Kauppa- ja teollisuusministeri Mauri Pekkarinen (KEPU) ei lupaa alennusta bensaveroon, vaikka 95-oktaanisen bensiinin hinta on ollut nykyisen hallituksen aikana korkeampi kuin koskaan.
- "Kyllä se minun mielestäni on aika lailla kipeä raja. Jos nousu jatkuu ja ollaan 1,40 eurossa, niin taatusti olen aktiivinen", Pekkarinen lupasi elokuussa 2005. Tämä raja meni viime vuonna rikki.
Oppositiossa ollessaan Pikku-Mauri ulvoi eduskunnassa kurkku suorana, että bensaveroa on alennettava. Mitään ei pettäjä Pekkarinen ole asian eteen hallituksessa tehnyt.
Mitä siis uutta?
KEPU PETTÄÄ AINA!
Pekkarisen bensa-petos
2
384
Vastaukset
- tulossa ennen kuin
vanhat lähtee ja uudet tulee.
- v. 2000
Kepu teki kaksi välikysymystä polttonesteitten verosta v. 2000, ensimmäiset allekirjoittajat Pekkarinen ja Korkeaoja.
Nyt herrat ovat ministereitä, mutta koko veroalennus on päässyt herroilta unohtumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466