Kuinka on mahdollista että aina ja toistuvasti terveyskeskuksen päivystyksessä joutuvat veronmaksajat jonottamaan 4-5 tuntia ?????!!!!!!
Omalle lääkärille ei aamullakaan löydy akuuttiaikoja ja ajanvarauksella saa vastaanottoajan noin 3-4 viikon päästä!
Odotan kunnan päättäjien selontekoa! Voisiko kunnanhallituksen pj vastata!
Koska saatte tilanteen edes jollainlailla hallintaan?
kirkkonummen terveyskeskuspäivystys
8
2847
Vastaukset
- että ei koskaan
rahat loppu kun sairaanhoitajilla on niin SUURET palkat että kunnanjohtajalle piti ostaa Volvo V70 Mersun tilalle. Kyllä surettaa kun kunnanjohtaja JOUTUU ajamaan Volvolla, hän varmaan eroaa kohta.
- MKda
Juu, kokemusta on "arvauskeskuksesta"... Tossa yks sunnutai heräsin hirveään päänsärkyyn ja kotona oli särkylääkkeet loppu. Tuntui migreeniltä joten menin taksilla terveyskeskukseen. Siellä pyysin vuodepaikaa kun oli niin heikko olo, joka yllättäen järjestyi heti. Minulle sanottiin että lääkärillä on kiireitä joten pari tuntia joudun odottamaan. Pyysin lääkettä kun kipu oli niin kova, mutta minulle ei tarjottu kun kylmää käärettä otsalle "Ei voida antaa mitään lääkettä ennen kun lääkäri on tutkinut" hoitaja sanoi. Lopulta kipu paheni ja todennäköisesti menetin sen takia tajuni. Heräsin ja katsoin kelloa että siitä oli yli neljä tuntia kun saavuin terveyskeskukseen. Sitten lopulta lääkäri tutki ja antoi lääkkeet, jotka kuitenkin oksensin kun olo oli jo niin heikko, lopulta sain pistoksen. Lääkäri sanoi että minulle olisi pitänyt heti antaa lääkettä koska "kyllä kipu on aina hoidettava pois alta, ei potilaat saa kärsiä..." Hoitajat eivät vaikuttaneet olevan tästä tietoisia...
- arvauskeskuksessa
onhan Kirkkonummella Alfa lääkärikeskus ei sinne tarvii odotella.Toinen hyvä paikka on Dextra Munkkivuoressa, siellä saa kaiken jopa röntgen ja leikkauksia. Kirkkonummi on iso paikka kaikilla luulisi olevan auton käytössä niin sama se on minne ajaa. Et taida olla kovinkaan kipeä jos voit odottaa 3-4 viikkoa lääkäriä, minä siihen en pystyisi.
- Niin se on
Juu, monellakaan ei ole autoa käytössä ja Alfasta ei ole apua sillonkun sairastut niinettä se sattuu olemaan kiinni.Terkkarin lääkäreistä on muutamasta kokemusta ja kehua voin, samaa ei voi sanoa joistakin hoitajista.Vaan löytyypä sieltä yksi helmikin, hoitajista siis.Taannoin yksi hoitaja äyskäshti ettei heillä ole hoidettu ja eikä hoideta ryhmään x???? kuuluvia, mikä taas ei pitänyt paikkaansa.Ois pitänyt ottaa nimi ylös ja tehdä siitä eukosta ilmoitus.Muutenkin arveluttaa hoitaja, joka pyörii pubissa perseet olalla.Olkoot vaikka kuinka vapaa-ajallaan.
- auto vai niin
Niin se on kirjoitti:
Juu, monellakaan ei ole autoa käytössä ja Alfasta ei ole apua sillonkun sairastut niinettä se sattuu olemaan kiinni.Terkkarin lääkäreistä on muutamasta kokemusta ja kehua voin, samaa ei voi sanoa joistakin hoitajista.Vaan löytyypä sieltä yksi helmikin, hoitajista siis.Taannoin yksi hoitaja äyskäshti ettei heillä ole hoidettu ja eikä hoideta ryhmään x???? kuuluvia, mikä taas ei pitänyt paikkaansa.Ois pitänyt ottaa nimi ylös ja tehdä siitä eukosta ilmoitus.Muutenkin arveluttaa hoitaja, joka pyörii pubissa perseet olalla.Olkoot vaikka kuinka vapaa-ajallaan.
mutta kun kirjottiin että odotuslista on viikkoja kyllä sillä aikana Alfa on auki.
- veronmaksaja
aina sairaalle lapselle ajan terkkarista samaksi päiväksi, kunhan olen soittanut heti aamukahdeksan maissa. päivystyksessä oltiin kerran viikonloppuna ja siinäkin selvittiin korvatulehduspotilaan kanssa puolen tunnin odotuksella. itse olen tyytyväinen kyllä ainakin lasten saamaan palveluun. toki pitää tunnustaa, että itselleni varaan ajat alfasta - ei ole ollut mitään erityisen akuuttia (mitä lasten kanssa usein on).
- toisinpäinkin........
Minä en rupea lasten kanssa odottelemaan edes puolta tuntia terkkarissa, aina olen heidät vienyt Alfaan tai Espooseen yksityiselle.Itse joudan jonottamaan terkkarissa, jos pakko.Alfaa tulee itsekkin käytetyä, tosin eipä ole lääkärin tarvista ollut aikakausiin(vuosiin)
Joskus olen lapsen kanssa useamman tunnin jonottanut terkkarissa ja se kyllä riitti.Onneksi on varaa käyttää yksityisiä palveluita, kaikilla ei taas siihen ole varaa ja heidän vuokseen toivoisi tervpalveluiden sujuvan.
- ei pysy asukaskasvun perässä
Kurja totuus on se, että Kirkkonummen asukaskasvu ei ole hallittua. Julkiset palvelut eivät pysy laadukkaina asukaskasvun mukana. Ja kun menee metsään jo nyt, niin en tiedä onko tilanne enää pelastettavissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663