Kuoliko se mies jonka käsi katkastiin siinä paon eka tuotanko kauden vikassa jaksossa ja se lähti juokseen sinne metsään ilman kättä haluaisin tietää mitä sille on käynyt kun se oli mun lempi henkilö tai ainaki yksi niistä
Pako
joku
2
542
Vastaukset
- pako2
Ei se kuole mutta en tiedä kuinka se selviää ilman kättä. Mä katsoin kakkoskautta youtubesta oli pari jaksoo niin siinä oli tuo mies.
- kjeh
kuole. Hyvin se selviää; hankkii tekokädenki. Tai no eka yrittää ommelluttaa lääkärillä vanhan kätensä paikoilleen ja onnistuu, mutta käden ollessa jo paranemaan päin, T-Bag joutuu Bellickin ja Greavyn (muistinkohan nimen oikein?) ansaan ja paetakseen joutuu katkaisemaan vastaommellun kätensä. Myöhemmin kuitenki saa sen tekokäden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880