kun nuppineula putos matolle.......niin hiljasta täällä on mielestäni.Siispä aion ärsyttää teidän harmaita soluja saadakseni jonkunlaisen keskustelun alkuun!
kuulin........
20
483
Vastaukset
älä tiputtele niitä nuppineuloja......kävi iha korviin....dii diiii....
noooh jos viettävät siestaa tai jotai......=;))))- mikhaildenisov
kukass sen tavan on Suomeen tuonu?
mikhaildenisov kirjoitti:
kukass sen tavan on Suomeen tuonu?
no jos mää sen nyt toisin...diii diiiii...
eli siestaa vietetään täst lähin klo 14.00-15.00...- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
no jos mää sen nyt toisin...diii diiiii...
eli siestaa vietetään täst lähin klo 14.00-15.00...on klo 13-16 .Kaikki sitä lyhempiä on vai ruokalepoja!
on klo 13-16 .Kaikki sitä lyhempiä on vai ruokalepoja!
niinkö se menee....pitäisköhä itekki alkaa siestaa viettääs....=:))))ei perkee en mää jaksa hiljaa olla......
- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
niinkö se menee....pitäisköhä itekki alkaa siestaa viettääs....=:))))ei perkee en mää jaksa hiljaa olla......
ens kertaa Kyproksella -83.Mentiin ku tyhmät turistit kaupunkiin ½1 aikaan.Kello 1 meni liikkeitten ovet ja ikkunat kiinni,vain yks olutbaari oli auki mutta sekin riitti!
ens kertaa Kyproksella -83.Mentiin ku tyhmät turistit kaupunkiin ½1 aikaan.Kello 1 meni liikkeitten ovet ja ikkunat kiinni,vain yks olutbaari oli auki mutta sekin riitti!
se yksi olutbaari....
ei ainakaan jano päässy yllättää....=;0))))- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
se yksi olutbaari....
ei ainakaan jano päässy yllättää....=;0))))tarpeen,lämpöä oli n. 35 ja tottumaton semmoseen oli koko porukka!
tarpeen,lämpöä oli n. 35 ja tottumaton semmoseen oli koko porukka!
sielä oli niin kuuma jotta meitsi nukku sen viikon....=:0))) noh tulihan kuitattua univelat......
- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
sielä oli niin kuuma jotta meitsi nukku sen viikon....=:0))) noh tulihan kuitattua univelat......
reissusta vielä..mulla oli 3 blondia mukana....
arvaa minkä elämän he synnyttivät paikallisissa! mikhaildenisov kirjoitti:
reissusta vielä..mulla oli 3 blondia mukana....
arvaa minkä elämän he synnyttivät paikallisissa!kuvitella että paikallisiin tullu säpinää....=;0)))))
- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
kuvitella että paikallisiin tullu säpinää....=;0)))))
puoliks autonsa ulkopuolella ...ottaakseni vain yks esimerkki......ja osaat jo laskea mitä tapahtu baareissa ja ravintoloissa!
- välähti mieleen
on klo 13-16 .Kaikki sitä lyhempiä on vai ruokalepoja!
sellainen ajatus, että sinä olisit tuo nykyinen Mike?
- hOHOHHOHOH
välähti mieleen kirjoitti:
HAHA HAHA HHAAAH
- Tietäjä.
välähti mieleen kirjoitti:
eipä ole kuitenkaan
Minä en kuulisi, mikäli nuppineula putoaisi matolleni, tosin minulla rahkamatot, tai....
Syynä se että, kuuloni taitaa häröillä edelleen, taida vieläkään olla kunnossa viimeisen lääkärireissun jäljiltä!
Heips vaan, puhutaanko vähän kovempaa, että kuulen.... *TÄH...mitä sää sanoit*? :)- mikhaildenisov
ku kissoilla.Heille kaikki äänet kuuluu 4 kertaa kovempina ku ihmiselle!
- jaksaa jännittää
sivujen aukeamista.Parempaakin tekemistä.Ainakin minulla.
- mikhaildenisov
tilapäinen ruuhka,pankit ja yritykset "syyllisiä"!
- mikhaildenisov
teknillisien vaikeuksien vuoks vähä lyhyelle mutta tänään uudet asiat uusilla palstoilla!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662159
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142132- 1091612
- 1261533
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4711329- 841110
- 54951
- 49901
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234824Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa358821