Kauppa- ja teollisuusministeri Mauri Pekkarinen (KEPU) ei lupaa alennusta bensaveroon, vaikka 95-oktaanisen bensiinin hinta on ollut nykyisen hallituksen aikana korkeampi kuin koskaan.
- "Kyllä se minun mielestäni on aika lailla kipeä raja. Jos nousu jatkuu ja ollaan 1,40 eurossa, niin taatusti olen aktiivinen", Pekkarinen lupasi elokuussa 2005. Tämä raja meni viime vuonna rikki.
Oppositiossa ollessaan Pikku-Mauri ulvoi eduskunnassa kurkku suorana, että bensaveroa on alennettava. Mitään ei pettäjä Pekkarinen ole asian eteen hallituksessa tehnyt.
Mitä siis uutta?
KEPU PETTÄÄ AINA!
Pekkarisen bensa-petos
2
367
Vastaukset
- tulossa ennen kuin
vanhat lähtee ja uudet tulee.
- v. 2000
Kepu teki kaksi välikysymystä polttonesteitten verosta v. 2000, ensimmäiset allekirjoittajat Pekkarinen ja Korkeaoja.
Nyt herrat ovat ministereitä, mutta koko veroalennus on päässyt herroilta unohtumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693