haluavat syödä loputkin vähät valaat!
Vastaukset 9
- Kommunisti-muslimi
Syövät nautoja, broilereita ja lampaita!
- Bloworewo
IHMISET YMPÄRI MAAPALLOA SYÖVÄT LIHAA!!!
NYTKIN KUN ISTUT TIETOKONEEN ÄÄRELLÄ KULUTAT ENEMMÄN KUIN KUVITTELETKAAN LUONNON RESURSSEJA!!!
ITSE OLEN KASVISSYÖJÄ, JA YLPEÄ SIITÄ!!! - pahalainen
Bloworewo kirjoitti:
IHMISET YMPÄRI MAAPALLOA SYÖVÄT LIHAA!!!
NYTKIN KUN ISTUT TIETOKONEEN ÄÄRELLÄ KULUTAT ENEMMÄN KUIN KUVITTELETKAAN LUONNON RESURSSEJA!!!
ITSE OLEN KASVISSYÖJÄ, JA YLPEÄ SIITÄ!!!Syöt itse eläin raasuilta rehut.
- jepsjoo
pahalainen kirjoitti:
Syöt itse eläin raasuilta rehut.
Lihaa syön ihan hyvällä omallatunnolla niin kauan kun sitä riittää, ei tuota mitään omantunnontuskia. Liha ku liha, ei paljoa tiettyjen eläinten harveneva kanta liikuta, sitten vaan uutta lajia tilalle jos loppuu
- Bloworewo
jepsjoo kirjoitti:
Lihaa syön ihan hyvällä omallatunnolla niin kauan kun sitä riittää, ei tuota mitään omantunnontuskia. Liha ku liha, ei paljoa tiettyjen eläinten harveneva kanta liikuta, sitten vaan uutta lajia tilalle jos loppuu
ET SINÄ VOI TULLA TÄNNE VÄITTÄMÄÄN ETTÄ SYÖT NIIN PALJON LIHAA KUIN HALUAT JA ETTÄ HARVENEVA ELÄINKANTA SIITÄ JOHTUEN EI LIIKUTA SINUA OLLENKAAN!!!
KUNNIOTA VÄHÄN LUONTOAKIN!!! - URHEILU_TIETÄJÄ
Bloworewo kirjoitti:
ET SINÄ VOI TULLA TÄNNE VÄITTÄMÄÄN ETTÄ SYÖT NIIN PALJON LIHAA KUIN HALUAT JA ETTÄ HARVENEVA ELÄINKANTA SIITÄ JOHTUEN EI LIIKUTA SINUA OLLENKAAN!!!
KUNNIOTA VÄHÄN LUONTOAKIN!!!Tuollaiset tunteettomat pas*at anaitsevat vain yhden kohtalon!
Eläinkunta KUNNIAAN! - .ddr-
Bloworewo kirjoitti:
KUNNIOTA VÄHÄN LUONTOAKIN!!!Kunnioita kasvisten oikeutta elämään ja lopeta syöminen !
- ASDasdASD
Bloworewo kirjoitti:
KUNNIOTA VÄHÄN LUONTOAKIN!!!KYLLÄ VAAAN VOI !!!!!!!!
- Kommunisti-muslimi
Muslimit boikottiin sen takia, kun tappavat niin julmasti eläimiä.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1180799
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072059
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491217Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1761108- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71793
- 100782
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.347693- 29676