haluavat syödä loputkin vähät valaat!
japani boikottiin!
9
726
Vastaukset
- Kommunisti-muslimi
Syövät nautoja, broilereita ja lampaita!
- Bloworewo
IHMISET YMPÄRI MAAPALLOA SYÖVÄT LIHAA!!!
NYTKIN KUN ISTUT TIETOKONEEN ÄÄRELLÄ KULUTAT ENEMMÄN KUIN KUVITTELETKAAN LUONNON RESURSSEJA!!!
ITSE OLEN KASVISSYÖJÄ, JA YLPEÄ SIITÄ!!! - pahalainen
Bloworewo kirjoitti:
IHMISET YMPÄRI MAAPALLOA SYÖVÄT LIHAA!!!
NYTKIN KUN ISTUT TIETOKONEEN ÄÄRELLÄ KULUTAT ENEMMÄN KUIN KUVITTELETKAAN LUONNON RESURSSEJA!!!
ITSE OLEN KASVISSYÖJÄ, JA YLPEÄ SIITÄ!!!Syöt itse eläin raasuilta rehut.
- jepsjoo
pahalainen kirjoitti:
Syöt itse eläin raasuilta rehut.
Lihaa syön ihan hyvällä omallatunnolla niin kauan kun sitä riittää, ei tuota mitään omantunnontuskia. Liha ku liha, ei paljoa tiettyjen eläinten harveneva kanta liikuta, sitten vaan uutta lajia tilalle jos loppuu
- Bloworewo
jepsjoo kirjoitti:
Lihaa syön ihan hyvällä omallatunnolla niin kauan kun sitä riittää, ei tuota mitään omantunnontuskia. Liha ku liha, ei paljoa tiettyjen eläinten harveneva kanta liikuta, sitten vaan uutta lajia tilalle jos loppuu
ET SINÄ VOI TULLA TÄNNE VÄITTÄMÄÄN ETTÄ SYÖT NIIN PALJON LIHAA KUIN HALUAT JA ETTÄ HARVENEVA ELÄINKANTA SIITÄ JOHTUEN EI LIIKUTA SINUA OLLENKAAN!!!
KUNNIOTA VÄHÄN LUONTOAKIN!!! - URHEILU_TIETÄJÄ
Bloworewo kirjoitti:
ET SINÄ VOI TULLA TÄNNE VÄITTÄMÄÄN ETTÄ SYÖT NIIN PALJON LIHAA KUIN HALUAT JA ETTÄ HARVENEVA ELÄINKANTA SIITÄ JOHTUEN EI LIIKUTA SINUA OLLENKAAN!!!
KUNNIOTA VÄHÄN LUONTOAKIN!!!Tuollaiset tunteettomat pas*at anaitsevat vain yhden kohtalon!
Eläinkunta KUNNIAAN! - .ddr-
Bloworewo kirjoitti:
KUNNIOTA VÄHÄN LUONTOAKIN!!!Kunnioita kasvisten oikeutta elämään ja lopeta syöminen !
- ASDasdASD
Bloworewo kirjoitti:
KUNNIOTA VÄHÄN LUONTOAKIN!!!KYLLÄ VAAAN VOI !!!!!!!!
- Kommunisti-muslimi
Muslimit boikottiin sen takia, kun tappavat niin julmasti eläimiä.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1180799
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724138
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans703839Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa532361Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?492186Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361945- 491839
- 991636
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551603- 491599
- 571463