Adventisti

Adventisti, jos olet tullut uskoon tai tulet, niin sinun on luovuttava vääryydestä, eli Ellen Whitestä näkyineen, oppeineen ja lähdettävä kristilliseen kirkkoon, seurakuntaan tai raamattupiiriin kristillistä opetusta saamaan.

"Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee." (2 Tim 2:19)

15

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirkko?

      No mikä se on krstillinen kirkko? Äitikirkko, vai ne jotka ovat ekumenian myötä samaistumassa äitikirkkoon?

      Sanoohan se roomalaiskatollinen kirkko, että on ainoa oikea ja hauluaa, että kaikki luopiot tulevat sen syliin.

      • Kristillispohjaisia kirkkoja ja seurakuntiahan on useita (adventtikirkko ei ole yksi niistä, koska perustui väärille profetioille), mutta sitten on vain arvosteltava Raamatun kanssa opetusta, vieläkö se on kristillistä.

        Onko tullut uusia harhaoppeja, kuten naispappeus, liberaaliteologia, torontoherätys jne.


      • ei kestä kirkkoja
        uskova_1 kirjoitti:

        Kristillispohjaisia kirkkoja ja seurakuntiahan on useita (adventtikirkko ei ole yksi niistä, koska perustui väärille profetioille), mutta sitten on vain arvosteltava Raamatun kanssa opetusta, vieläkö se on kristillistä.

        Onko tullut uusia harhaoppeja, kuten naispappeus, liberaaliteologia, torontoherätys jne.

        Vanhojen harhojen lisäksi tullut vielä uusia harhoja jokaiseen itseään kristillisenä pitävään kirkkoon. Mikään kirkko ei kestä raamatun arvostelua. Ovat pahasti rämeikössä, että sieltä ei nousta. Ainoastaan voi ihminen nousta Jumalan armosta.

        Adventtikirkolla on tosin mahdollisuus nousta, kun on edes hiukan kunnioitusta Jumalaa kohtaan. Ei sentäs ole lähtenyt Jumalan käskyjä tallaamaan.
        On edes armo tallella!


      • ei kestä kirkkoja kirjoitti:

        Vanhojen harhojen lisäksi tullut vielä uusia harhoja jokaiseen itseään kristillisenä pitävään kirkkoon. Mikään kirkko ei kestä raamatun arvostelua. Ovat pahasti rämeikössä, että sieltä ei nousta. Ainoastaan voi ihminen nousta Jumalan armosta.

        Adventtikirkolla on tosin mahdollisuus nousta, kun on edes hiukan kunnioitusta Jumalaa kohtaan. Ei sentäs ole lähtenyt Jumalan käskyjä tallaamaan.
        On edes armo tallella!

        Adventtikirkkohan nyt on tallannut Jumalan käskyjä alusta alkaen. Ennusteli vääriä Jeesuksen takaisin tulon päivämääriä Raamatun vastaisesti, ei tehnyt parannusta vääristä ennustuksista, piti väärää profeettaa tiedon lähteenään, piti naispappeja alusta alkaen ja on vääristänyt suurin piirtein kaikki opit, mitä Raamatusta löytyy toisiksi.


      • arvelee
        uskova_1 kirjoitti:

        Adventtikirkkohan nyt on tallannut Jumalan käskyjä alusta alkaen. Ennusteli vääriä Jeesuksen takaisin tulon päivämääriä Raamatun vastaisesti, ei tehnyt parannusta vääristä ennustuksista, piti väärää profeettaa tiedon lähteenään, piti naispappeja alusta alkaen ja on vääristänyt suurin piirtein kaikki opit, mitä Raamatusta löytyy toisiksi.

        Samaa uudelleen arviointia koskevat myöskin helluntalaisten ja muiden vapaiden suuntien kirjalliset lähteet,
        joissa profetalliset lähteet ja toteutuminen ovat täyttyneet eri tavalla, mutta kuvaavat aikakautensa näkemyksiä omana aikanaan.

        Monet vapaat suunnat sanovat mahdollisesti Jeesuksen tulevan jo vaikka ensi yönä, ajattelematta Jeesuksen sanoja, että kaikkien näiden täytyy ensin tapahtua, ja sitten tulee loppu.
        Keitä olivatkaan ne jotka 2000 luvun täyttyessä odottivat Jeesuksen tulevan öljymäelle???


      • tallot....
        uskova_1 kirjoitti:

        Adventtikirkkohan nyt on tallannut Jumalan käskyjä alusta alkaen. Ennusteli vääriä Jeesuksen takaisin tulon päivämääriä Raamatun vastaisesti, ei tehnyt parannusta vääristä ennustuksista, piti väärää profeettaa tiedon lähteenään, piti naispappeja alusta alkaen ja on vääristänyt suurin piirtein kaikki opit, mitä Raamatusta löytyy toisiksi.

        Olet sokea! Joidenkin mielestä on jo Kristus tullut. Jotkut luulevat, että Kristuksen tulemus tapahtuu salassa ja että osa jää tänne maanpäälle odottamaan, jos vaikka vielä olisi sitä armoa ym.

        Vääräksi haukutaan tätäkin ajanjaksoa 457 eKr:sta 2300 v.=v.1844
        Vaikka ei ole osattu antaa mitään järkevää selitystä Dan 8:14. Ja hän sanoi minulle: "Kahtatuhatta kolmeasataa iltaa ja aamua; sitten pyhäkkö asetetaan jälleen oikeuteensa".

        Sinun oma selvityksesi oli täysin raamatun vastainen. Sen jokainen huomaa, joka on vähänkin lukenut raamattua, täysin harhaan johtavaa.
        Siis, keinolla millä hyvänsä yritetään vääntää asiat vääriksi, vaikka ei itsellä olisi minkään laista käsitystä koko asiasta. Jos näkee jonkun asian vääräksi, niin pitäähän siitä pystyä antamaan parempi selvitys, joka on vielä lähempänä raamattua.

        RÖYHKEYDEN HUIPUSSASI TALLOT JUMALAN SAPATIN JALKOIHISI!


      • kertoa hieman
        uskova_1 kirjoitti:

        Adventtikirkkohan nyt on tallannut Jumalan käskyjä alusta alkaen. Ennusteli vääriä Jeesuksen takaisin tulon päivämääriä Raamatun vastaisesti, ei tehnyt parannusta vääristä ennustuksista, piti väärää profeettaa tiedon lähteenään, piti naispappeja alusta alkaen ja on vääristänyt suurin piirtein kaikki opit, mitä Raamatusta löytyy toisiksi.

        Enemmän tuosta Uuspietismistä. Minä en todellakaan tiedä liikaa Tämän Pietimin Helvetti
        ihanuudesta. Tiedän vain tämän mitä Uskova_1 on
        meille kertonut, että siellä Helvetissä ihmiset syövät itseään ja oksentavat ja liha kasvaa jälleen entiselleen. Tämä touhu on kuulema sitä
        ihanuuden autuutta. Olisiko sinulla arvoisa
        Rouva meille kerrottavana jotain muutakin, jota et ole antanut meidän uteliaiden tietoon. Eihän sinun uskoosi voi näin pienten kohtien perusteella liittyä. Voisiko antaa meille hieman
        lisätietoa tästä suurenmoisesta uskostasi. Sen verran olen kuullut, tuosta sivusta, ettei Jeesuksen uhrikuolemalla ollut mitään tarkoitusta. Kirjoitat tavalla uskostasi, että
        pitää arvailla. Kerro nyt kaikki ihan selvästi
        ja ihan ymmärrettävässä muodossa. Kysy varmuuden
        vuoksi oletko Mormooni? Jossain kohtaa saa
        sellaisen vaikutelman, että saatat kuulua
        Myöhemoien aikojen Jeesuksen Kristuksen Kirkkoon.
        Eevertti rantanen.


    • mutta olemme

      jo uskossa ja kristillisen seurakunnan jäseniä. Ei siis mitään tarvetta jättää Adventtikirkkoa. Sinua vain ottaa päähän, kun emme usko niinkuin sinä.

      • Asia ei varmaankaan ole sinulle ajankohtainen, mutta jos/kun tulet uskoon, niin sitten sinun on tehtävä Raamatun mukaan pesäero väärään.


      • tee se kiireesti
        uskova_1 kirjoitti:

        Asia ei varmaankaan ole sinulle ajankohtainen, mutta jos/kun tulet uskoon, niin sitten sinun on tehtävä Raamatun mukaan pesäero väärään.

        tarkoitan se pesä ero väärästä ja tule kipin kapin adventtikirkkoon kaikki ottavat sinut avosylin sinut vastaan, vaikka oletkin loukannut heitä niin paljon kirjoituksillasi, mutta heillä on paljon anteeksi antamusta, sillä onhan Jeesus kuollut meidän kaikkien syntien tähden.


      • tehnyt pesäeron
        uskova_1 kirjoitti:

        Asia ei varmaankaan ole sinulle ajankohtainen, mutta jos/kun tulet uskoon, niin sitten sinun on tehtävä Raamatun mukaan pesäero väärään.

        sinun oppeihisi.


      • tee se kiireesti kirjoitti:

        tarkoitan se pesä ero väärästä ja tule kipin kapin adventtikirkkoon kaikki ottavat sinut avosylin sinut vastaan, vaikka oletkin loukannut heitä niin paljon kirjoituksillasi, mutta heillä on paljon anteeksi antamusta, sillä onhan Jeesus kuollut meidän kaikkien syntien tähden.

        Se on kyllä murheellista katsottavaa, kun jotkut lankeavat tuommoisiin kutsuihin. Heistä on niin mukavaa, kun heitä halutaan tulevaksi johonkin. Saavat olla kaiken keskipisteenä hetken ja paistatella haluttuina. He ovat kaikkein surkuteltavimpia. Myyvät esikoisosuutensa hernerokasta. (1 Moos 25:21-34)


      • tehnyt pesäeron kirjoitti:

        sinun oppeihisi.

        Käy tiesi loppuun, ehkäpä Jumala vielä antaa sinulle mielenmuutoksen, kenties kovien koettelemusten jälkeen.


      • onko sinulla
        uskova_1 kirjoitti:

        Käy tiesi loppuun, ehkäpä Jumala vielä antaa sinulle mielenmuutoksen, kenties kovien koettelemusten jälkeen.

        viellä kaiken lisäksi kiroojan lahjakin, kun tuossa mainitsit että ehkäpä saat mielenmuutoksen kovien kokemusten kautta, sinähän se tunnut olevan se oikea profeetta, kun noin paljon tiedät noista asioista.


      • virtuaalitodellisuudessa
        uskova_1 kirjoitti:

        Se on kyllä murheellista katsottavaa, kun jotkut lankeavat tuommoisiin kutsuihin. Heistä on niin mukavaa, kun heitä halutaan tulevaksi johonkin. Saavat olla kaiken keskipisteenä hetken ja paistatella haluttuina. He ovat kaikkein surkuteltavimpia. Myyvät esikoisosuutensa hernerokasta. (1 Moos 25:21-34)

        näköjään pysyvästi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe