Jokin aika sitten laitoin tänne aika hyökkäävän aloituksen erästä tiettyä nimimerkkiä kohtaan. Ymmärsin, miksi se poistettiin ja itsekin tajusin vasta siinä vaiheessa, miten ajattelematon viestini oli.
Laitoin uuden aloituksen ja kirjoitin sen niin korrektisti kuin pystyin - enkä maininnut ketään nimeltä enkä edes nimimerkillä. Tatkoitukseni ei ollutkaan hyökätä ketään IHMISTÄ vastaan henkilökohtaisesti. Ihmettelen vain, miksi tämä aloitus poistetiin? Täällä on samaa aihepiiriä koskeva aloitus, joka on paljon osoittelevampi kuin kirjoittamani siistitty versio.
En siis kysy mitenkään provokaatiomielessä - ihmettelen vain... Hyvää ystävänpäivää muuten myös Sinulle?? :)
Seriffille kysymys.
6
964
Vastaukset
- varoittaja
Sinulle!!, kahdella huutomerkillä - ei siis suinkaan kysymysmerkillä. :)
Jos tunnisteilla hyökätään johonkin suuntaan ja minä olen sen poistanut, ei kannata samasta asiasta enää kirjoittaa, koska asia on jo pilalla.
- varoittaja
kiitos vastauksesta!
- lienee
varoittaja kirjoitti:
kiitos vastauksesta!
olla vastaamatta tietyn nimimerkin aloituksiin, vaikka kuinka pyytelisi.
- Siististi
Sheriffi rakastaa vallankäyttöä. Valta on maukasta, vaikka vähäinenkin valta. Ei sheriffin kanssa kannata yrittää keskustella. Parempi siirtyä muillé palstoille, jos ei pidä palstapoliisista.
Olet oikeassa siin, että sheriffi ei ole keskustelun kohde eikä osapuoli.
Toimin oman etiikkani pohjalta eikä siihen pysty kukaan vaikuttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531923
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131856Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391704- 1181297
- 901256
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961228Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4251155- 62899
- 50846
- 49841