yrityksestä, ari saanut onnettomasta lapsuudesta, ruslan monestaki, annakin kehuskelee portugalilais ääntään ja kokemuksiaan siellä, mikko monen lapsen isä ja mitäs tuomioita sillä olikaan..
parempi kuin kenestäkään ei paljastettas mitään, mutta toki suosikin menneisyys kiinnostaa..
itse kannatan pätsiä, ei ole ainakaan sääliä saanut kuin siinä miten paljon täällä haukutaan..
julkisuudenkipeät
8
712
Vastaukset
Taidat itse olla aika mustasukkainen näille julkkisnuorille, huh huh.
- Zigger
Omasta mielestäni kanssa on aika turhaa tuollainen lisäjulkisuuden hakeminen menneillä asioilla. Onhan onneton lapsuus, raiskausyritys yms. todella ikäviä asioita mutta niiden avulla lisäpisteiden kalastelu on lähinnä säälittävää. Idolsissahan kuitenkin tietääkseni haetaan parasta laulajaa eikä kurjinta elämäntarinaa. Tsemppiä kilpailijoille ja paras teistä voittakoon..
- Jurpo_
Luin iltalehdestä tästä ko. henkilön raiskausyrityskohusta.
Kiletämättä tuli paha olo tuollaisen pyrkyritarinan jälkeen.
Naurettavaa julkisuuden hakuisuutta useamman vuoden jälkeen. Mikä lienee edes totuus asiasta? Joku laitapuolen kulkija jossain pimeällä polulla mukamas huudellu ja lähes raiskannu.
No ensinäkään, laitapuolen kulkijat harvo in syyllistyvät raiskauksiin, ja jos kyse oli talvesta kun oli joutunut syvässä lumihangessakin juoksemaan, niin puiston penkillä istuvat puliukot ei ihan kaikkein vaaralisimmillaan sillon ole.
Varmasti on perää siinä että joku on tirvassu, niin että on verta tullu. Mutta miten aina onkin niin että kaikki julkkikseksi pyrkivät ovat joutuneet LÄHES raiskauksen uhriksi.
semmosia mulla mielessä! - gfgfgfgfgfgfgfgfgfgfg
Pätsi on hyvä laulaja, mutta eiköhän hänet passiteta takaisin helluntalaisfestareille. Edellinen tylsä ja huono helluntailaisuudella ratsastaja söi Pätsin eväät.
Tämä viimeisin on kyllä ikävä tapaus. Kerää sääliääniä kaverin kuolemalla ja raiskauksilla... ei näin!- vaan
keräilyerästä jatkoon!
- tykkää
vaan kirjoitti:
keräilyerästä jatkoon!
...aina vain enemmän tällaisten juttujen jälkeen. Markus vetosi ainakin minuun biisiensä tulkinnoilla, ei millään säälin kerjuulla.
Pätsi finaaliin, että jaksan katsella nämä kisat loppuun.
- olenhan itoli
Minäkin melkein sain toissa kesänä. Muuten on ollutkin hiljaisempaa.
- Olen saanut
Jopa kaksi kertaa,,,sain pyytää ja olla saamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926396Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681143Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962