Salkkarit 1999-2007

tanu

Minä vuonna salkkarit on ollu mielestänne paras?Musta on 1999 tai 2003-2004 ja 2006-2007.ne on parhaimpia

25

1923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Sit kun Miia kuoli ja Saku lähti, Salkkareiden taso laski.. Joo, mut silti on pakko kattoo joka päivä Salkkarit, vaikka ne nykyisin vaan toistaa itseään..

      • ....

        Musta vuodet 2001-2002 olivat minun mielestä salkkareiden kulta-aikaa. En tiedä miksi. Tosin kaikki hyvät henkilöt lähtivät tuolloin, Miia, Saku, Aki, Markus.. Kyllä sarjaa vieläkin katsoo, mutta tunnelma on ihan erinlainen.


    • herramelperi

      Sarja oli parhaimmillaan muutama vuosi sitten kun naiset saattoivat hiukan vilautella paljaita paikkojaan. Yhteen aikaan oli tämän tästä Katri rintsikoilla, Miia pikkuhousuillaan ja Elinan napa vilahti ainakin joka toisessa jaksossa. Silloin jaksoi sarjaa seurata oikein varta vasten.

      • kokonana

        Sarja meni ihan piloille kun loputkin Salinit lähtivät mutta viime syksynä laatu parani aika paljon


      • katsova

        Joo eiköhän sitä paljasta pintaa näe jo muutenkin????kesä tulossa mene uimarannalle katsoon jos et muuten näe!!!näin talvella voit mennä uimahalliin katselemaan paljastapintaa!!!!!tuleehan sitä kyllä elokuvia joka päivä missä paljastapintaa näkyy vaikka rikkaat rakkaat"eli kauniit ja rohkeat!!!myös kotonakin varmaan vois nähdä PALJASTA PINTAA EIKÖ VAAN???????


      • Salla_
        katsova kirjoitti:

        Joo eiköhän sitä paljasta pintaa näe jo muutenkin????kesä tulossa mene uimarannalle katsoon jos et muuten näe!!!näin talvella voit mennä uimahalliin katselemaan paljastapintaa!!!!!tuleehan sitä kyllä elokuvia joka päivä missä paljastapintaa näkyy vaikka rikkaat rakkaat"eli kauniit ja rohkeat!!!myös kotonakin varmaan vois nähdä PALJASTA PINTAA EIKÖ VAAN???????

        Koska tuona aikana siellä oli paljon hyviä tyyppejä. :D


      • herramelperi
        katsova kirjoitti:

        Joo eiköhän sitä paljasta pintaa näe jo muutenkin????kesä tulossa mene uimarannalle katsoon jos et muuten näe!!!näin talvella voit mennä uimahalliin katselemaan paljastapintaa!!!!!tuleehan sitä kyllä elokuvia joka päivä missä paljastapintaa näkyy vaikka rikkaat rakkaat"eli kauniit ja rohkeat!!!myös kotonakin varmaan vois nähdä PALJASTA PINTAA EIKÖ VAAN???????

        A. Kotona en näe paljasta pintaa muuta kuin itseltäni.
        B. Kauniita ja Rohkeita en katso vaikka maksettaisiin.
        C. Pikkukaupungin uimahallissa ei käy lisäkseni kuin jotain vanhoja harppuja.
        D. Suomen kesät ovat niin kylmiä että uimarannalla tarttee pilkkihaalarin.
        Eli: paljasta pintaa ei näe muutenkaan.


    • sh

      Silloin kun Miia oli miulla on salkkarit dvd

      • Anonyymi

        kuka sanoo miu


    • miu ja miu

      minulla on montakin dvd levyä,mutta ei salkkareista. se on ihan peestä

      • Anonyymi

        hyvä kun sanoit minulla


    • gwgg

      Noita ekoja jaksoja kun nyt olen DVD:lta katsonut on aika hyviä ja pearempia kuin uudet. Siis juoneltaan ja näyttelijöiltään hyviä ja parempia. Tekniikaltaan toki nykyset ovat huommatavasti parempia, mutta juoni ja näyttelijät ovat huonontuneet.

    • salisfani
    • HALUUNSAKUNTAKAS

      Sillon ku Saku ja Miia oli...

    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi salkkareissa TAAAS äiti ja lapsi kidnapattiin.
      Viimeksi Paula ja Severi ja nyt Eva ja hänen vauva.
      Ja samat kidnappaajat Anni ja Aaro.
      Mikä idea? Aivan naurettavaa...

      Onko salkkareiden tuottajat näin lopussa ideoidensa kanssa.

      • Anonyymi

        mun lempi hahmo haahha AARO BUUUUUHHAA


    • Anonyymi

      Alkuajat olivat parhaita. 2005-2009 oli hyvät ja vuoden 2010-2013 vielä ok. Nyt kun niitä katselee, niin Salkkareista on viety se vähäinen hyvä pois. Nykyään Salkkareissa 45-50-vuotiasta Elinaa näyttelee alle 30-vuotias nainen. Mitä seuraavaksi? Nuoreksi aikuiseksi kasvanut Siru voisi olla vaikkapa 70-vuotias näyttelijä ja Seppo Taalasmaaksi voitaisiin ottaa 23-vuotias. Benjaminin ja sen toisen tumman pojan ninjailut Karia etsiessä muistutti ihan halpatuotannon toimintasarjaa.

    • Anonyymi

      Mielestäni sarjan alamäki alkoi kun Lasset, Paulat, Ossit, Tanjat, Sallat, Tuomot jne. tulivat sarjaan. Ne ensimmäiset vuodet ovat ennen noita Heli on lesbo juttuja olivat ihan mukavaa katsottavaa, niissä oli sellainen "lämmin" kotoisa henki ja Ismo oli äijä eikä mikään lässyttävä transua kuksiva liberaali.

      Mutta kyllä kaiken pohjanoteeraus on nämä nykyiset Talet, Sannit, NeoElinat, Jirit jne. näiden näyttelijät ovat ärsyttävyydessään omaa luokkaansa. Jirin naama kun ilmestyy ruutuun niin kanava vaihtuu äkkiä.

      • Anonyymi

        Se iänikuinen homoteema ärsyttää minuakin. Lapseni katsoo salkkareita ja on ihan teini iän kynnyksellä, mutta pakko katsoa ne jaksot etukäteen ja antaa vasta sitten hänen katsoa. Sensuroin joka jakson jossa on jotain homoteemaa. Hetero imuttelu on normaalia, mutta muuten ei. Jatkuva homostelu lienee käsikirjoittajan perverssio.
        Minun lapsestani ei mitään friikkiä kasvateta.


    • Anonyymi

      HYVÄ KANNANOTTO: Lesbous ja homous on jotenkin muka trendikästä nykyaikaa. On jotenkin rohkeaa ja ihailtavan erilaista olla lesbo tai homo. En ymmärrä!
      Luomiskertomus raamatussa ei näistä maininnut mitään, enkä minäkään käsitä mihin näitä suhteita tarvitaan.
      Mielestäni henkisesti sairastunut maailma on luonut nämä epänormaalit suhteet, ja trenditietoiset ovat muka ymmärtävinään niitä.
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/2794239/viela-lesboudesta

    • Anonyymi

      2004-2005. 2003-2004. 2002-2003. MÄ KATON NYKYÄÄN SATUNNAISESTI VAAN

    • Anonyymi

      Mun on viime aikoina tullu katottua mutta nyt saa saakeli loppua!

      • Anonyymi

        älä sano sakeli


    • Anonyymi

      Salkkarit on ollut tällä hetkellä parhaimmillaan. Olen katsonut salkkareita satunnaisesti 1999-2002 ja vakituisesti 2002-nykypäivään asti. Alkuaikoina oli jotenkin ahdistavaa aikaa salkkareissa (juonikuviot ja hahmot) Ismo hakkaa lapsiaan jatkuvasti, sairaudet ym. Hahmot vaihtuivat 2002 ja 2004 aikoihin parempaan suuntaan. 2004-2009 väli oli mielenkiintoinen (esim. Aaro, Eero) ja hyvä. 2010-2011 oli surkeampaa. 2012 lähtien parantunut melkein koko ajan. On kylläkin nykyäänkin kuvioita joista en tykkää kuten sampo/aino/samuli/sabrina kuvio. Violan ja miran kuvio kans pakotettua pakkopullaa ja erittäin rasittava. Homot ja lesbot vois kyllä siirtää sarjasta pois. Tykkään kun Aaron kuviota käännetty koko ajan ympäri ämpäri. Aaro tuo sarjaan tason nousua aina, vaikka kierrätettäisiinkin kidnappausta. Pupu kuvio oli myös parasta hetkeen.

    • Anonyymi

      Loppui into siinä kohtaa, kun Aarosta tuli Eero ja Eerosta Aaro 😞
      Toinen todella typerä juonenkäänne oli se, kun Sepolla oli se Irma, joka humalassa ulosti Ullan matolle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe