Kun sunnuntailaki pakottaa omantunnonvapautta määräämällä epäraamatullisen päivän lepopäiväksi sapatin sijaan, tulee sapatti olemaan pelastuskysymys uskovien leirissä. Uskovat tulevat jakaantumaan kahteen leiriin, niihin jotka alistuvat pedonmerkille ja niihin jotka pitävät sapatin pyhänä!
Sapatti on pelastuskysymys
7
156
Vastaukset
- väärinkäsitys
Raamattu ei todella koskaan mainitse, että pelastus ansaitaan, säilytetään, tai vieläpä varmistetaan sapatin pitämisellä. Väittäminen, että sapatin pitäminen millään tavalla asettaa yhtäläisyysmerkit pelastuksen kanssa, on vastoin Pyhiä Kirjoituksia ja on puhdasta lakihenkisyyttä. Vielä pahempaa, vihjata, että uskovan täytyy pitää sapatti ollakseen arvollinen olemaan osana Jumalan valtakuntaa, ”olette siirtymässä toisenlaiseen evankeliumiin … Mitään toista evankeliumia ei kuitenkaan ole.” (katso kirje Galatalaisille 1:6-9 )
Kun sapatinpitäjät korostavat sapattikäskyä enemmän kuin toisia, ei huomata, että vieläpä Jumalan laissa se on neljäs, ei ensimmäinen ! Nuo, jotka kivenkovaan väittävät, että sapatin pitäminen on pelastuksen vaatimus eivät selvästi ymmärrä Jeesuksen ilmoitusta, että Hän tuli palvelemaan Israelin kadonneita lampaita – he kaikki olivat kadonneita sapatinpitäjiä (Matt.15:24). Eivätkä he liioin ymmärrä, että ne olivat Kristuksettomia, armottomia, rakkaudettomia sapatinpitäjiä jotka ehdottomasti halusivat tappaa meidän Pelastajamme.- perusteita
Kukaan ei ole väittänyt että sapatti pelastaa. Ainoastaan että se on pelastuskysymys. Siinä on aika iso ero. Pelastuksen perusteet:
http://www.adventtikirkko.fi/opetus/pelkoke.htm
Pelastusta ei ansaita. Se on lahja.
Pelastuksen hylkääminen kadottaa. Sunnuntain puolustajat eivät voi pelastua silloin kun se pedonmerkkinä. Se on selvä tosiasia. Ei ne pelastui jotka eivät usko Jeesukseen ja pidä hänen käskyjänsä. He hukkuvat syntiensä mukana. Ei Jumala pelasta yhtäkään lakinsa rikkojaa.
Koska kukaan ei voi pelastua ilman Jeesusta, miksi sitten vastustatte hänen pelastustaan ja lapoa sapatissa? - perusteita-
Kukaan ei ole väittänyt että sapatti pelastaa. Ainoastaan että se on pelastuskysymys. Siinä on aika iso ero. Pelastuksen perusteet:
http://www.adventtikirkko.fi/opetus/pelkoke.htm
Pelastusta ei ansaita. Se on lahja.
Pelastuksen hylkääminen kadottaa. Sunnuntain puolustajat eivät voi pelastua silloin kun se pedonmerkkinä. Se on selvä tosiasia. Ei ne pelastui jotka eivät usko Jeesukseen ja pidä hänen käskyjänsä. He hukkuvat syntiensä mukana. Ei Jumala pelasta yhtäkään lakinsa rikkojaa.
Koska kukaan ei voi pelastua ilman Jeesusta, miksi sitten vastustatte hänen pelastustaan ja lepoa sapatissa? - sinä tämän
perusteita- kirjoitti:
Kukaan ei ole väittänyt että sapatti pelastaa. Ainoastaan että se on pelastuskysymys. Siinä on aika iso ero. Pelastuksen perusteet:
http://www.adventtikirkko.fi/opetus/pelkoke.htm
Pelastusta ei ansaita. Se on lahja.
Pelastuksen hylkääminen kadottaa. Sunnuntain puolustajat eivät voi pelastua silloin kun se pedonmerkkinä. Se on selvä tosiasia. Ei ne pelastui jotka eivät usko Jeesukseen ja pidä hänen käskyjänsä. He hukkuvat syntiensä mukana. Ei Jumala pelasta yhtäkään lakinsa rikkojaa.
Koska kukaan ei voi pelastua ilman Jeesusta, miksi sitten vastustatte hänen pelastustaan ja lepoa sapatissa?Tiit. 2:11-12 "Sillä Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille ja kasvattaa meitä, että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot, eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä maailmanajassa."
Laki ja armo eivät yhtä aikaa kasvata. Lain kasvatustehtävä päättyy siihen, missä armon kasvatustehtävä alkaa ja se on uskoontulon hetki. Paavali kiroaa ne, jotka yrittävät muuttaa tämän asian toiseksi: "Kirottu olkoon se julistaja, joka koettaa lailla ja lakihenkisesti kristittyjä kasvattaa vanhurskauteen." Tämä on aika kova sana. Se on Jumalan Sanaa ja Pyhän Hengen käyttämää kieltä. Siinä on vastuu saarnamiehille. On järkyttävää, että on julistajia, jotka koettavat pyhittää kristittyjä ja seurakuntaa lakisaarnoillansa. He joutuvat vastuuseen noiden sanojen edessä. Jumalan armossa on ainoa voima, joka vapauttaa, julistaa anteeksiantamuksen, vapauttaa rakkauteen ja hyviin tekoihin meidät.
Sapattisatuilija vauhdissa:
"Sapatti on pelastuskysymys lopunaika Kun sunnuntailaki pakottaa omantunnonvapautta määräämällä epäraamatullisen päivän lepopäiväksi sapatin sijaan, tulee sapatti olemaan pelastuskysymys uskovien leirissä. Uskovat tulevat jakaantumaan kahteen leiriin, niihin jotka alistuvat pedonmerkille ja niihin jotka pitävät sapatin pyhänä!"- kahteen leiriin
Siitä asti kun sunnuntai määrättiin sapatin tilalle pyhäpäiväksi.
Pedon muuttama lepopäivä on ollut pedon merkkinä siitä asti kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli alusta asti.
Tuomioiden julistaminen on eri asia, kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.
- Sapatoi..
sapatti on sapatti, tämä poika papatti, ehkä se uskovankin tapatti; se pakko sapatti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437