haluavat syödä loputkin vähät valaat!
japani boikottiin!
9
720
Vastaukset
- Kommunisti-muslimi
Syövät nautoja, broilereita ja lampaita!
- Bloworewo
IHMISET YMPÄRI MAAPALLOA SYÖVÄT LIHAA!!!
NYTKIN KUN ISTUT TIETOKONEEN ÄÄRELLÄ KULUTAT ENEMMÄN KUIN KUVITTELETKAAN LUONNON RESURSSEJA!!!
ITSE OLEN KASVISSYÖJÄ, JA YLPEÄ SIITÄ!!! - pahalainen
Bloworewo kirjoitti:
IHMISET YMPÄRI MAAPALLOA SYÖVÄT LIHAA!!!
NYTKIN KUN ISTUT TIETOKONEEN ÄÄRELLÄ KULUTAT ENEMMÄN KUIN KUVITTELETKAAN LUONNON RESURSSEJA!!!
ITSE OLEN KASVISSYÖJÄ, JA YLPEÄ SIITÄ!!!Syöt itse eläin raasuilta rehut.
- jepsjoo
pahalainen kirjoitti:
Syöt itse eläin raasuilta rehut.
Lihaa syön ihan hyvällä omallatunnolla niin kauan kun sitä riittää, ei tuota mitään omantunnontuskia. Liha ku liha, ei paljoa tiettyjen eläinten harveneva kanta liikuta, sitten vaan uutta lajia tilalle jos loppuu
- Bloworewo
jepsjoo kirjoitti:
Lihaa syön ihan hyvällä omallatunnolla niin kauan kun sitä riittää, ei tuota mitään omantunnontuskia. Liha ku liha, ei paljoa tiettyjen eläinten harveneva kanta liikuta, sitten vaan uutta lajia tilalle jos loppuu
ET SINÄ VOI TULLA TÄNNE VÄITTÄMÄÄN ETTÄ SYÖT NIIN PALJON LIHAA KUIN HALUAT JA ETTÄ HARVENEVA ELÄINKANTA SIITÄ JOHTUEN EI LIIKUTA SINUA OLLENKAAN!!!
KUNNIOTA VÄHÄN LUONTOAKIN!!! - URHEILU_TIETÄJÄ
Bloworewo kirjoitti:
ET SINÄ VOI TULLA TÄNNE VÄITTÄMÄÄN ETTÄ SYÖT NIIN PALJON LIHAA KUIN HALUAT JA ETTÄ HARVENEVA ELÄINKANTA SIITÄ JOHTUEN EI LIIKUTA SINUA OLLENKAAN!!!
KUNNIOTA VÄHÄN LUONTOAKIN!!!Tuollaiset tunteettomat pas*at anaitsevat vain yhden kohtalon!
Eläinkunta KUNNIAAN! - .ddr-
Bloworewo kirjoitti:
KUNNIOTA VÄHÄN LUONTOAKIN!!!Kunnioita kasvisten oikeutta elämään ja lopeta syöminen !
- ASDasdASD
Bloworewo kirjoitti:
KUNNIOTA VÄHÄN LUONTOAKIN!!!KYLLÄ VAAAN VOI !!!!!!!!
- Kommunisti-muslimi
Muslimit boikottiin sen takia, kun tappavat niin julmasti eläimiä.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1180799
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815