msitä lainaa 200-2500e?

sannu

apuva! tarvis lainaa 2000-2500 euroa. ellos ei myöntäny, en ymmärrä miksei.. oon maksukykyinen, vakkarityösuhtees, siis kenelle noi lainat on tarkotettuja sit? jos oisin rikas,en tarvis lainaa, ja rikaat tuskin ylipäätänsä lainaa.. jos jolakin vinkkiä, mistä oikeasti saisin lainaa, niin pliis, kertokaa!
kiitos!=)

7

1812

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka

pankista, ja sieltä saa vielä paljon helpommin kuin noita kiskuri lainoja, ja paljon edullisemmin

• saa säästettyä

ihme touhua, tuollaiset summat pitää löytyä takataskustas.

• höpsis

Pankista jos em. asiat pitää paikkansa, eli maksukykyinen, vakityö.

Itse sain tonnin Elloslainaa vuosi sitten vaikkei ees ollut kuin määräaikainen työ. Pankista sain nettipankin kautta samantien hakemuksen täytettyä 2300€ ja konttorin kautta sain aikanaan 5000€ autoa varten, määräaikainen työ, yksi takaaja.

• höpsis

Niin tuo 2300€ oli siis sellainen joustoluotto, ja mulla määräaikainen työ, silti sain.

• kölkölkölsaa

simppelisti eli www.svefocollector.se

• eitipu

Joo,mulle kanssa ellokselta kurat silmille,en tiedä miksi,kaikki kriteerit mulla ok ja summa vaan 2000e!!!!!!!!!
      Eipähän tarvi sinnepäin ikinä edes kusta!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2431
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      345
      2030
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1892
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1713
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1019
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      880
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      875
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      828
    Aihe